Vuoden viimeinen maanantai
Kyllä.exPertti kirjoitti:Liittyykö edelliseen aiheeseesi sarjassa avioerot?annepa kirjoitti:Pakasta on nyt vedetty itsemurhakortti. Voi saatana.
Ja kaiken lisäksi eilen oli sovittu jo, että appiukoke ja sen vaimoke tulee tänään käymään. Ollaan sitten kaikki täällä. No ei se mitään, toistaiseksi kukaan ei ole vahingoittanut ketään henkisesti eikä fyysisesti. Kohta syödään. Jouluruokaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hmm, ei noilla kuvioilla voi kyllä poissulkea tuota henkistä puolta.annepa kirjoitti:Kyllä.
Ja kaiken lisäksi eilen oli sovittu jo, että appiukoke ja sen vaimoke tulee tänään käymään. Ollaan sitten kaikki täällä. No ei se mitään, toistaiseksi kukaan ei ole vahingoittanut ketään henkisesti eikä fyysisesti. Kohta syödään. Jouluruokaa.
Aikamoista avunhuutoa tämä elämä, mutta kaikkea lienee kokeiltava.
Came here for school, graduated to the high life
Jumaliste. Kävin vilkuilemassa Nastiksen deitti-ilmon ja pitihän sitä tarjontaa vähän tarkistaa omaltakin kannalta. Tälle mä vastaan, joulusiivous jäi vähän vajavaiseksi!
Hei viehkeä nainen,
voin rehellisesti sanoa olevani hauska ja mukava 36v mies joka pitää huolta kropastaan urheilemalla, mielestään joogalla ja aivoistaan vaativalla työllä.
Työssäni joudun kantamaan paljon vastuuta ja pitämään langat jatkuvasti käsissäni. Vapaa-ajalla valokuvaan ahkerasti. Näiden kahden asian vastapainoksi ehdotan jotain, joka saattaa ensi kuulemalta vaikuttaa omalaatuiselta, mutta toivon sinulta avomielisyyttä ja heittäytymiskykyä
Haluaisin olla kuvaajan eli katsojan sijaan katsottavana ja johtajan sijaan johdettavana. Keksisitkö minulle esimerkiksi kotitöitä joita voisin tehdä ohjeittesi mukaan vaikkapa vain uikkarit jalassa? Voisinko vaikka pestä ikkunasi tai silittää paitasi?
Olen erittäin hyväkäytöksinen ja luotettava mies. Palkkioksi en todellakaan odota saavani muuta kuin katseita. No ehkä lasi vettä aherruksen jälkeen voisi olla poikaa, mutta en oleta saavani sinulta seksiä.
Jos silmää miellyttävä miespalvelija on mieleesi, niin ote rohkeasti yhteyttä
T: Puolialaston palvelijasi
ps. Täysin alastomaksi ikkunoiden pesijäksi minut on myös helppo suostutella
Hei viehkeä nainen,
voin rehellisesti sanoa olevani hauska ja mukava 36v mies joka pitää huolta kropastaan urheilemalla, mielestään joogalla ja aivoistaan vaativalla työllä.
Työssäni joudun kantamaan paljon vastuuta ja pitämään langat jatkuvasti käsissäni. Vapaa-ajalla valokuvaan ahkerasti. Näiden kahden asian vastapainoksi ehdotan jotain, joka saattaa ensi kuulemalta vaikuttaa omalaatuiselta, mutta toivon sinulta avomielisyyttä ja heittäytymiskykyä

Haluaisin olla kuvaajan eli katsojan sijaan katsottavana ja johtajan sijaan johdettavana. Keksisitkö minulle esimerkiksi kotitöitä joita voisin tehdä ohjeittesi mukaan vaikkapa vain uikkarit jalassa? Voisinko vaikka pestä ikkunasi tai silittää paitasi?
Olen erittäin hyväkäytöksinen ja luotettava mies. Palkkioksi en todellakaan odota saavani muuta kuin katseita. No ehkä lasi vettä aherruksen jälkeen voisi olla poikaa, mutta en oleta saavani sinulta seksiä.
Jos silmää miellyttävä miespalvelija on mieleesi, niin ote rohkeasti yhteyttä

T: Puolialaston palvelijasi
ps. Täysin alastomaksi ikkunoiden pesijäksi minut on myös helppo suostutella

Work like a captain, play like a pirate.
Jos nakena pesee ikkunoita niin efekti lienee olevan prinssinakkimainen, jotenkin vaan saan semmosen fiiliksen. Mutta tiukat boxerit kuulostaa jo suunnitelmalta!Vesper kirjoitti:Hei, tossahan sanottiin että nakkenakin onnistuu. Ja mä ajattelin ehdottaa jotain sellasia tiukkoja boksereita...RP kirjoitti:Noi uikkarit oli aika turn off, hieman ehdin jo innostua, koska olen toivonut kodinhoitajaa meille.