nastamuumio kirjoitti: Nyt on vastauksen verran kiinnostanut yhtä tyyppiä, jonka kirjoitus on sen verran sekavaa, että siltä lienee vielä useempi hemuli karussa kuin multa konsanaan. Kattoo huomisen nyt vielä.
Kiitos raportista. Jos sillä on lukihärö tai sitten se on juonut vääränlaista jouluteetä.
^ Minäkin stalkkasin. Varovaisena kriittisenä huomiona esittäisin, että ilmoitus on aivan liian lyhyt. En oikein, suoraan sanottuna, näe, miksi kukaan sellainen henkilö, joita kuvittelen sinun havittelevan, tarttuisi erityisesti tuohon ilmoitukseen. Sä olet tavattoman taitava ja hauska kirjoittaja: miksi et avaa juttujasi enemmän? Kerro miksi pidät vanhanaikaisesta iskelmästä; minkälaisia tuntoja se sinussa herättää. Kuvaile lauseella-parilla lautapelien hurmaa. Ja vastaavasti muillekin harrastuksillesi. Uumoilisin, että tällä linjalla saisit juttuihisi tarttuvia kiinnostavia vastauksia kiinnostavilta tyypeiltä. Tai mistä minä tiedän - ikinä en ole deitti-ilmoitusta jättänyt tai sellaiseen vastannut. Mutta toisaalta, eihän tietämättömyys ole koskaan estänyt ottamasta kantaa Kitinässä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
^ Mmm, urppis, sä voit olla ihan oikeessa. Noihin on vaan niin vaikea keksiä tekstiä, kun pitäis vaan ittestään kertoa. Kattoo, jos tässä joskus saan taas nukuttua yli kolme tuntia, niin voin vaikka uusia ja täydentää tota.
NuoriD kirjoitti:
Eiks sun pitänut pöllyttää vällyjä nyt joululomalla?
Liian kylmää, et jaksais jonottaa yksin baariin ja sit viel taksijonossa, vaik silloin ehkä oliskin joku seurana. Ja sit jos viel pitäis tarjeta olla kotona ilman housuja.
Mun jokaista seurustelukumpparia on jossain kohtaa epäilty homoksi. Ovatko tällaiset epäilykset tuiki tavallisia vai johtuuko tämä mieltymyksestä puolihomoihin miehenkuvatuksiin?
Zeb kirjoitti:Mun jokaista seurustelukumpparia on jossain kohtaa epäilty homoksi. Ovatko tällaiset epäilykset tuiki tavallisia vai johtuuko tämä mieltymyksestä puolihomoihin miehenkuvatuksiin?
RP kirjoitti:No en muista koskaan lukeneeni urpsun mieltymyksistä joten siksi käytin sanaa elämänkumppani/jos tykkää naisista.
Aivan kuten täällä Kitinässä on tapana. Seuraavalla kerralla voi luopua elämän-etuliitteestä, jottei synny kuvaa liian vaikuttavasta tahi koko elämän läpikulkevasta ihmisyksilöstä.
Zeb kirjoitti:Mun jokaista seurustelukumpparia on jossain kohtaa epäilty homoksi. Ovatko tällaiset epäilykset tuiki tavallisia vai johtuuko tämä mieltymyksestä puolihomoihin miehenkuvatuksiin?