Lilo kirjoitti:^ No jostakin se Matti Vanhanenkin tuntuu niitä naisia aina löytävän.
Oksensin vähän.
Etkö tykkää uuniperunoista?
Eikö yhtään kutkuta simpukkaa; masan kanssa kiihkeä kohtaaminen lautakasalla, maidon roiskuessa ympäriinsä (eikö sillä joku maitolakkokin ollut), uuniperuna suussa? Eikö edes hieman? Kuulostaa suunnitelmalta!
Lilo kirjoitti:^ No jostakin se Matti Vanhanenkin tuntuu niitä naisia aina löytävän.
Ei se enää löydä. Seksikkyys hävisi pallien myötä. Mertala lähti kävelemään ja hetken kuluttua hänet palkannut firma totesi, että ex-pääministerin ex-morsiamen lobbausarvo lähenee exää.
NuoriD kirjoitti:Miten erottaisin kirjoittajat Cavallo ja Vagabondo toisistaan? Molemmilla on vene avattarenaan ja jotenkin jutut muistuttavat toisiaan.
Toinen oli se laivanrakenteita suunnitteleva ja Hollannissa asunut (kumpi?) ja mikäs se toinen on?
Se toinen ei oo asunut Hollannissa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
NuoriD kirjoitti:Miten erottaisin kirjoittajat Cavallo ja Vagabondo toisistaan? Molemmilla on vene avattarenaan ja jotenkin jutut muistuttavat toisiaan.
Toinen oli se laivanrakenteita suunnitteleva ja Hollannissa asunut (kumpi?) ja mikäs se toinen on?
Se toinen ei oo asunut Hollannissa.
Voisitko vaikka vaihtaa titteliksesi "asunut Hollannissa", niin pysyn kärryillä. Kiitos jo etukäteen.
Minä en ole koskaan oikein oppinut erottamaan noita eräitä naisnikkejä toisistaan. Ihan säännöllisesti menee nowaysikset, suviset, annepat, melnaissit ja mitäniitämuitaolikaan sekaisin. Anteeksi nyt vain.
Mayah kirjoitti:Minä en ole koskaan oikein oppinut erottamaan noita eräitä naisnikkejä toisistaan. Ihan säännöllisesti menee nowaysikset, suviset, annepat, melnaissit ja mitäniitämuitaolikaan sekaisin. Anteeksi nyt vain.
Joku persoonallinen avatar voisi auttaa asiaa.
Minulta menee moni sekaisin, varsinkin uudemmat alokkaat ja jotkut vanhat nikinvaihtajatkin alkuun. Mutta mainitsemiasi naisia en sekoita, koska olen vongannut pillua heiltä kaikilta paitsi nowaysiltä. Josta minulla ei olekaan tarkkaa käsitystä, sori. Himoamalla oppisin.
SA:sta minulla on järkyttävä hypoteesi:
Arska on itse Joudenin sivupersoona!
Aihetodisteet: Jouden on kaljupää eikä seurassani juonut viinaa vaan kahvia. Homien mukan Arska on kalju eikä Hómien seurassa juo alkomahoolia vaan kahvia. Molemmilla enemmän tai vähemmän liioitteleva "humoristinen" tyyli.