Siis maffina tarkoittaa lähinnä jotain ylpeästi tai nokka pystyssä tahi sellaista...Homeboy65 kirjoitti:Kiitos vastineesta. Muuten ymmärsin, mutta mikä on "maffina" ja "borkat"?Stadinarska kirjoitti:
TÄSSÄ VIELÄ KIRJOITTAMANI SLANGIVASTINE:
Morjensta.
Tsiikatkaas snadisti ainaki mitä hommari on skriivannu meitsin blogiin, "Stadinarskan sanomat..."
On siis niin sikasiistii, kliffaa hei... stadin slangia skoijisti.
Enkä saletisti dallaa Tölikkään vaan kööraan maffina. Dösä on raisin galsa.
Mut nyt kundit ja gimmat leesaan mun palstaa ja Homen proggista. Ihan beisik-juttu. Siel oli ihan kreisi meno.
Ei muuta ku rasvaa fledaan ja sit baanalle.
Mä en kupita, mut varmaan heitän kokiksen tai borkat huiviin!
STADINARSKA
Kylmien (tai galsojen) ilmojen takia joutunut lämmittämään kämppää lieden lämpölevyllä.![]()
Viime miitinki oli vain maistelua, muta tänään taidan röpöttää.![]()
Vitsi:
- Tulin pyytämään tyttärenne kättä.
- Oletteko ihmissyöjä?
Kutsu: faijan luo syömään itsenäisyyspäivänä 6.12. Asu vapaa, mutta siisti. Vastauspyyntö (myöntävä) annettu suulllisesti. Ei avecia.
Homeboy
kitinäaddikti
borkat.... kahvit tietystiiiiii!!!
lieden lämpölevyllä!! HYVÄ tavaton Home! Soita isännöistijälle. Joku on päin mäntyä asunnossasi!
Miitinki oli maistelua. Mä oon tällainen huono alkoholimies sillee. parempi kola kuin koka ja parempi hupakko kuin tupakka ja parempi kiima kuin viina. Jotain tällaista.
Vitsi keskitasoa. Nauratti silti tarpeeksi.
Minä en ole tavattavissa kenellekään tutulle, itsepäinen kuin olen, sinä päivänä. Silti elän hyvin, älkää peljästykö (tai iloitko hehheh)
STADINPOIKA