Pierettänyt ihan järjettömästi koko illan. Aamiaiseksi kello viiden maissa iltapäivällä nauttimassani rullakepsussa taisi olla joku pahalta haiseva kilokalori.
Ensin mennään suureellisesti naimisiin ja nyt ollaan eroamassa 3 vai 4 vuoden avioelon jälkeen. I knew it. Harmi vain, en toivo kenellekään ikävyyksiä millään saralla
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Ensin mennään suureellisesti naimisiin ja nyt ollaan eroamassa 3 vai 4 vuoden avioelon jälkeen. I knew it. Harmi vain, en toivo kenellekään ikävyyksiä millään saralla
Oletan ettet puhu itsestäsi.
Pahimmat ovat kait ne pitkään yhdessä olleet, jotka menevät viimeisenä keinonaan naimisiin ja eroavat sitten parin vuoden päästä. Toisaalta kai sitä jotakin on kokeiltava.
annepa kirjoitti:Ensin mennään suureellisesti naimisiin ja nyt ollaan eroamassa 3 vai 4 vuoden avioelon jälkeen. I knew it. Harmi vain, en toivo kenellekään ikävyyksiä millään saralla
Oletan ettet puhu itsestäsi.
Pahimmat ovat kait ne pitkään yhdessä olleet, jotka menevät viimeisenä keinonaan naimisiin ja eroavat sitten parin vuoden päästä. Toisaalta kai sitä jotakin on kokeiltava.
En puhu itsestäni.
Seurusteluaika oli lyhyt ja näköjään avioaikakin on. No jospa sen sais vielä korjattua. Pakko yrittää (tai siis saaha se pariskunta yrittään) vaikka en tykkääkään ukosta yhtään, mutta se on mun henkilökohtainen ongelma ja sitä ei pidä tähän vetää.
EDIT: ei kun pahimpia on ne jotka viimeisenä keinonaan tekevät lapsia ja eroavat sitten kun ei se lapsi korjannutkaan ongelmia. Siinä on yks ylimääränen viaton ihminen semmosen homman keskellä että ei pitäisi olla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:EDIT: ei kun pahimpia on ne jotka viimeisenä keinonaan tekevät lapsia ja eroavat sitten kun ei se lapsi korjannutkaan ongelmia. Siinä on yks ylimääränen viaton ihminen semmosen homman keskellä että ei pitäisi olla.
No ei tuokaan ehkä ihan paras tapa ole juu. Jotkut eivät vaan osaa olla yksinään yhtään.
exPertti kirjoitti: Jotkut eivät vaan osaa olla yksinään yhtään.
Ensin pitää osata olla yksinään, sitte voi osata olla yhessäkin. Minun mielestä.
^Mulle meni niin, että tykkäsin toisesta niin paljon, että halusin alkaa tykätä itsestänkin.
Vapaapäivä Voisin kokeilla potkia tuon yhden sängystyä ylös, jos tuolla ei ole liikaa pakkasta, niin voisi lähteä taasen riehumaan koiran kanssa ulos. Eilen tuhottiin meidän pihan koskemattomat hanget sekä pistettiin parit lumivallit matalaksi. Koiran oli NIIN innoissaan, kun vähään aikaan ulkona tarkeni riehua =)
Kekkimäärin: ei landet osaa kaapunnissa ajaa paremmin, mutta talvisella tiellä kyllä.
edit: now you can start.
Ei tää ottanut tu(u?)lta alleen viimeksikään. Pääkaupunkiseudun liikennejärjestelyt edellyttävät ja muokkaavat pääkaupunkilaisista parempia kuskeja. Kekkimäärin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pakasta on nyt vedetty itsemurhakortti. Voi saatana.
Teen yhtä projektiyhteenvetoa. Ydinkysymys on, miten vitussa saan kierrettyä sen kiistattoman faktan, että projekti meni päin vittua aluksi, kun olin pitkällä saikulla ja pari muuta veti rimaa hipoen.
Perjantai vapaaksi, huomiseksi parturi, illaksi kaliaa ja joku päivä väri päähän. Tällä kertaa aattelin että jos oikeasti sais tumman ruskeampaa kuin täysmusta
Luulenpa ettei näin käy.
Nyt tätä kirjoittaessa tuli kaahea kakkahätä, taidan mennä posliinille.