Perkeleetön perjantai
Pitääkö tässä nyt oikeasti olla yhteydessä lekuriin, kun tiistaisen leikkauksen jäljiltä on edelleen puolet kielestä puuduksissa? Jos kieli jäi operaatiossa jotenkin puristuksiin, eikö luulis helpottavan jo?
Ja sitten päivän muihin tärkeisiin uutisiin. Sulatin pakastimen kun en muutakaan keksinyt. Oon tylsä.
Ja sitten päivän muihin tärkeisiin uutisiin. Sulatin pakastimen kun en muutakaan keksinyt. Oon tylsä.
Work like a captain, play like a pirate.
Nyt ne on. Tai sitten ne pitelee tosiaan kädestä ja tuijottelee onnellisina toisiaan silmiin niin että kaikki muu unhoittuu iäksi.... Sitäkin oon tietty aatellut, että joskus pitää vain osata päästää irti ihmissuhteistaan.NuoriD kirjoitti: Ne on panemassa.
Mulla niin on kyllä ristiriitainen kiintymyssuhdemalli. Enitenhän tuosta on kirjoitettu lasten varhaisten suhteiden ja aikuisten romanssien suhteen, esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Attachment_in_adults , mutta mulla tää pätee lähes kaikkiin aikuisiän merkityksellisiin suhteisiin, ja jos en ala saada tätä hommaa hallintaan, tää tulee tuhoamaan vielä monia muitakin ihmissuhteita. Varasin kaupunginkirjastosta vastikään melko pinon aihetta käsitteleviä kirjoja. Toivon, että tepsii.
Minusta nuo kiintymyssuhdeteoriajutut on tosi mielenkiintoisia ja niissä on varmasti paljon perää. Fiksu lähestymistapa sulla asiaan. Jos joku kirja vaikuttaa sinusta hyvältä niin vinkkaa mulle vaikka yv:llä niin luen itsekin.nastamuumio kirjoitti:Mulla niin on kyllä ristiriitainen kiintymyssuhdemalli. Enitenhän tuosta on kirjoitettu lasten varhaisten suhteiden ja aikuisten romanssien suhteen, esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Attachment_in_adults , mutta mulla tää pätee lähes kaikkiin aikuisiän merkityksellisiin suhteisiin, ja jos en ala saada tätä hommaa hallintaan, tää tulee tuhoamaan vielä monia muitakin ihmissuhteita. Varasin kaupunginkirjastosta vastikään melko pinon aihetta käsitteleviä kirjoja. Toivon, että tepsii.
Ilmeisesti kylläisyysraja on saavutettu; kukaan ei tarttunut Ninnin yöseuralaiseen kaiken vihjailun jälkeen, eikä kukaan myöskään ihmettele miten Ninnillä on rahaa yhtäkkiä laittaa UK:n ja tytön matkaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hitostako minä tiedän, käyvät sit vissiin molemmissa, plus vielä Saksassa UK:n kaverin (ja tytön kummisedän) luona ensin.Suvinen kirjoitti:Eikö kukaan muu tarttunut tähän, vai onko Ninni kaikilla noressa?ninnithequeen kirjoitti: he lähtöö kesällä Hollywoodiin, Disneylandiin.
(Disneyland ei ole Hollywoodissa, vaan Anaheimissa. Disney World taas on Floridassa.)
Niin jotta kenelläköhän sitä rahaa on

Pitää varmaan tehä taas KSE hetkellisesti ku Gaia on taas oma ihtesä. *nauraa*
Lolita: ehkä se vaan vatuttaa joitain, että vaikka olenkin onneton yksinhuoltaja, löydän seuraa itselleni.
- Riemumieli
- Kitisijä