Kohta joulukuusen etsintään. Montakohan kilometriä tulee rämmittyä hangessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Paplarit päässä kuivaajassa ja kirsikkatomaatit kavereineen uunissa paahtumassa. Tomaatit pääsee pastakastikkeeseen ja sen myötä mun ulkoisesti turvonneeseen vatsaan, sitten vatsa siirtyy toivottavassti kauden viimeisiin pikkujouluihin. Iisisti näin sairaslomalla....
Njoo, meille tulee kanssa (tai pitäisi tulla) tänään kuusi, tosin tekokuusi. Allergiaelämää nääs. Siinä olisikin sitten illan ohjelma, koristelua ja sauna. Tytsä lie innoissaan.
Alan hiukan, mutta ihan vaan hiukan, höpertyä koska en ole tainnut astua useampaan viikkoon (melkein kuukauteen?) jalallani ulos. Nyt tuntuu että kunto alkaa olla jo pienen lenkin arvoinen kun nuo kotihommat alkaa jo sujumaan ilman kummempia kipuja/hengenahdistuksia.
Nyt olis vähän niinku rapula. Kohta pitäs sinne saunaan yrittää päästä ja sitten kaverin valmistujaisiin. Tietty oon herännyt 20 min sitten ja oon melkein munasillani ja viideltä alkais pippalot, jotenkin tuntuu että vähän myöhästyn.
Ja sitten keilaamaan pojan kanssa :) Pitäähän sille ajoissa opettaa, että sormet työnnetään reikään ;) Tulis varmaan terottaa, että se peukku ei välttämättä kuulu b-rappuun?! Ja sitten taas on yksi sormi yli...
Vesper kirjoitti:Oon ihan tuhmurituulella. Onneks on pikkareissa tiedossa ainakin yksi sopiva flirttailukohde. Toivon yhtä toistakin!! *kovat piipussa*
Mulla on Jalaksen Winter Kingit, toimis ihan hienosti jos ei tarttis välillä ramppaa toimistolla kuvia ihmettelemässä.
Toki tuo että piti toholla ajaa puolipäivää ei kyllä parantanu tilannetta, varpaat oli suht sulat, mutta ramppaamisen ja tohottamisen seurauksena joko hikoili litimäräksi tai sitten kondenssi on oikeasti olemassa.