Suurimmat kitinäuutiset all time

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kai se on selvää että täällä jokainen plussautuu.
Ihanko oikeasti näin luulet sinä?
Itselle tuli kyllä pari mieleen, jotka eivät ehkä plussautuisi. Oma plussautumisesi on vaan kiinni siitä että yksi ilta kuun ja tähtien asento on oikein oikeissa olosuhteissa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Zeb kirjoitti:Onko tämä Elcon KSE joku vanha juttu vai olenko taas missannut jotain?
Samat aatokset :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Elppis kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Onko tämä Elcon KSE joku vanha juttu vai olenko taas missannut jotain?
Samat aatokset :oops:
Mäkin kävin vilkaseen Elcon viestihistoriaa, mutta en nopeella vilkaisulla hahmottanut mistä puhutaan.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, vanha juttu. Flippasi jostain Hebulin mauttomista vihjailuista ja palasi sittemmin. Nyt kai Elco on vain tuttuun tyylinsä über-näyttävällä lomalla. Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vagabondo kirjoitti:Mäkin kävin vilkaseen Elcon viestihistoriaa, mutta en nopeella vilkaisulla hahmottanut mistä puhutaan.
Mä en tapani mukaan jaksanut hakea informaatiota vaan kysyin suoraan täältä. Kuten kaikissa muissakin elämäni keskeisissä kysymyksissä. Hyvin on toiminut!
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Ninni ei ole rikas. Ninni vaan pärjää paremmin kuin ennen. Huonoa makua sanoa noin Elppa vaikkakin vitsini pohjalta koska kyse oli kuitenkin äitini kuolemasta. Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Oletko muuten koskaan kuullut lakiosasta? Äitisi omaisuudesta 1/4 kuuluisi sinulle, vaikka hän olisi tehnyt millaisen testamentin.

Toisaalta on toki hienoa jos kunnioittaa edesmenneen tahtoa, mutta veroseuraamuksien kannalta parasta on jos rintaperilliset perivät sen mikä rintaperilliselle kuuluu ja eloon jäänyt vanhempi jää vain lesken oikeudella asustelemaan yhteiseen asuntoon jne. Perintöjutuissa verosuunnittelu on aika tärkeää.
Elppis
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Hyvin on toiminut!
Aivan! Mekin onnistuttiin siinä kahdesti neuvojen sadellessa, kun toinen on tulossa.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti: Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
2nd that. Jos Elco-mies luet tätä niin: Camoon, elä oo tuollanen. Kirjoita nyt matkaraporttia, oot ennenkin kirjoittanut.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
So Hard

urpiainen kirjoitti:Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
Sisäpiiri voi seurata matkaraportteja toisaalla, jos pakkaskeleillä kestää parasiittisaaritarinoita lukea.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ninni ei ole rikas. Ninni vaan pärjää paremmin kuin ennen. Huonoa makua sanoa noin Elppa vaikkakin vitsini pohjalta koska kyse oli kuitenkin äitini kuolemasta. Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Oletko muuten koskaan kuullut lakiosasta? Äitisi omaisuudesta 1/4 kuuluisi sinulle, vaikka hän olisi tehnyt millaisen testamentin.

Toisaalta on toki hienoa jos kunnioittaa edesmenneen tahtoa, mutta veroseuraamuksien kannalta parasta on jos rintaperilliset perivät sen mikä rintaperilliselle kuuluu ja eloon jäänyt vanhempi jää vain lesken oikeudella asustelemaan yhteiseen asuntoon jne. Perintöjutuissa verosuunnittelu on aika tärkeää.
Mä olen allekirjottanut jo aika monta paperia kultaseni.

Faija on ihan helisemässä paperijuttujen kanssa. Miksi mun pitää allekirjoittaa paperi että mutsin duuniauto siirtyy broidin nimiin jne. Kysynpähän vaan. Mitä sen auto mulle kuuluu? Firman auto? Plus sata muuta asiaa.

Menee yli ymmärryksen jo. Noin teistä lakimiehistä tulee rikkaita kun keksitte kivoja lakipykäliä ja kiusaatte surevaa, juuri eläkkeelle jäänyttä leskeä. Ei ihan tämmösiksi suunnitellut eläkkeellejääntiään. Ensin työnnetään pyörätuolissa kiukuttelevaa, kuihtunutta vaimoaan ja vaihdetaan sille vaipat, sitten vaimo kuolee ja hän on yksin paperisotansa kanssa. Ei näin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Sääli sinänsä, ettei raportoi Kitinään mistään eteläisen pallonpuoliskon nettikioskeista. Ne raportitkin ovat oleellinen ja kaivattu osa Kitinää.
Sisäpiiri voi seurata matkaraportteja toisaalla, jos pakkaskeleillä kestää parasiittisaaritarinoita lukea.
No jo on törkeetä!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon niin pettynyt. Eikö MUN tissit ole ylittäneet uutiskynnystä?!

*nostelee häntäänsä*
Work like a captain, play like a pirate.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kai se on selvää että täällä jokainen plussautuu.
Ihanko oikeasti näin luulet sinä?
Itselle tuli kyllä pari mieleen, jotka eivät ehkä plussautuisi.
Toivottavasti minä olen siinä listalla. En siis ole edelleenkään plussautunut eikä ole tiedossa sellaisia tapahtumia. :P
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sisäpiiri voi
No jo on törkeetä!
Just! Mulla on kaikenlaisten sisäpiirien suhteen jonkilainen Groucho Marx -ongelma.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
So Hard

ninnithequeen kirjoitti:Menee yli ymmärryksen jo. Noin teistä lakimiehistä tulee rikkaita kun keksitte kivoja lakipykäliä ja kiusaatte surevaa, juuri eläkkeelle jäänyttä leskeä.
Öh. Lainsäätäjä ne pykälät keksii, eivät lakimiehet. Juu, juuri se samainen pölypää jota sinäkin olet vaaleissa äänestänyt. En ole kuullut että lakimiehillä olisi tapana kiusata surevia leskiä.
hän on yksin paperisotansa kanssa.
Kannattaisko ottaa lakimies avuksi? Katsos kun sitä varten ne ovat olemassa että ihmiset joilla lainsäätäjän laatimat pykälät menevät yli ymmärryksen saavat apua paperisotiensa kanssa.

Toki ei ole pakko. Kunhan nyt huomautin että sinua on kusetettu perinnönjaossa jos et saanut mitään. Ei mulla muuta.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:
RP kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sisäpiiri voi
No jo on törkeetä!
Just! Mulla on kaikenlaisten sisäpiirien suhteen jonkilainen Groucho Marx -ongelma.
Kas kun ei Julian Assange ongelma... :)
Came here for school, graduated to the high life
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Minä en perinyt mitään. Isäni peri kaiken muun, paitsi firman, joka meni broidille.
Kysymyksiä. 1. Oliko sinut tehty perinnöttömäksi? 2. Puoliso ei peri ilman testamenttia, jos on rintaperillisiä. Yhteisön avio-oikeuden alaisen omaisuuden osittaminen on eri asia. Oliko kyse siis osituksesta?

Jollei testamentteja ole/sinua tehty perinnöttömäksi, sinulla on oikeus puoleen perinnöstä. Jos oli testamentteja, niin sinulla on oikeus ainakin puoleen perintöosuudestasi eli neljäsosaan. Jos oli tehty perinnöttömäksi (tehdään testamentilla), kannattaisikohan testamenttia moittia? Ja joka tapauksessa, vaikka perinnöttömäksi tekeminen olisi tehokas, sinun osasi menisi jälkipolvillesi.

Ai täällä olikin jo juttua asiasta. Yhtä kaikki tyhmä ei kannata olla ja itkeä sitten sitä, kun ei ole lapsille pöperöä.

Vinkkinä kaikille: testamentatkaa lapsenlapsille 20 000 (tai siis alle 20K). Se ei ylitä verotettavan perinnön määrää ja rahaa säästyy sukuun. Tietysti jos haluaa ruokkia valtion pohjatonta nälkää, niin mikäs siinä.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 14.12.2010 16:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paras päivä ikinä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Just! Mulla on kaikenlaisten sisäpiirien suhteen jonkilainen Groucho Marx -ongelma.
Et vielä tiedäkkään millaiset sisäpiirin järjestämät pikkujoulupippalot olet menettänyt joka vuosi.
Elppis
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Menee yli ymmärryksen jo. Noin teistä lakimiehistä tulee rikkaita kun keksitte kivoja lakipykäliä ja kiusaatte surevaa, juuri eläkkeelle jäänyttä leskeä. Ei ihan tämmösiksi suunnitellut eläkkeellejääntiään. Ensin työnnetään pyörätuolissa kiukuttelevaa, kuihtunutta vaimoaan ja vaihdetaan sille vaipat, sitten vaimo kuolee ja hän on yksin paperisotansa kanssa. Ei näin.
Nyt on pakko kommentoida, vaikka pahalla en tarkoitakaan.

TODELLA harva meistä saa juuri sen elämän mitä toivoi, luulis sun nyt tietävän sen. Ei paskaa elämää toivo kellekään; tuskin sun isä ajatteli että "voi minua raukkaa", kun sairasta äitiäsi hyysäsi. Niin se elämä heittelee: joskus maataan pää ajeltuna läheltä piti-tilanteen jälkeen viikkoja sairaalassa ja joskus sitä ryypätään lähibaarissa kolme päivää putkeen ilman huolen häivää. Elämä on. Fuck it, oikeasti. Älä ota kaikkea mitä elämässä tapahtuu varastoon, jota voit viljellä aina tarpeen tullen kun sääliä kaipaat.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vesper kirjoitti:Oon niin pettynyt. Eikö MUN tissit ole ylittäneet uutiskynnystä?!
Olen edelleen niin katatonisessa tilassa näistä veitsiuutisista, etten pystyny nostamaan!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jep. Elämä heittelee, koettu on.

Ja voi voi mua raukkaa kun olen huolissani isästäni, varsinkin näin joulun alla.
Elppis
Kitisijä

^Kuten olin sanomassa.. :roll:
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

masa kirjoitti:Et vielä tiedäkkään millaiset sisäpiirin järjestämät pikkujoulupippalot olet menettänyt joka vuosi.
Pistetään säälistä kuvia luusereille:
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

^^Kyse oli vain siitä, että ei tule olla hölmö. Sinulta on evätty se, mikä sinulle kuuluu, onko se reilua. Äitisi firma on äitisi omaisuutta, sinulle kuuluu siitä vanhempiesi laskennallisen osituksen jälkeen puolet. Esimerkiksi koska auto on firman eli äitisi eli nyt hänen lastensa omaisuutta (laskennallisesta osituksesta riippuen, tasinko voidaan tosin aina maksaa rahana), niin totta kai sinulta kysytään suostumusta, koska se auto on sinun.

Minun isäni kuoli jo 12 vuotta sitten (olin 25). Ei auttanut surun ja sekaannuksen keskellä kuin hoidella asiat ja piste. Äitiä autettiin ja hommat hoidettiin. Ei tosin itketty Kitinässä, mikä varmasti nosti tehokkuutta.
Paras päivä ikinä.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti: Elämä on. Fuck it, oikeasti. Älä ota kaikkea mitä elämässä tapahtuu varastoon, jota voit viljellä aina tarpeen tullen kun sääliä kaipaat.
Juuri tässä näin rakkaat palstalaiset, näette niitä ohjeita joita vanhempien soisi antavan lapsilleen, silloin ku ollaan pieniä.

Niitä elämän totuuksia,sano.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin