Miehelle Famous Grouse Golden Reserve- pullon.
Meille sähköhammasharjan. (OralB:n 3D hammasharja maksoi suomen prismassa 59.95€ ja Tallinnan prismassa 28.60€).
Pojalle Cars-puuhapaketin, Muumi-karkkilaatikon (1 karkki/lauantai!, riittää siis pitkälle ) ja Buzz Lightyear-pikkupehmon.
Karkkia.
Suklaata.
Hyvän mielen
The great club outshines the individual, always and forever.
Helmerin Varjostimen makuuhuoneeseen (sen saamisessa ei mennykään ko vuosi )
Hyllyjä ja hyllypidikkeitä
Jalkoja hyllyihin
Sohvatyynyjä
Siivilän ja litran mitan
Säilytyslaatikoita
Pöytäliinan
Alulautasen pippuri- ja suolamyllyille
Kukkamaljakon
Lamppuja
Kuusenkoristeita
Valoverhon (ei vilkkuvan)
Pieniä lasipulloja viinalahjoihin (itzetehtyä luumunapsia )
Hematiittikaulakorun ja -sormuksen
Ruokaa. Ihan helevetisti ruokaa.
Viikonlopun saldo oli jotain -600 euroa O_o Josta yli puolet meni ruokaostoksiin. Meillä oli auto käytössä viikonloppuna, joten hoidettiin sit kaikki kerralla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ai niin ja hellu tilas sohvanpuolikkaan Ei oo koskaan kyllä huonekalujen ostaminen näin helppoa ollu, ei tarvi persettään penkistä nostaa. Se soitti myyjälle, lateli osien ja verhoilukankaan koodit ja myyjä sanoi että odottettu toimitusaika joulun ja uudenvuoden takia 5 viikkoa, maksa kun jaksat
Tästä seuraa se että nykyinen Buffalo-jättituolini lähtee kiertoon. Tarviiko kukaan?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Ai niin ja hellu tilas sohvanpuolikkaan
Eroa varten valmiiksi puolitettu?
No voi sen noinkin ajatella. Se on palasohvan divaaniosa jossa on vain toisella puolen käsinoja. Siis sohvanpuolikas.
Omistajat ja työntekijät on varmaan aika ahkeria tyyppejä. Se sotku, jonka fägärit jättää jälkeensä, ei ihan parin tunnin siivoamisella onnistu.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Sulaisikohan jos pistäisin peilipallon omaan saunaan? Moottoria ei kyllä uskalla pistää, mutta jos pistäisi pienen vaihtuvavärisen spotin sojottamaan siihen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.