SikaMika kirjoitti:
Haaremilaisten päissä. Aito Oikea Flirttaava Tyrkky ei välitä pätkääkään moisista. TJEU: Jouden-za.
Ok, nyt kun oon tässä rauhoitellut itseäni, alan itsekin olla sitä mieltä, ettei toisten käytöksestä pitäisi vetää herneitä nenään siinä määrin kuin olen vetänyt. Ehkä ihmiset ei tarkota olla ärsyttäviä tyrkkyjä - ja ehkä ne tarkottaakin, mutta vittujako se minulle kuuluu.
Nike on urpon näköinen ja stadium ihan siedettävä. Your call.
En ole saanut vielä tässä asiassa mitään aikaiseksi, kun tämä minun paksumpi takkini on ollut parempi tällä kelillä.
Nyt olisi haussa vähän kepeämpi takki.
Entä se Warmpeace?
Sovitin tuota Nikea uudestaan ja se ehkä tosiaan sopisi paremmin jollekin lumilautalijalle ikäluokka 18-20. Ei minulla ihan noin paha ikäkriisi kait vielä ole.
Malttaisikohan sitä odotella joulun jälkeiselle viikolle.
SikaMika kirjoitti:
Haaremilaisten päissä. Aito Oikea Flirttaava Tyrkky ei välitä pätkääkään moisista. TJEU: Jouden-za.
Ok, nyt kun oon tässä rauhoitellut itseäni, alan itsekin olla sitä mieltä, ettei toisten käytöksestä pitäisi vetää herneitä nenään siinä määrin kuin olen vetänyt. Ehkä ihmiset ei tarkota olla ärsyttäviä tyrkkyjä - ja ehkä ne tarkottaakin, mutta vittujako se minulle kuuluu.
Kerro nyt lisää. Oletko löytänyt itsesi Koivuniemen herran haaremista? Kyynärpäät kipeinä ryömimisharjoituksista?
NuoriD kirjoitti:
Kerro nyt lisää. Oletko löytänyt itsesi Koivuniemen herran haaremista? Kyynärpäät kipeinä ryömimisharjoituksista?
Mä vaan katson vierestä. En edelleenkään osaa päättää, onko nainen mukava ja lämmin ja sosiaalisesti lahjakas ystävällinen ja auttavainen persoona vai pakkomielteinen haareminkerääjä. Mutta asia nyt vaan ei mulle kuulu.
nastamuumio kirjoitti:Mä vaan katson vierestä. En edelleenkään osaa päättää, onko nainen mukava ja lämmin ja sosiaalisesti lahjakas ystävällinen ja auttavainen persoona vai pakkomielteinen haareminkerääjä.
Nämä eivät sulje toisiaan pois millään tavalla. Tosi lämmin voi jakaa lämpöään vaikka useammallekin ja zeksuaalista apuakin voi tarjota vaikka koko komppanialle jos pipari kestää.
NuoriD kirjoitti:
Mä vaan katson vierestä. En edelleenkään osaa päättää, onko nainen mukava ja lämmin ja sosiaalisesti lahjakas ystävällinen ja auttavainen persoona vai pakkomielteinen haareminkerääjä. Mutta asia nyt vaan ei mulle kuulu.
NuoriD kirjoitti:
Kamoon. Pokasithan sä sen muusikonkin ihan heti kun lähdit metsästämään. Kotoa harvaa tullaan hakemaan.
Mutta se ei lämmittänyt mun mieltä yhtään. Se oli ihan totaalisen väärä ja oon silleen old-school, ettei se paneminenkaan tunnu kovin miltään tommosessa suhteessa. Saa siitä sen tietyn todisteen, että ees jollekulle kelpaa, mutta tommoset panot riittää mulle kerran viiteen vuoteen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Onko ne lakupiiput nyt kielletty Suomessa vai menikö se uusi tupakkalaki (jos ei siis ole niin kovin uusi enää) läpi (2008 muistaakseni tätä jeesusteltiin)?
Googlettelin, mutten saanut vastausta enkä nyt jaksa googlettaa enempää, vaan menen takasin nukkumaan.