Tekniikka & Nörtteily-osion Kysy/Vastaa-ketju
Tuolta joku.Bluntly kirjoitti:Mikä olisi sitten hyvä ostos suunnilleen tuossa hintaluokassa?
Itse lähtisin tuohon asukseen tämän perusteella.
Ati on kyllä justiin julkaisemassa uudet huippukortit ensi viikolla noiden keskisarjan korttien rinnalle, joka saattaa laskea noidenkin hintoja lähitulevaisuudessa.
Joka tapauksessa 6850 on 460 GTX:ään verrattuna nopeampi, hiljaisempi, viileämpi, paremmin varusteltu liitettävyydeltään, parempi useamman näytön tuki, ja parempi muutenkin kotiteatterikorttina. Pelkällä pelisuorituskyvyllä mitattuna melko tasoissa, mutta GTX 460 taitaa silti jäädä useammin peränpitäjäksi noin 5-10% erolla. Ja 6850 on käytännössä muutenkin yhden kokonaisen sukupolven tuoreempi kortti.
Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
- pierupylly
- Kitinän uhri
Pleikka kolmosen scartti? Kuulostaa pahalta, ei mun pleikkarissa ole scarttia lainkaan.RP kirjoitti:Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
Pröötprööt
Ei siinä olekaan.pierupylly kirjoitti:Pleikka kolmosen scartti? Kuulostaa pahalta, ei mun pleikkarissa ole scarttia lainkaan.RP kirjoitti:Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
- pierupylly
- Kitinän uhri
Niinhän juuri sanoin. Ei ole ei. Scarttia siis.So Hard kirjoitti:Ei siinä olekaan.pierupylly kirjoitti:Pleikka kolmosen scartti? Kuulostaa pahalta, ei mun pleikkarissa ole scarttia lainkaan.RP kirjoitti:Onkos muut törmänneet semmoseen että wiin ja pleikka kolmosen scartit on tyyliin millin pari isompia leveydeltään/pituudeltaan eivätkä näin ollen sovi telsuun saati muihinkaan vehkeisiin? Viimeksi oli sama wiin kanssa, nyt sitten pkolmosen kanssa. No onneksi kaapissa on monta päätä varastossa, mutta kunhan funtsin.
Viimeksi muokannut pierupylly, 25.12.2010 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
- pierupylly
- Kitinän uhri
Onpas. Mulla on pleikkari kakkonen ja siinä on!!1So Hard kirjoitti:Siis muissakaan sun pleikkarissa.pierupylly kirjoitti:Niinhän juuri sanoin?
Viimeksi muokannut pierupylly, 25.12.2010 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pröötprööt
Varmaan tarkotetaan niitä scart-adaptereita joiden kautta komponenttivideo ja audioliitännät tökätään sen adapterin perseeseen.
En tiedä, mun mielestä scartin/komposiittivideon käyttäminen jonkun PS3:n kanssa kuulostaa hulluudelta. Paitsi jos tietty on ikivanha putkitelkkari niin kai se voi olla sitten ainoa vaihtoehto.
Eniveis, niitä scartin reunoja saa kyllä taivuteltua esim. pihdeillä itsekin parempaan asentoon. Kyllä ne reunat ajanmyötä vähän löystyy ja pukkaa taipumaan ulospäin kun niitä vekslataan sivusuuntiin vetkuttaen samalla kun niitä tökitään sisään ja ulos.
En tiedä, mun mielestä scartin/komposiittivideon käyttäminen jonkun PS3:n kanssa kuulostaa hulluudelta. Paitsi jos tietty on ikivanha putkitelkkari niin kai se voi olla sitten ainoa vaihtoehto.
Eniveis, niitä scartin reunoja saa kyllä taivuteltua esim. pihdeillä itsekin parempaan asentoon. Kyllä ne reunat ajanmyötä vähän löystyy ja pukkaa taipumaan ulospäin kun niitä vekslataan sivusuuntiin vetkuttaen samalla kun niitä tökitään sisään ja ulos.
Jep, mä en osaa kaikki biisejä ulkoota noin niin kuin heti ja mitä isommalla näytöllä teksti on sen pitempään sen lukemiseen menee. Räpätys on vähän niinkuin liian nopeaa semmoseen.Manaaja kirjoitti::D Retards, you shouldn't make fun of them, and still you do.RP kirjoitti:Tykillä en tykkää pelaa singstaria, jotenkin liian hankala pysyy hollilla.
Vai meinaatko ettei sitä sais suoraan tykkiin liitettyä?
- pierupylly
- Kitinän uhri
- Pulkannaru
- Kitisijä
- pierupylly
- Kitinän uhri
- pierupylly
- Kitinän uhri
- pierupylly
- Kitinän uhri
No kerropa nokkelana nyt sitten miten se tehdään? "Mene nukkumaan" -painikkeesta näyttö laitetaan levolle, mutta samalla katkeaa myös verkkoyhteys.Manaaja kirjoitti:Öh, niin on joka ikisessä maailman läppärissäkin. Ei mikään voima silti ole estänyt sammuttamasta näyttöä erikseen funktionäppäinten alta yhdessäkään läppärissäni.pierupylly kirjoitti:Öh, iMacissa näyttö ja kone on samassa.Manaaja kirjoitti:^ Öh, ei sitä näyttöä tarvii päällä pitää...
Pröötprööt