Kerro vaivasta
Feel ya, elppa!
Välillä on kohtuullinen olo, mutta sitten iskee taas heikotus, kurkkua kaivertaa ja korva paukkuu. Ja sitten ahdistaa, korvat on mulle nimittäin jonkinlainen oikea issue. Kokoajan odotan alkaako särkeä vai ei, sydän pamppaillen.
Miten mahtaa käydä jos tytsällä joskus korvien kanssa ongelmia, mutsi pyörtyilee pelkästä sympatiasta :/ Tytsä tossa yksi päivä tökkäsi miestä korvaan niin hyvä etten ollut oksentamassa kun tunsin koko kropassa (varsinkin korvassa) sen tunteen :D *issue, issue*
Miehellä oli ainakin nokka ihan tukossa ja ääni häviksissä.
Välillä on kohtuullinen olo, mutta sitten iskee taas heikotus, kurkkua kaivertaa ja korva paukkuu. Ja sitten ahdistaa, korvat on mulle nimittäin jonkinlainen oikea issue. Kokoajan odotan alkaako särkeä vai ei, sydän pamppaillen.
Miten mahtaa käydä jos tytsällä joskus korvien kanssa ongelmia, mutsi pyörtyilee pelkästä sympatiasta :/ Tytsä tossa yksi päivä tökkäsi miestä korvaan niin hyvä etten ollut oksentamassa kun tunsin koko kropassa (varsinkin korvassa) sen tunteen :D *issue, issue*
Miehellä oli ainakin nokka ihan tukossa ja ääni häviksissä.
Lievä sydänpussin tai lihaksen tulehdus :( Käyrät ja entsyymit onneksi ok, mutta aika ikäviä muljahteluja ja jysähdyksiä tulee useamman kerran päivässä, välillä särkee rintaa, vihloo eikä selällään viitsi olla. On ollut uni kortilla.... Onneksi nyt sain jotain lääkettä mikä estää noita tulemasta niin saan ehkä nukuttuakin. Aika pelottava kokemus viimeiset kolme päivää kieltämättä ollu. Ja olin levännyt, mitä nyt muksua hoitanut.
Mutta nyt sitten maataan ainakin pari viikkoa buranaa puputtaen :/
Mutta nyt sitten maataan ainakin pari viikkoa buranaa puputtaen :/
- Pulkannaru
- Kitisijä
Etu-, takareidet ja pakarat ihan jumissa. Jäytävä kipu. Nukkumaan pystyy vaan kipulääkkeiden avulla. Varovaiset pitkät venyttelyt auttaa myös hieman.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Vielä vasemmalta puolelta jumissa.
Kolmiolääke auttaa, jotta voi nuq, mutta kun pitäis pystyä ajeleen autoa ja tekeen töitä päivisin!!1
Vielä vasemmalta puolelta jumissa.
Kolmiolääke auttaa, jotta voi nuq, mutta kun pitäis pystyä ajeleen autoa ja tekeen töitä päivisin!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Kallon "saumakohdassa" tuntuu painaessa kipua, enkä ole iskenyt päätäni mihinkään. "Sauma", ts. mikä lie harjanne siis sellainen kohouma mikä on päälaen molemmilla puolin, oikean puoleinen siis se kipeä tuntuu jotenkin selvemmin ulkonevalta kuin vasen puoli. Olenkohan tullut hulluksi vai vaan kuolemassa? Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
Prepare for the worstest.
Sulla voi olla tulehtunut hiustuppi.nowaysis kirjoitti:Kallon "saumakohdassa" tuntuu painaessa kipua, enkä ole iskenyt päätäni mihinkään. "Sauma", ts. mikä lie harjanne siis sellainen kohouma mikä on päälaen molemmilla puolin, oikean puoleinen siis se kipeä tuntuu jotenkin selvemmin ulkonevalta kuin vasen puoli. Olenkohan tullut hulluksi vai vaan kuolemassa? Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
The great club outshines the individual, always and forever.
En ottanut selvää, mistä kohdasta nyt on kyse. Voisiko siinä kohden olla imusolmuke? Sellainen kun turpoaa, niin se kyllä tekee tosi kipeää. Ei välttämättä ole kyse mistään kummemmasta, vaikka oireena onkin ärhäkkä.nowaysis kirjoitti:Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ei. Käy jossain puhumassa, siis ammattilaisen kanssa.. jää vähän aiemmin äitiyslomalle, jos tuntuu stressaavan kamalasti? Vähennä kahvia, lisää jalkakylpyjä?sipsi kirjoitti:Elppis kirjoitti:^![]()
Mut onko tähän mitään lääkettä? Alkoholi, tai diapamit ei oo vissiin kovin suositeltavia tässä tilassa.

The great club outshines the individual, always and forever.
Joo, mulla on aika neuvolapsykologille ens maanantaina. En usko että se ihmeitä tekee, mutta voihan sitä nyt käydä höpisemässä.
Huomenna on sokerirasitustesti. Mitenhän sitä jaksaa sen jälkeen töissä?
Huomenna on sokerirasitustesti. Mitenhän sitä jaksaa sen jälkeen töissä?

Viimeksi muokannut sipsi, 07.12.2010 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Heh, mä en itseasiassa tiedä mitä on pitkäkestoiset hiilarit.exPertti kirjoitti: Jotakin pitkäkestoisia hiilareita?

Mut joo, siis ei toistaseks ole havaittu mitään sen hälyyttävämpää noissa sokereissa..mutta nythän se selviää. Se että miksi menen sinne rasitustestiin on se, että olen VANHA. Eli yli 25-vuotias. Ilmeisesti Helsingissä kaikkien yli 25-vee ensisynnyttäjien on tarkotus mennä siihen kokeeseen. Noo, samapa tuo..kokemus varmaankin sekin, mutta että POMO ALKAA VIELÄ JUMALAUTA INISEMÄÄN, ETTÄ EI OLE VARMA ASIA SAADAANKO TUURAAJAA SIKSI AIKAA... No, meni hermo. Mutta ehkä se on pieni pisara maailmankaikkaudessa.

Mut kiitti Pertsa; se tyttöveikkaus oli jotenki ihku.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Riemumieli
- Kitisijä