Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mikä mua vaivaa kun tällanen naurattaa?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=djcYtzTN5yk[/youtube]
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Varvas-episoidi ohitse.
Nyt vuorostaan haavatyrään koskonut pari päivää, en oikein tiedä uskallanko tänään mennä salille. Vatsiksia kun tarvii lähes joka liikkeessä jännittää joten :?

Ennustan että enz viikolla polvi kertoo että nyt pitää relata, jihuu mä oon romu!
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Perus paska olo vain kokoajan. Ei kunnolla kuumetta (37-38), nenästä ei tuu mitään mutta on tukossa "tuolla jossain", väsyttää, veto veke.

Argh!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Feel ya, elppa!

Välillä on kohtuullinen olo, mutta sitten iskee taas heikotus, kurkkua kaivertaa ja korva paukkuu. Ja sitten ahdistaa, korvat on mulle nimittäin jonkinlainen oikea issue. Kokoajan odotan alkaako särkeä vai ei, sydän pamppaillen.

Miten mahtaa käydä jos tytsällä joskus korvien kanssa ongelmia, mutsi pyörtyilee pelkästä sympatiasta :/ Tytsä tossa yksi päivä tökkäsi miestä korvaan niin hyvä etten ollut oksentamassa kun tunsin koko kropassa (varsinkin korvassa) sen tunteen :D *issue, issue*

Miehellä oli ainakin nokka ihan tukossa ja ääni häviksissä.
Elppis
Kitisijä

Jumalaton tukkoisuus! :/ Tätä edessä vielä abt 6kk.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Niskajumipäänsärky :?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Lievä sydänpussin tai lihaksen tulehdus :( Käyrät ja entsyymit onneksi ok, mutta aika ikäviä muljahteluja ja jysähdyksiä tulee useamman kerran päivässä, välillä särkee rintaa, vihloo eikä selällään viitsi olla. On ollut uni kortilla.... Onneksi nyt sain jotain lääkettä mikä estää noita tulemasta niin saan ehkä nukuttuakin. Aika pelottava kokemus viimeiset kolme päivää kieltämättä ollu. Ja olin levännyt, mitä nyt muksua hoitanut.

Mutta nyt sitten maataan ainakin pari viikkoa buranaa puputtaen :/
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Etu-, takareidet ja pakarat ihan jumissa. Jäytävä kipu. Nukkumaan pystyy vaan kipulääkkeiden avulla. Varovaiset pitkät venyttelyt auttaa myös hieman.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vielä vasemmalta puolelta jumissa.
Kolmiolääke auttaa, jotta voi nuq, mutta kun pitäis pystyä ajeleen autoa ja tekeen töitä päivisin!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä

Mä oon pipi :(

Soittakaa MediHeli.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:Soittakaa MediHeli.

Ne on lakossa. Mee kävellen.
Elppis
Kitisijä

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Soittakaa MediHeli.

Ne on lakossa. Mee kävellen.
Otin taksin :]
Elppis
Kitisijä

Mulla on rakkuloita varpaiden ihon "alla" niin että käveleminen on vinkeää. SOrmet on myös kipeät, lähteeköän kynnet?
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kallon "saumakohdassa" tuntuu painaessa kipua, enkä ole iskenyt päätäni mihinkään. "Sauma", ts. mikä lie harjanne siis sellainen kohouma mikä on päälaen molemmilla puolin, oikean puoleinen siis se kipeä tuntuu jotenkin selvemmin ulkonevalta kuin vasen puoli. Olenkohan tullut hulluksi vai vaan kuolemassa? Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:Kallon "saumakohdassa" tuntuu painaessa kipua, enkä ole iskenyt päätäni mihinkään. "Sauma", ts. mikä lie harjanne siis sellainen kohouma mikä on päälaen molemmilla puolin, oikean puoleinen siis se kipeä tuntuu jotenkin selvemmin ulkonevalta kuin vasen puoli. Olenkohan tullut hulluksi vai vaan kuolemassa? Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
Sulla voi olla tulehtunut hiustuppi.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

nowaysis kirjoitti:Saa vastata ihan vakavasti, kun en tosiaan ole lyönyt päätäni, tai sitten olen enkä muista. Molempi pahempi.
En ottanut selvää, mistä kohdasta nyt on kyse. Voisiko siinä kohden olla imusolmuke? Sellainen kun turpoaa, niin se kyllä tekee tosi kipeää. Ei välttämättä ole kyse mistään kummemmasta, vaikka oireena onkin ärhäkkä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Raskaushormonit. En pärjää niiden kanssa. (Oon jo jonku aikaa sitten ymmärtäny, että tää raskaus saattaa maksaa mun parisuhteen..mutta pitääkö työpaikankin mennä?)
Oon aina ollu herkkä, mutta nyt ei ole mitään kontrollia näihin fiiliksiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä

^ :paijaa:
sipsi
Kitisijä

Elppis kirjoitti:^ :paijaa:
:h:
Mut onko tähän mitään lääkettä? Alkoholi, tai diapamit ei oo vissiin kovin suositeltavia tässä tilassa.
Elppis
Kitisijä

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^ :paijaa:
:h:
Mut onko tähän mitään lääkettä? Alkoholi, tai diapamit ei oo vissiin kovin suositeltavia tässä tilassa.
Ei. Käy jossain puhumassa, siis ammattilaisen kanssa.. jää vähän aiemmin äitiyslomalle, jos tuntuu stressaavan kamalasti? Vähennä kahvia, lisää jalkakylpyjä? :D
sipsi
Kitisijä

Joo, mulla on aika neuvolapsykologille ens maanantaina. En usko että se ihmeitä tekee, mutta voihan sitä nyt käydä höpisemässä.
Huomenna on sokerirasitustesti. Mitenhän sitä jaksaa sen jälkeen töissä? 8)
Viimeksi muokannut sipsi, 07.12.2010 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Niin onko vielä sokerivaivoja?

Veren sokerin heilahtelu (ja väitetään, että tyttövauvan odottaminen) voi aiheuttaa tosi sekavia olotiloja.

Jotakin pitkäkestoisia hiilareita?
Came here for school, graduated to the high life
sipsi
Kitisijä

exPertti kirjoitti: Jotakin pitkäkestoisia hiilareita?
Heh, mä en itseasiassa tiedä mitä on pitkäkestoiset hiilarit. 8)

Mut joo, siis ei toistaseks ole havaittu mitään sen hälyyttävämpää noissa sokereissa..mutta nythän se selviää. Se että miksi menen sinne rasitustestiin on se, että olen VANHA. Eli yli 25-vuotias. Ilmeisesti Helsingissä kaikkien yli 25-vee ensisynnyttäjien on tarkotus mennä siihen kokeeseen. Noo, samapa tuo..kokemus varmaankin sekin, mutta että POMO ALKAA VIELÄ JUMALAUTA INISEMÄÄN, ETTÄ EI OLE VARMA ASIA SAADAANKO TUURAAJAA SIKSI AIKAA... No, meni hermo. Mutta ehkä se on pieni pisara maailmankaikkaudessa. 8)

Mut kiitti Pertsa; se tyttöveikkaus oli jotenki ihku.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Imet munaa, niin kyllä se mies pysyy kelkassa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pertti varmaan tarkoitti pitkäketjuisia hiilihydraatteja eli hiilihydraatteja jotka pilkkoutuvat ja imeytyvät hitaasti, eli antavat hitaammin ja tasaisemmin energiaa, eivätkä tee suuria piikkejä veren sokerin heilahteluihin.
Vastaa Viestiin