Jaaha, meikäläinen lähtee nyt parin pikku mutkan kautta ajelemaan Varkauteen. Tulee todennäköisesti puuduttava reissu kun muut ajaa kolmeakymppiä ja meikäläinen huutaa lisää tilausta nelipyöräluisulle. Wish me luck.
Manaaja kirjoitti:Jaaha, meikäläinen lähtee nyt parin pikku mutkan kautta ajelemaan Varkauteen. Tulee todennäköisesti puuduttava reissu kun muut ajaa kolmeakymppiä ja meikäläinen huutaa lisää tilausta nelipyöräluisulle. Wish me luck.
Manaaja kirjoitti:Jaaha, meikäläinen lähtee nyt parin pikku mutkan kautta ajelemaan Varkauteen. Tulee todennäköisesti puuduttava reissu kun muut ajaa kolmeakymppiä ja meikäläinen huutaa lisää tilausta nelipyöräluisulle. Wish me luck.
Ota pienempi tie. Enemmän mutkia ja vähemmän liikennettä
Voi se tulla vielä hitaammaksi, mutta on huomattavasti hauskempaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Aika veikeä toi TJ. Soitti äsken että jos mulla ei ole ihan killeri-olo, olisin tervetullut pikkujouluihin edes käymään, vaikka saikulla olenkin. Hmm.. En ole kyllä menossa a) saikulla ei hummata, b) en halua tartuttaa, c) mies otti muutenkin iltavuoron nyt kun olenkin kotona enkä pikkujouluissa. Joten +/- 0.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enpä jää ees Napsulle vaan meen huomenna vielä ylemmäs kämpälle ja tappohommiin. Ainaki ois vakaa tarkotus, saa nähä tuleeko tapettavia kohalle...
Suomeksi: en jäänyt Helsinkiin saati Napapiirille vaan lähden huomenna vielä pohjoisemmas kämpälle ja metsästämään. Toivottavasti tulee saalista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kohti mökkiä. Palata pitänee sunnuntaina, kun en oikein jaksa jonoajelua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiitos, kiitos, sitäkin siellä tarvitaan vaikka oiski taidot jo ihan kohdallaan (mitä siis mulla ei oo eli tarvin moninkertaisesti onnea )
Niba kirjoitti:Toivottavasti ei ole liikaa susia?
Ei siellä ole susia, siellä on vain suden näkösiä kotilöllöjä jotka metsässä paljastavat todellisen luonteensa. Ja nalleja on kans mut ne taitaa olla jo talviunilla. Toivottavasti kotilöllöt ei törmää nallenpesään ja herätä, meillä ei nimittäin ole ko yhellä karhunkaatolupa ja sillä ei ole koiraa eli se on passimies eikä se mene koiran haukulle!
Kaiken lisäksi tuossa minun kertomuksessa oli vakava virhe, ois pitäny sanoa että "en jää Napsulle saati Helsinkiin". *pöljä*
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.