Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exsu kirjoitti:^ Sinäkin! Onko täällä enää muita pelissä kuin Dumari? Sun pitää nyt vähän panostaa tuohon raportointipuoleen.
Aijaa, jos satunnaispanot jää mun varaan, niin kyllä tulee sitten tosi hiljaisesti raporttia, kun viimeiset parikin irtonumeroa olis voineet jäädä väliin...
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
exsu kirjoitti:^ Sinäkin! Onko täällä enää muita pelissä kuin Dumari? Sun pitää nyt vähän panostaa tuohon raportointipuoleen.
Aijaa, jos satunnaispanot jää mun varaan, niin kyllä tulee sitten tosi hiljaisesti raporttia, kun viimeiset parikin irtonumeroa olis voineet jäädä väliin...
...mutta eivät jääneet, joten raporttia, raporttia!
Dumis

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
No jos ne oli "ihan sama"-osastoa näin jälkikäteen, niin ei niistä paljoa ole raportoitavaa!!1
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Aijaa, jos satunnaispanot jää mun varaan, niin kyllä tulee sitten tosi hiljaisesti raporttia, kun viimeiset parikin irtonumeroa olis voineet jäädä väliin...
No jos ne oli "ihan sama"-osastoa näin jälkikäteen, niin ei niistä paljoa ole raportoitavaa!!1
No onhan. Oliko kirkuja? Nielikö vai sylkikö? Käytittekö ehkäisyasentoa vai villasukkaa?
Manaaja

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Aijaa, jos satunnaispanot jää mun varaan, niin kyllä tulee sitten tosi hiljaisesti raporttia, kun viimeiset parikin irtonumeroa olis voineet jäädä väliin...
PANE PAREMMIN SAATANA!
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

masa kirjoitti:Toisekseen, eihän tosta nyt niin kovin montaa vuotta ole kun jarrupaloista poistettiin asbesti. Luulisi jarrupölynkin aiheuttaan korjaamo ja ruuvarimiehille lukemattomia ongelmia jos kyseessä tosiaan olisi niin paha myrkky kuin mitä kauhistellaan..
Kyl noilla autokorjaajasedillä on keuhkojen kanssa ongelmia asbestin takia. Tiedän pari tapausta henk.koht.
Aikanaanhan rumpujarrut puhdistettiin paineilmapistoolilla jarrupölystä. Isolla korjaamolla oli tuolloin aika sakeaa ilmaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Osu ja uppos! Mä oon ukkoutunu..ukottunu..ääh, ukotettu. No joku semmonen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: ...mutta eivät jääneet, joten raporttia, raporttia!
PANE PAREMMIN SAATANA!
Ei irtonumerot yleensä paljoa sytyttele, joten ei ehkä pysty.

Mutta mihin on unohdettu tän palstan kovin kyntömies; sikamika, häneltä luulis raporttia ja kicceliä heruvan hädässä oleville neidoille. Joudutte sieltä onkimaan uusimmat irtonumerot.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: No jos ne oli "ihan sama"-osastoa näin jälkikäteen, niin ei niistä paljoa ole raportoitavaa!!1
PANE PAREMMIN SAATANA!
Ei irtonumerot yleensä paljoa sytyttele, joten ei ehkä pysty.

Mutta mihin on unohdettu tän palstan kovin kyntömies; sikamika, häneltä luulis raporttia ja kicceliä heruvan hädässä oleville neidoille. Joudutte sieltä onkimaan uusimmat irtonumerot.
Varmaan tekee hyvää kertoa edellisestä panosta seuraavalle? ;)
Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tälle palstalle erotiikan tuominen on kuin yrittäisi änkeä liian isoa penistä liian pieneen pimperoon. Kivuliasta. Palsta on täynnä seiväspyllyjä, melkein! Nykyään. Ei kaikki. Herne.

Hiukan erotiikkaa niin eikö joku ole narisemassa mauttomuudesta, kerskailusta, epäsopivuudesta, pettämisestä ja mitä kaikkea näitä vielä on. Hei, booooring.

No nyt ei erotiikkaa vaikka kieltämättä munan päällä sydänkohtaukseen kuoleminen olisi jotenkin tosi mua.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:yrittäisi änkeä liian isoa penistä liian pieneen pimperoon.
"On sen sovittava kun naimisiinkin mentiin"
Came here for school, graduated to the high life
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Poltin decolteen alueen syyskuun alussa Los Angelesissa. Se on vieläkin oudon värinen ja punoittaa lähes tosi ilkeästi, tuntuu että ihan randomisti. Siinä olevan pienen luomen ympärys on tällöin vaaleampi. Pitääkö tästä olla huolissaan, kun palamisesta on kohta kolme kuukautta aikaa? Pitääkö mennä näyttämään lekurille? Onko mulla ihosyöpä?

Vituttaa vieläkin oma typeryys... mä oon tosi hyvä välttelemään jopa ruskettumista yleensä. Nyt ei vaan ollu riittäviä suojakertoimia :cry:
exPertti
Kitisijä

swirl kirjoitti:Poltin decolteen alueen syyskuun alussa Los Angelesissa. Se on vieläkin oudon värinen ja punoittaa lähes tosi ilkeästi, tuntuu että ihan randomisti. Siinä olevan pienen luomen ympärys on tällöin vaaleampi. Pitääkö tästä olla huolissaan, kun palamisesta on kohta kolme kuukautta aikaa? Pitääkö mennä näyttämään lekurille? Onko mulla ihosyöpä?

Vituttaa vieläkin oma typeryys... mä oon tosi hyvä välttelemään jopa ruskettumista yleensä. Nyt ei vaan ollu riittäviä suojakertoimia :cry:
Joko käyt näyttämässä sitä tai vaihtoehtoisesti odotat vielä kolme kuukautta lukien ihosyöpään kuolleista netistä. :)
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kumman tulokseen kannattaa luottaa; korva vaiko kainalomittarin? Näyttäisi olevan noin 0.5-1 asteen heitto tuloksissa. Korvamittari näyttää aina enemmän.
exPertti
Kitisijä

RP kirjoitti:Kumman tulokseen kannattaa luottaa; korva vaiko kainalomittarin? Näyttäisi olevan noin 0.5-1 asteen heitto tuloksissa. Korvamittari näyttää aina enemmän.
Mä sanon pylly.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Kumman tulokseen kannattaa luottaa; korva vaiko kainalomittarin? Näyttäisi olevan noin 0.5-1 asteen heitto tuloksissa. Korvamittari näyttää aina enemmän.
Mä sanon pylly.
No en mä ala omaan persukseeni tunkemaan nyt yhtikäs mitään. Mutta kiinnostaisi aika paljon tietää onko mun lämpö ihan normaali vai onko kuumetta hiukan alta 38. Olo ei sinänsä kerro mitään, se on paska ilman kuumettakin.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mulla on kyllä vähän ikävä sitä vanhaa SinkkuMasaa, joka hoiteli satunnaispanoja ikkunalautaa vasten ja raportoi palstalle. Tästä talonrakentajasta tulee vaan mieleen, että olenkohan minäkin "tärvellyt" mieheni samalla tavalla. Vaikka masa vaikuttaa kyllä ihan onnelliselta ja tyytyväiseltä, ei sillä.
Jos oikein kiltisti pyydät, ehkä ukkos suostuu satunnaispanoon ikkunalautaa vasten jonkun soveliaan tyttölapsen kanssa? :P
exPertti
Kitisijä

RP kirjoitti:No en mä ala omaan persukseeni tunkemaan nyt yhtikäs mitään. Mutta kiinnostaisi aika paljon tietää onko mun lämpö ihan normaali vai onko kuumetta hiukan alta 38. Olo ei sinänsä kerro mitään, se on paska ilman kuumettakin.
En ole korvaa tutkinut, mutta otsalämpö tuntuu ainakin olevan lähinnä viitteellinen.

Luulin sinun puhuvan lapsestasi. Ajatus sinusta tunkemassa isoa kuumemittaria pyllyysi jotenkin kutkuttelee. Kai se kainalolämpö aikuisella ainakin hyväksytään viralliseksi tulokseksi.
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Alkuperheeseen integroidun sairaanhoitajan mukaan digitaaliset mittarit ovat toivottoman huonoja. Perinteisellä mittarilla saa kainalosta luotettavamman tuloksen - tosin se kestää kauan.
Manaaja

RP kirjoitti:Tälle palstalle erotiikan tuominen on kuin yrittäisi änkeä liian isoa penistä liian pieneen pimperoon. Aivan mahtavaa.
Näin juuri!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Aikuisten ensiapupolilla vähennettiin aina korvamittarin lukemasta 0.5 astetta ja kirjattiin tulos ruumiinlämpökohtaan. (Joka kyllä oli lyhenteellä t.ax kaavakkeessa, eli kainalolämpö).

Korvalämpö vastannee paremmin perislämpöä joka sekin on tunnetusti hieman kainalolämpöä korkeampi, ja näin ollen toisaalta todellisempi lämpö.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti:^No eikö se Zebin mies vienyt sen kaatopaikalle - kai ne Turussakin ottavat vastaan myös ongelmajätettä?

Vaikka puolihomona miehenkuvatuksena pyrinkin välttämään kaikkia fyysisluonteisia miesten töitä viimeiseen asti, olen pariinkin kertaan onnistunut sotkeentumaan asbestilevyjen poistoon. En nyt siitä ihan tuollaista numeroa tekisi kuin täällä suositellaan: yksittäistapauksina lienevät aika harmittomia, *ainakin jos* homma onnistuu ilman, että levyjä pitää ihmeemmin työstää, eli siis kutakuinkin pölyttömästi.
Jep, kyllä vei ja nimenomaan asbestilavalle.

Kiitos tästäkin huojentavasta kommentista ja edelleen muille asiasta asiallisesti neuvoneille:-)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Oletko harkinnut gynekologikäyntiä harrastuksena? Kuulostaa vähän siltä ettei kyseessä ole enää mikään tavallinen kalajoen rantahiekka vaan pikkasen vittumaisemmin oireileva salaojasepeli.
En ihan harrastuksena vielä, mutta viime kontrollissa löytyi kyllä asbestipölyä.

Entä itse, oletko taas muistanut käydä neurokirurgillasi määräaikaistarkastuksessa? Nyt nimittäin tuntuisi siltä että virtsan päästä rakkoon ohjaava suntti on taas tukossa.
Manaaja

Psykiatrilla en ainakaan taatusti käy. Ne kun ovat tutkitusti kaikista ammattiryhmistä mielenvikaisimpia. Ja kyllä se eittämättä usein näkyykin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nokkaelain kirjoitti:Asbesti ei ole mikään tietty aine, vaan kuitujen koon mukaan määritelty. Eli on niitä erilaisia. Rikkomatta levyjä se ei sinänsä aiheuta mitään vaaraa. Vanhempieni omakotitalossa syysmyrsky rikkoi pari vuotta sitten kattotiililaattoja. Niitä oli melkein mahdoton hankkia kun paljastui, että niissä on asbestia.

Isäni, joka on geologi, siis asbestin valmistuksen paremmin tuntevana kuin 99,9% muista, säästäväisenä miehenä sahasi rikkoutuneista laatoista grillikatoksen.
Spesöl dänksit Nokkikselle tästä tiedosta. Melkein tekisi mieli konsultoida isääsi tässä asiassa, mutta ehkei hän ole ansainnut tuollaista rangaistusta poikansa sinänsä harmittomasta nettiharrastuksesta :wink:
Vastaa Viestiin