Torstaina Tallinnaan
- Riemumieli
- Kitisijä
Re: Torstaina Tallinnaan
Ei, ei taas. Oli jo firman pikkujoulut Tallinnassa yhdistettyinä kaverin polttareihin. Ohjelmassa rallia, syöminen keskiaikaisesssa ravintolassa ja paljon runkkaamisaiheisia keskusteluja.Riemumieli kirjoitti:Yhtiön pikkujoulut.
(Oikeasti, kävi sääliksi taksikuskia.)
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Kävin eilen salilla fysioterapeutin ohjeita uhmaten ja nyt saan kärsiä siitä... pää ei käänny ja lapaluiden välissä on taas puukko. Vaikka tein jalkatreenin saattana. Olen ehkä maailman jäykin tyyppi.
Tekis ihan kamalasti mieli pelata Final Fantasy seiskaa tai kasia. Ehkä mieluummin kasia. Silleen vähintään kolme vuorokautta putkeen, alusvaatteisillaan, Pepsi Maxilla ja roiskeläppäpizzoilla varustautuneena. Harmi, että viikonloppuna on muuta tekemistä.
Tekis ihan kamalasti mieli pelata Final Fantasy seiskaa tai kasia. Ehkä mieluummin kasia. Silleen vähintään kolme vuorokautta putkeen, alusvaatteisillaan, Pepsi Maxilla ja roiskeläppäpizzoilla varustautuneena. Harmi, että viikonloppuna on muuta tekemistä.
Olen pahoillani viime kerrasta paska reissu, huono ruoka ja huonot matkakumppanit! Syyynä lienee se että menimme ryssä juottolaan ja taisimme olla puoliryssiä matkakumppanitkin..Bluntly kirjoitti:Lähtisin Tallinnaan, muttei yksin viitsi. Jos vaikka sensijaan menisi lounasruokalaan mättämään salaattia naaman.
Olen menossa poikien kanssa Baltic Princess risteilylle loppiaisena, maissa vähän aikaa..
Käytän jonkun muun bonuksia vaikka itseltäkin laukeaa 4500 pistettä Siljan bonuksista..

Nollauutinen?
Minäkin, en ole venytellyt puoleen vuoteen..Bluntly kirjoitti:Hiukan epäilen tuota.swirl kirjoitti:Olen ehkä maailman jäykin tyyppi.
Ainoa paikka minkä pitäisi jäykistyä on sitten taas usein levossa..
Pyyhin Netikettiin..
Keikkaa ajattelen PASKA ajoitus!Dumis kirjoitti:Joo en mennyt, ei oo energiaa. Pieni köhä saattaa lähteäkin, mutta nyt tuntuu ettei taida olla siitä kyse, vaan vähän enemmästä.NuoriD kirjoitti:Jos lähdet sinne kipeänä sätkimään, niin ei se kunto siitä ainakaan nouse.
Perskutti, ei mul oliskaan ollut mitään viikonloppuna

Mäkin missaan mun suunnittelemat (paikkavaraukset, safkat, aktiiviteetit, parit extempore-vierailut jne.) pikkujoulut huomenna. Mä olen sitä mieltä että jos on sairaslomalla, ei hummata vaikka työkaverit kovasti yrittävät saada mukaan. En riskeeraa sunnuntain Taltsun reissua mistään hinnasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kävin just häpäisemässä itseni pikkujoulujen tanssitreeneissä... 
Edit: Ja sillä välin oli sähköpostiin tupsahtanut tämä:
Tule tekemään parempaa maailmaa paremmalla johtajuudella Aalto Leaders' Insight -johtamisen foorumiin!
Mielestäni edelläkävijyys on merkittävässä määrin mielenkiintoisempaa ja innostavampaa kuin perässä hiihtäminen – myös johtamisessa.
Olen perustamassa täysin uudenlaista yhteisöä, johtamisen foorumia, johon kutsun mukaan sinut ja organisaatiosi oivaltamaan ja synnyttämään yhdessä uuden aallon johtajuutta. Tule mukaan edistämään rohkeaa ja innovatiivista johtamisajattelua sekä haastamaan itsesi ja koko yhteisö johtajuuden jatkuvaan uudistamiseen.
Aalto Leaders' Insight -johtamisen foorumi tarjoaa johtamiseen
- uusia tulokulmia
- poikkitieteellistä ja -taiteellista haastamista
- innostavia kokemuksia sekä
- rennon, energisen, vuorovaikutteisen ja innovatiivisen ilmapiirin
Foorumin teemoissa tulee näkymään johtamisen näkövinkkelistä alustavasti mm. rohkeus unelmoida, suhde kirjallisuuteen, muutos, strategian merkitys, sosiaalinen media, taide & design.
Ensimmäisen jäsentapaamisemme teema 2.2.2011 on "ROHKEUS UNELMOIDA" ja teemaan tempauttajina toimivat mm.
Anssi Tuulenmäki, Aalto University, MIND - Kyky unelmoida on kilpailuetu
Reidar Wasenius, BRIIM Finland - Mielen ja luovuuden kehittäminen
Eeva-Maria Kytönen ja Arto Miekkavaara, Results Coaching Systems - Aivot ja johtaminen
Osoitteesta aaltoee.fi voit ladata esitteemme ja saada tarkempaa tietoa sekä ilmoittautua mukaan! Liity saman tien rohkeasti ensimmäisten pioneerijäsenten joukkoon luomaan yhdessä jotain uutta ja ainutlaatuista!
Tervetuloa mukaan!
Mika Tenhunen
unelmaisäntä
Oonko mä ainoa jonka mielestä tää vaikuttaa BS-bingon unelmatilaisuudelle? Globalisaatio! Imago! Tendenssi! Stategia! Visio! Synergia! Innovaatio!
Ja oikeesti: U N E L M A I S Ä N T Ä *myötähäpeä-hymiö*

Edit: Ja sillä välin oli sähköpostiin tupsahtanut tämä:
Tule tekemään parempaa maailmaa paremmalla johtajuudella Aalto Leaders' Insight -johtamisen foorumiin!
Mielestäni edelläkävijyys on merkittävässä määrin mielenkiintoisempaa ja innostavampaa kuin perässä hiihtäminen – myös johtamisessa.
Olen perustamassa täysin uudenlaista yhteisöä, johtamisen foorumia, johon kutsun mukaan sinut ja organisaatiosi oivaltamaan ja synnyttämään yhdessä uuden aallon johtajuutta. Tule mukaan edistämään rohkeaa ja innovatiivista johtamisajattelua sekä haastamaan itsesi ja koko yhteisö johtajuuden jatkuvaan uudistamiseen.
Aalto Leaders' Insight -johtamisen foorumi tarjoaa johtamiseen
- uusia tulokulmia
- poikkitieteellistä ja -taiteellista haastamista
- innostavia kokemuksia sekä
- rennon, energisen, vuorovaikutteisen ja innovatiivisen ilmapiirin
Foorumin teemoissa tulee näkymään johtamisen näkövinkkelistä alustavasti mm. rohkeus unelmoida, suhde kirjallisuuteen, muutos, strategian merkitys, sosiaalinen media, taide & design.
Ensimmäisen jäsentapaamisemme teema 2.2.2011 on "ROHKEUS UNELMOIDA" ja teemaan tempauttajina toimivat mm.
Anssi Tuulenmäki, Aalto University, MIND - Kyky unelmoida on kilpailuetu
Reidar Wasenius, BRIIM Finland - Mielen ja luovuuden kehittäminen
Eeva-Maria Kytönen ja Arto Miekkavaara, Results Coaching Systems - Aivot ja johtaminen
Osoitteesta aaltoee.fi voit ladata esitteemme ja saada tarkempaa tietoa sekä ilmoittautua mukaan! Liity saman tien rohkeasti ensimmäisten pioneerijäsenten joukkoon luomaan yhdessä jotain uutta ja ainutlaatuista!
Tervetuloa mukaan!
Mika Tenhunen
unelmaisäntä
Oonko mä ainoa jonka mielestä tää vaikuttaa BS-bingon unelmatilaisuudelle? Globalisaatio! Imago! Tendenssi! Stategia! Visio! Synergia! Innovaatio!
Ja oikeesti: U N E L M A I S Ä N T Ä *myötähäpeä-hymiö*
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
Re: Torstaina Tallinnaan
Joko sait piparia? Kerro jo!Riemumieli kirjoitti:Yhtiön pikkujoulut.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.