Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikös asbestin heittäminen jätteiden sekaan ole jokseenkin laitonta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^No eikö se Zebin mies vienyt sen kaatopaikalle - kai ne Turussakin ottavat vastaan myös ongelmajätettä?

Vaikka puolihomona miehenkuvatuksena pyrinkin välttämään kaikkia fyysisluonteisia miesten töitä viimeiseen asti, olen pariinkin kertaan onnistunut sotkeentumaan asbestilevyjen poistoon. En nyt siitä ihan tuollaista numeroa tekisi kuin täällä suositellaan: yksittäistapauksina lienevät aika harmittomia, *ainakin jos* homma onnistuu ilman, että levyjä pitää ihmeemmin työstää, eli siis kutakuinkin pölyttömästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Zeb kirjoitti:^Ei kiinnosta tämä metakeskustelun deja vu sun kanssasi yhtään. Jospa jatkossa jätettäisiin toisemme rauhaan? Suomeksi sanoen en kaipaa neuvojasi.
Ihanaa, että olen onnistunut antamaan kuvan että kiinnitän erityistä huomiota sinuun. Nyt joudun tuottamaan pettymyksen. Joitain ketjuja luen läpi viestejä lukien noteeraamatta sen suuremmin kirjoittajaa. En kumminkaan tuomitse jos joku muu lukee viestit harkiten "seuraavan viestin on kirjoittanut pertti, eli se on vaan idiootin horinaa, tämän vespa, eli viesti on täynnä nerouden kikkareita, tämän masa, viesti on siis ukottuneen miehen purkaus..." (tämä on esimerkki, eli en tarkoita sanoa että pertti on idiootti, vespa nero ja masa ukko). Oletan näin olevan kohdallasi, koska minun viestistä vetäisit palon sieraimeen, mutta EWn vastaavan sisältöisen jätit huomiotta. Kiitos, olen otettu tästä erityishuomiosta jota soit ihan vaan mulle. Hienoa tietää että olen onnistunut koskettamaan jotain täällä kitinän kylmässä ja kyynisessä maailmassa :]

En siis aio muuttaa kitinän selailutapaa, vastaustapaani, hampaitten harjaustapaani tai sanotaan nyt ihan suoraan, yhtään mitään sinun takiasi. Et vaan kiinnosta minua niin paljon että viitsisin jotain erityistä tehdä takiasi. Suosittelen painamaan kohdallani norenappia jos kiristää. Niin, jatkan neuvomista, koska se nyt on vaan mun juttu. Paina vaan rohkeasti sitä norea, lupaan etten itke.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Voisitko ystävällisesti tulla siivoamaan meille. Tuo postauksesi aiheutti sen, että läikytin kahvia ja pudotin piparipurkin lattialle hallitsemattomasti pyrskähtäessäni. Nyt on sitten sotkua. Niin että kiitti vaan.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

par-sky kirjoitti: tämän masa, viesti on siis ukottuneen miehen purkaus..."
Mitä vittua tarkoittaa ukottunut?
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
par-sky kirjoitti: tämän masa, viesti on siis ukottuneen miehen purkaus..."
Mitä vittua tarkoittaa ukottunut?
"♪♫ ♪♫ Niin syntyi kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti
Oikea härmäläinen
Kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti
Häijy ja itsepäinen...♪♫ ♪♫ ♪♫ "
:mrgreen:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:
masa kirjoitti:
par-sky kirjoitti: tämän masa, viesti on siis ukottuneen miehen purkaus..."
Mitä vittua tarkoittaa ukottunut?
"♪♫ ♪♫ Niin syntyi kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti
Oikea härmäläinen
Kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti
Häijy ja itsepäinen...♪♫ ♪♫ ♪♫ "
:mrgreen:
No siinä tapauksessa te olette molemmat sitten akattuneet.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti: No siinä tapauksessa te olette molemmat sitten akattuneet.
:D

Niin no. Mistvitust minä tiedän minkälainen sä oikeasti olet mutta toisinaan sun jutuista saa keveästi sellaisen käsityksen, että oot kapeakatseinen, keski-ikäinen ukko.
Vähän kuin se Mielensäpahoittaja-kirjan kertoja :mrgreen:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

" Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun foorumilla sanoivat ukottuneeksi."
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onneksi minä olen urheilijanuorukainen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti: Niin no. Mistvitust minä tiedän minkälainen sä oikeasti olet mutta toisinaan sun jutuista saa keveästi sellaisen käsityksen, että oot kapeakatseinen, keski-ikäinen ukko.
Sun suusta moinen diagnoosi on kyllä tuplastandardin huipentuma. Sinua pahempaa kaavoihinsa kangistunutta ja kärttyisää hiekkapillua kun ei ole olemassakaan.

:ei hymiötä:
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

MOT
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:" Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun foorumilla sanoivat ukottuneeksi."

Eipä, vaan että onko "ukottunut" edes sana? Ukkoutuneen tiedän, mutta ukottunutta en ole kuullutkaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Cat fight, cat fight ja potentiaalinen KSE. Kannattaako edes lähteä Tallinnaan, kun täältä löytyy sossupokea enemmän kuin riittävästi.

Ratkaisuna kaikkiin naisten ongelmiin on kova muna. Sitä kun saa, ei jaksa valittaa. Munakasta joulunalusaikaa vain kaikille naisille!
Paras päivä ikinä.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Joo ei kannata. Säästyt darraltakin ja pysyt tapahtumien tasalla kun seuraat tiiviisti tätä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:MOT
Joo, mee laittamaan galleriaas joku söpö poseerauskuva taas, niin ehkä joku tulee kehumaan sua. Tarvit sitä näemmä kovin.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Soot huvittava.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

masa kirjoitti:
par-sky kirjoitti: tämän masa, viesti on siis ukottuneen miehen purkaus..."
Mitä vittua tarkoittaa ukottunut?
On vaihtanut villit naiset, viinan ja vapauden kotiin ja perheeseen. Lipsuttaa reinotossuissa, juo keskiviikkoisin keskikaljaa keskenään. Ei välttis haluakaan muuta, mutta kertoo aina välillä että kyllä minäkin voisin, en vaan taho. Välillä puistellaan päätä ja ihmetellään nykynuorisoa.

Ehkä se on sama kuin ukkoutunut? No anyway, keski-ikäistämiskeiju on leijaillut luokse ja kalauttanut taikasauvallaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

par-sky kirjoitti: On vaihtanut villit naiset, viinan ja vapauden kotiin ja perheeseen. Lipsuttaa reinotossuissa, juo keskiviikkoisin keskikaljaa keskenään. Ei välttis haluakaan muuta, mutta kertoo aina välillä että kyllä minäkin voisin, en vaan taho. Välillä puistellaan päätä ja ihmetellään nykynuorisoa.
No anyway, keski-ikäistämiskeiju on leijaillut luokse ja kalauttanut taikasauvallaan.
Reinot ja keskari meni ohi, mut muut tunnustan. Johan to 40 veekin häämöttää nurkan takana.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

par-sky kirjoitti:(tämä on esimerkki, eli en tarkoita sanoa että pertti on idiootti, vespa nero ja masa ukko).
Mitä sä nyt sekoilet, täähän on just eikä melkein!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on kyllä vähän ikävä sitä vanhaa SinkkuMasaa, joka hoiteli satunnaispanoja ikkunalautaa vasten ja raportoi palstalle. Tästä talonrakentajasta tulee vaan mieleen, että olenkohan minäkin "tärvellyt" mieheni samalla tavalla. Vaikka masa vaikuttaa kyllä ihan onnelliselta ja tyytyväiseltä, ei sillä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Mulla on kyllä vähän ikävä sitä vanhaa SinkkuMasaa, joka hoiteli satunnaispanoja ikkunalautaa vasten ja raportoi palstalle.

Mulla ei ole. Aikansa kutakin. Kalkkiksena on parempi olla :P
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No jopas myrskyää vesilasissa. Herkkänahkaisia täällä ollaan, ei uskois että monet ovat kirjoitelleet tänne monta vuotta.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voin raportoida että eilen oli toteuttajalle 100% vahva optio satunnaispanoon jos toiseenkin, mutta jätin väliin. Lienen ukkoutunut.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Sinäkin! Onko täällä enää muita pelissä kuin Dumari? Sun pitää nyt vähän panostaa tuohon raportointipuoleen.
Vastaa Viestiin