Mä en ylipäänsä tykkää sellasesta arcademeiningistä, jossa pitää leveleitä keräillä, kaivella salaovia ja nyhjätä fyrkkaa. Asetukset nämä, auto tuo, rata tuo, vihulainen samalle tasolle ja kisaamaan - niin sen pitäisi mennä. Jos pelissä ei ole optiota tuohon niin saa jäädä kauppaan.Manaaja kirjoitti:No onhan se nyt selvä ettei siinä auta mikään supermulti-ace-expert -tasokaan jos itse liittyy kisoihin puolet nopeammalla autolla kuin muut. Mut joo, ne kisat on alkuun tosi helppoja, ja mun mielestä ihan hyväkin niin, että pääsee samalla stressittä oppimaan uudet (ja vanhat) radat.So Hard kirjoitti:Ok. En osta.pierupylly kirjoitti:Ei ole tekoälylle vaikeusasetuksia.
Milläs kuskilevelillä pierupylly muuten tällä hetkellä seikkailee?
Viimeksi ostetut/pelatut pelit
Tottakai siinä on optio tuohon. Sen nimi on Arcade-moodi. Career-moodissa kerätään fyrkkaa ja leveleitä.So Hard kirjoitti:Mä en ylipäänsä tykkää sellasesta arcademeiningistä, jossa pitää leveleitä keräillä, kaivella salaovia ja nyhjätä fyrkkaa. Asetukset nämä, auto tuo, rata tuo, vihulainen samalle tasolle ja kisaamaan - niin sen pitäisi mennä. Jos pelissä ei ole optiota tuohon niin saa jäädä kauppaan.
Ei oo kaikki radat ja kaikki tuhat autoa (luojan kiitos), mutta enemmän niitä silti taitaa olla käytössä kuin kilpailevilla simulaatiotitteleillä. Vaikeustaso on myös valittavissa.So Hard kirjoitti:Kaikki radat ja autot käytössä ilman jotain ihme kikkailua ja säädettävä vaikeustaso?Manaaja kirjoitti:Tottakai siinä on optio tuohon. Sen nimi on Arcade-moodi. Career-moodissa kerätään fyrkkaa ja leveleitä.
http://us.gran-turismo.com/us/products/gt5/arcade/
- pierupylly
- Kitinän uhri
- pierupylly
- Kitinän uhri
Ai niin, kolme Gran Turismoakin vaaditaan lisäksi. Mutta GT:ssä on siis ymmärtääkseni tuki kolmelle ruudulle.Manaaja kirjoitti:Ei siitä vissiin hirveästi iloa ole jos ne pleikkarit ei pyöritä samaa peliä synkattuna.pierupylly kirjoitti:Ei muuta kuin kolme pleikkaria, niin johan onnistuu.Manaaja kirjoitti:Sääli ettei pleikkari tue kolmea näyttöä. Menee ainakin GT:ssä ihan hukkaan.
Pröötprööt
- pierupylly
- Kitinän uhri
Sääli vaan, ettei noita valmisteta enää. Onnea metsästykseen!Cavallo kirjoitti:Varmaan sitten kun tulee se viidenkympin villitys, mä ostan tollasen menopelin.
Olisin itsekin ostanut tuon G25:n, jos niitä saatavilla olisi. Ne kun maksoivat noin 200 euroa, mikä menee vielä kipurajan sisälle. Uusi, monilta osin huononnettu G27 maksaa sitten jo satasen enemmän, jota ei pysty hyväksymään kun juuri mikään ei ole paremmin.
Ajatusketju: -> Tuli flashback siitä, että Laser Squad oli yksi Amigan parhaista peleistä. Sitten rupesi himottamaan ihan törkeästi Terror from the deep. Attention span ei kuitenkaan riitä enää vuoropohjaiseen hinkkaamiseen ja Terror oli tuskastuttavan vaikea peli.
Nyt harkitsen vakavasti UFO: Aftermathin ostamista, kun ei silloin aikanaan jaksanut pelata läpi asti.
Nyt harkitsen vakavasti UFO: Aftermathin ostamista, kun ei silloin aikanaan jaksanut pelata läpi asti.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Whoa, muistin juuri ihan klassikon lapsuudesta jonka ääressä tuli viettyä hienoja hetkiä. UFO: Enemy Unknown , oli välianimaatioineen ja huippuineen äänitehosteineen ala-asteella aivan ehdoton suosikki!Bhven kirjoitti: Nyt harkitsen vakavasti UFO: Aftermathin ostamista, kun ei silloin aikanaan jaksanut pelata läpi asti.
Kiitos tästä muistosta!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
-
- Kitisijä