exPertti kirjoitti:Kirjoitin yllä olevan kommentin ainoastaan niitten ohranhelmien takia. Onko joku muu kokeillut? Tuntuvat pitävän pitempään kylläisenä kuin riisi.
Parhaiten pysyy kylläisenä kun jättää sen hiilarilisärin kokonaan pois, kokeile vaikka.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia kirjoitti:Kuollutta kanaa. Jotain tarttis keksiä sen kanssa syötäväksi.
Ideapankin tili on miinuksella.
Pakkasesta se vajaa pussi kasviksia, isket riisit ja currytahnaa/-maustetta ja vedät risotoksi.
Ej ole vajaata pussia (ei kyllä täyttäkään). Ja nää on kokonaisia fileitä. Ja ovat jo uunissa juhlimassa valkosipulinkynsien kanssa.
Mä voin kyllä syödä sellaisenaan mutta luultavasti toi ipana haluaa jotain muutakin. Kiinnostaa ihan kympillä tehdä yhden perunan muusi
Elppis kirjoitti:Pakkasesta se vajaa pussi kasviksia, isket riisit ja currytahnaa/-maustetta ja vedät risotoksi.
Ei se oo risotto!!! Tai no, suomalainen risotto...
Juu, anteeks. Siis "risottoa" Eli kotiäidin pikarisotto, se kuiva sortti. Oikea risotto oliskin aika taidonnäyte pikaisesti vännettynä Tai no, olis mulla tuolla oikeanlaisia sieniä ja kermaa ja...
Viimeksi muokannut Elppis, 25.11.2010 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mies soitti että nyt on mieliteko kermaiseen sienikeittoon. Eikös sen pitänyt olla minä jolla on mielitekoja?!
Ostin Pizza Kit- pakkauksen kaupasta, pepperonimakkaraa, mozzarellajuustoa ja ananasta, tehdään jätkän kans pitsa! Mies saa syödä sienikeittonsa kun kotiutuu iltavuorosta, minen tykkää..
The great club outshines the individual, always and forever.