Hyytävä torstai
- Stadinarska
- Kitisijä
Hyytävä torstai
Hyvää hyytävää torstaita toivottaa SA

Ei siellä ulkona ollu kovin hyytävää, tuuliki on laantunu. Sisällä sen sijaan on välillä aika hyytävää, lämpöä on 18 astetta. Tosin tähän on tottunut ja villasukat on jalassa niin että ei se haittaa 
Kohta pitää alkaa selvittään sitä muuttorumbaa. Vituttaa jo valmiiksi. Yöllä vitutti niin että en pystyny lukeen iltasatuja itelleni vaan piti laittaa lukematta nukkuun.

Kohta pitää alkaa selvittään sitä muuttorumbaa. Vituttaa jo valmiiksi. Yöllä vitutti niin että en pystyny lukeen iltasatuja itelleni vaan piti laittaa lukematta nukkuun.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Liukastuin duuniin tullessa ja kopsautin polven ilkeästi jäähän. Onnistuin samalla jotenkin nyrjäyttämään vatsalihaksenkin. Ehkä ne mummopiikit kenkiin olisivat ajankohtainen ostos.
Jouduin eilen illalla bussissa hullujen kännisten apinoiden ahdistelemaksi, eikä kukaan tehnyt mitään. Mua pelotti se toinen tyyppi ihan oikeasti, eikä kukaan tehnyt mitään. Bussikuskikaan ei sanonut mitään. Onneksi ne olivat niin kännissä, että eksytin ne Kampissa.
Jouduin eilen illalla bussissa hullujen kännisten apinoiden ahdistelemaksi, eikä kukaan tehnyt mitään. Mua pelotti se toinen tyyppi ihan oikeasti, eikä kukaan tehnyt mitään. Bussikuskikaan ei sanonut mitään. Onneksi ne olivat niin kännissä, että eksytin ne Kampissa.
-
- Kitisijä
ootko nussinu ketään siinä pöydällä?Manaaja kirjoitti:Vähän harmittaa, hävettää ja vituttaa etten ole pelannut biljardipöydälläni varmaan puoleen vuoteen. Joskus ajattelin että sen täytyisi olla tärkeintä mitä mies voi itselleen hankkia.
Tosin noinhan se menee aina naistenkin kanssa.
Ps. Mies ilman naista on kuin kala ilman polkupyörää.
-
- Kitisijä
Hjalmar! Hjalmari minkä teit! Näytit amerikkalaisille kikulia! Menivät sekaisin eivätkä osaa antaa ikäsuositusta K-13! Onse yhtä vittua Usassa teiniraskaudet senkus lisääntyy, mikähän auttaisi? On tietysti selvää että tungetaan asioita erilaisiin paikkoihin kun ei tiedetä, toimisiko tämä elokuva sitten teiniraskauksien lisääjänä vai vähentäjänä?? 
vrt.
Erich Forrester

vrt.
Erich Forrester

Pyyhin Netikettiin..
Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Sing ... 5261904256
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Work like a captain, play like a pirate.
Komea yläkäyrä on!Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan
Ootko taas käyny tissejä sorvauttamassa vai miksi sattuu?
Niitä sorvataan vasta 14. päivä. Nyt on urheiluvamma. Jos selässä olisi kylkiluita väittäisin yhden murtuneen. Nyt lienee vaan jokin lihas niin pökissä ettei kestä yskimistä eikä nauramista. Nyrkkeily on hieno laji!NuoriD kirjoitti:Ootko taas käyny tissejä sorvauttamassa vai miksi sattuu?
Work like a captain, play like a pirate.
Hahah mulla pääsi äänekäs röhöräkätysVesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Joo ihan hyvä juttu, mulla hiukan nousi oikea suupieli, mutta kivaa että tytöillä on hauskaa..Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan
Jos housut olisi olleet mustan uimapallojoukkoeen jäsenillä niin tuo norsun syöksyhammas olisi saanut ehkä pikkasen lisää jujua, vai miten ne Afrikan poppamiehet aisan ilmasee?
Meinaan mittaustutkimusten mukaan nuo itämaan miehet on enemmän nysiä..
Viimeksi muokannut Niba, 25.11.2010 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Pelottaa minkälaisia dorkia pääsee lääkäriksi asti. Äskeisen lekurin kanssa olin puhelimessa bout puolet päivästä, tai itseasiassa ko. lafkan ATK-jampan kanssa. Syy siihen, miksi sanelu kuului niin stanan huonosti oli se, että lääkäri oli sanellut TIETOKONEEN KAIUTTIMEEN! 

The great club outshines the individual, always and forever.
Tajusin just että vesipallohan on oikeen mielenkiintonen urheilulaji.Vesper kirjoitti:Mua vähän nauratti tää. Oikeestaan aika paljonkin, mut en pysty nauramaan kivutta, joten ihan vähän vaan
Me transmitte sursum, Caledoni!
Nauraisin jos kurkkukivuilta pystyisin. Ei ole todellista!Elppis kirjoitti:Pelottaa minkälaisia dorkia pääsee lääkäriksi asti. Äskeisen lekurin kanssa olin puhelimessa bout puolet päivästä, tai itseasiassa ko. lafkan ATK-jampan kanssa. Syy siihen, miksi sanelu kuului niin stanan huonosti oli se, että lääkäri oli sanellut TIETOKONEEN KAIUTTIMEEN! :rofl:
Pahaa pelkään että tämä saattaa olla yksi kurssikaveri. Se hajotti jokaisen sanelukoneen minkä sai käsiinsä, onnistui aina tunkemaan kumihanskaan vähintään 2 sormea yhden paikalle ja naistentautien kurssilla sitten jo suositeltiin että olisiko joku muu ammatti sittenkin parempi. Tarina ei kerro mitä se siellä sössi. En ole ikinä kuullut vastaavasta.Elppis kirjoitti:Pelottaa minkälaisia dorkia pääsee lääkäriksi asti. Äskeisen lekurin kanssa olin puhelimessa bout puolet päivästä, tai itseasiassa ko. lafkan ATK-jampan kanssa. Syy siihen, miksi sanelu kuului niin stanan huonosti oli se, että lääkäri oli sanellut TIETOKONEEN KAIUTTIMEEN!