Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:^ Neekerimalli, ei hifistelijöille. Ja mullahan on muutenkin atipatioita Suuntoa kohtaan...
Juu ymmärsin, että on karvalakkimalli. Mutta nopeassa vertailussa Polarin halvimpaan tuntui paremmalta. "yhden napin toiminnallisuus" kuulosti pahalta.
Came here for school, graduated to the high life
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:kun meikäläinen tulee nelipyöräluisua kaarteeseen.
Sun kannattais ostaa sellaiset non-slip renkaat.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:kun meikäläinen tulee nelipyöräluisua kaarteeseen.
Sun kannattais ostaa sellaiset non-slip renkaat.
Ne saa päälle siitä ESP-nappulasta mutta ovat ihan järjettömän tylsät.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suora täyteen, hajotkaa siihen!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

SikaMika kirjoitti:Suora täyteen, hajotkaa siihen!
Lyhyt ilo.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haluaisin löytää jostain jonkun henkilön näyttötyön, vaikkapa merkonomi tai JET, mutta ei meinaa netin syövereistä löytyä millään hakusanoilla. Ideoita? Linkkejä?
Work like a captain, play like a pirate.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Haluaisin löytää jostain jonkun henkilön näyttötyön, vaikkapa merkonomi tai JET, mutta ei meinaa netin syövereistä löytyä millään hakusanoilla. Ideoita? Linkkejä?
https://publications.theseus.fi/bitstre ... sequence=1

Aika vähän tuli osumia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

^ Olin ehkä vähän epäselvä, mutta etsin näyttötyötä, en varsinaista opinnäytetyötä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:^ Olin ehkä vähän epäselvä, mutta etsin näyttötyötä, en varsinaista opinnäytetyötä.
Aijaaha. En tajunnu että ne on eri asia mut joo :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Jos meinaa hioa parketin itse, niin mistähän pk-seudulta kannattaisi tiedustella edullisimmin vuokrattavia laitteita sun muita?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^
http://ramirent.edita.fi/fi/tuoteluettelo/tuote/212

Tuon joku kertoi olevan edullisin (hinta/laatu) kun itse suunnittelin vastaavaa hommaa (joka jäi kyllä harkinnan jälkeen tekemättä).
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Satulatuolit?

Mikä on hyvä ja mistä - ja mihin hintaan?

Kotiin siis työtuoliksi tietokoneelle.
Manaaja

Onko kotonakin ihan pakko näyttää munattomalta homolta?

Tää on ihan hyvä satulatuoli kotiin.
Vesper
Kitisijä

huima kirjoitti:Satulatuolit? Mikä on hyvä ja mistä - ja mihin hintaan? Kotiin siis työtuoliksi tietokoneelle.
Sulle sopivin löytyy vain kokeilemalla. Eli soittoa liikkeisiin ja tuoleja testiin.
huima
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Onko kotonakin ihan pakko näyttää munattomalta homolta?

Tää on ihan hyvä satulatuoli kotiin.
Mulla on jo ihan ok Martelan perustuoli kotona, mutta ajattelin kokeilla nyt satulatuolia jotta selkä pysyisi paremmassa kuosissa ja oppisin nopeammin pois huonosta istuma-asennosta.
Manaaja

Väittäisin että pieni kuntosaliharjoittelu saattaisi toimia paremmin kuin satulatuoli, jos on selän kanssa ongelmia.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Väittäisin, että eivät millään tavoin sulje toisiaan pois.

Muaki kiinnostaa satulatuolit. Huima raportoikoon sit kokemuksensa!
Manaaja

Väittäisin, että itsestäänselvyyksien lateleminen ei aina vaikuta älykkäältä.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mulla on töissä tämmönen

http://www.ergoforum.com/fi/Tuotteet/Sw ... r+Classic/

hyvän toimistotuolin lisäksi. Swopper pitää selän aktiivisesti liikkeessä koko ajan, joten se eroaa satulatuoleista jotka ovat aika staattista asentoa nekin.

Olen ollut tyytyväinen. Se on kyllä varmaan aika kallis kotikäyttöön.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:Väittäisin että pieni kuntosaliharjoittelu saattaisi toimia paremmin kuin satulatuoli, jos on selän kanssa ongelmia.
Ihan taatusti, mutta tuskimpa staattisessa toimistotyössä tuollaisesta on yhtään haittaa. Ainakin meidän toimiston naisihmiset arvostavat suuresti tuon tuomaa lisää ruumilliseen hyvinvointiin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
EveryWoman
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Väittäisin, että itsestäänselvyyksien lateleminen ei aina vaikuta älykkäältä.
Kannattaa varmaan jatkossa muistaa toi, jos kerran sulla on tarvetta vaikuttaa älykkäältä.
huima
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Väittäisin että pieni kuntosaliharjoittelu saattaisi toimia paremmin kuin satulatuoli, jos on selän kanssa ongelmia.
*sigh*

Kiitos tästä itsestäänselvyydestä, mutta se ei nyt poista sitä että kysyin asiaa X - en itsestäänselvyyksiä asiasta Z. Treenaan jo salilla, mutta se ei poista sitä ettenkö voisi haluta parantaa asioita myös kotitoimiston puolella kun/jos olen tiedostanut että minulla on huonoja tai epäergonomisia tapoja, jotka rasittavat ja saattavat aiheuttaa myöhemminkin turhia kipeytymisiä.

Onnistuin juurikin treenillä saamaan selkäni vähän aikaa sitten kipeäksi, jonka hyvänä seurauksena tuli käytyä juttusille fysioterapeutin kanssa joka sitten löysi treenauksesta ongelmia sen suhteen - ettei syviä lihaksia ole tullut treenattua tarpeeksi, vaikka pinnalliset lihakset olisivatkin hyvässä kunnossa. Satulatuoli arjessa kaiken muun tukena ja toisaalta neitimäisemmät treeniliikkeet salilla syvien lihasten aktivoimiseksi olivat hyviä neuvoja, joita yritän nyt ottaa käyttöön.
EveryWoman
Kitisijä

So Hard kirjoitti:Mulla on töissä tämmönen...
Mä tarttisin sellaisen, jolla voi myös rullata paikasta toiseen. Kai niitä on sellaisiakin?

Edit: Jahas, samalla saitillahan niitä jopa oli.
EveryWoman
Kitisijä

Huima, tuo Salli on ainakin mun graafisen alan tutuilla tosi yleisesti käytössä; lienee ok.
EveryWoman
Kitisijä

Keskustelua satulatuoleista.

Muutamat kehuvat tuolla ihan tavallista jumppapalloa työtuolina.
Vastaa Viestiin