Kuule, tässä taloudessa kilpaillaan varusteilla eli shakerista ei jää kiinni! Mutta en mä ala itte mitään maustamaan, miks ei voi valmiiks olla jotain raikkaan makuista, häh?!Bluntly kirjoitti:Tulee parempaa maitoon, mutta sekoittuu huonommin eli vaatii kunnon shakerin.
Makuja on vaikka kuinka paljon ja aina voi maustaa itse.
Tiistai, mitään lainaamatta tai varastamatta, vetämättä!
Work like a captain, play like a pirate.
No osta http://fast.fi/Tuotteet/hera80.html ja http://fast.fi/Tuotteet/malto6.html sekä pussi sitä harttisporttia, ja eikun kaikki sekaisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Isoissa marketeissa, kuten Prisma, löytyy valmiita palautusjuomia eri fleivöreillä. Hain viikko sitten 2e kappale 40/40-sisältöisen puolen litran kohtuu raikkaan keltaisen litkun kavereineen. Maku on hieman tekomakea ja esanssinen, muttei ollenkaan puuromaisen protskuinen.Vesper kirjoitti:Kuule, tässä taloudessa kilpaillaan varusteilla eli shakerista ei jää kiinni! Mutta en mä ala itte mitään maustamaan, miks ei voi valmiiks olla jotain raikkaan makuista, häh?!
Kokeile noita valmiita puolen litran litkuja, niin ei tarvitse ostaa turhaa kovin suurta erää.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Pitäs olla hiilarit vähissä että läski palais, noissa ei taida juuri olla? Tai no, onhan noissakin niitä ns. fat burnereita.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kokeile noita valmiita puolen litran litkuja, niin ei tarvitse ostaa turhaa kovin suurta erää.
Nykysin siis käytössä Fastin Dietmix (se on tosi ihku niinq tytöille!!), makuina tasan suklaa ja mansikka.
Viimeksi muokannut Vesper, 23.11.2010 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
Samassa perheessä on myös 40/0 suhteella samoja yksilöitä eli ilman carbseja. Jenkkilässä muuten palautusjuomat on pelkkää protskua.Vesper kirjoitti:Pitäs olla hiilarit vähissä että läski palais, noissa ei taida juuri olla? Tai no, onhan noissakin niita ns. fat burnereita.
Nykysin siis käytössä Fastin Dietmix (se on tosi ihku niinq tytöille!!), makuina tasan suklaa ja mansikka.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vedä vespa pussi suklaanmakuista peruspalkkaria ja pussi maustamatonta heraprotskua sekasin, ja tunge sekaan van houtenia haluttu määrä niin ällömakeus vähenee ja protskupitoisuus lisääntyy. Niin mä teen ja menee alas paljon paremmin kuin ne esanssiroinat. Eikä ne palkkarit sais ihan hiilarittomia olla, joten ei kannata ihan pelkkää proteiinijauhettakaan vetää - insuliiniaineenvaihdunta ei oikein käynnisty muuten, ja proteiinitkin imeytyy silloin huonosti.
http://testbed.fmi.fi/history_browser.p ... &t=15&n=10
Lunta sataa ainakin tuon mukaan ja paljon Suomenlahdella?
Lunta sataa ainakin tuon mukaan ja paljon Suomenlahdella?
Viimeksi muokannut Niba, 24.11.2010 0:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Naapurit nussii. Sänkynsä hakkaa meidän olohuoneen seinää, muuten on hiljaista. On se kumma kun ei saa rauhassa kitinöidä ja odottaa Supernaturalin alkamista!
Tahdista päätellen mies on puikoissa. Tasaisen tappava tahti. Hitaammin, nopeemmin, hitaammin, nopeemmin. Veikkaan, pian pelkkää nopeaa ja sitten hiljaisuus. Noin kolme minuuttia kokonaisaika.
No täällä ei sekstailla, olen kylmästi antanut kolmena päivänä peräkkäin pakit miehelle. Mä sairastan nyt!
Tahdista päätellen mies on puikoissa. Tasaisen tappava tahti. Hitaammin, nopeemmin, hitaammin, nopeemmin. Veikkaan, pian pelkkää nopeaa ja sitten hiljaisuus. Noin kolme minuuttia kokonaisaika.
No täällä ei sekstailla, olen kylmästi antanut kolmena päivänä peräkkäin pakit miehelle. Mä sairastan nyt!