exPertti kirjoitti:Mietin, että pitäisiköhän lopettaa viinan juonti kokonaan.
Ei tää niin vaikeaa ole.
Lauantaina oli kiva esi-Itsenäisyyspäiväjuhlat Istuin portaiden yläpäässä, vieressä kaveri jonka kanssa arvosteltiin portaita ylös (jopa pyrkiviä) tulevia ihmisiä. Kyllä oli kaikenlaista ja -tyylistä lyyliä ja hemmoa liikenteessä. Se on helppoa, kun on itse näin hehkeä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Missä? No okei, on Kittilässä ollu jo -25 astetta...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Missä? No okei, on Kittilässä ollu jo -25 astetta...
Älähän nyt piti kaivaa expedition down takkini jo esiin.
Täällä on mun hereilläoloaikana ollu max 2 astetta pakkasta. Tuuli on kyllä välillä helevetinmoinen mutta muuten ei ole ollu ongelmaa. Yöllä on toki voinu olla enemmänki pakkasta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Missä? No okei, on Kittilässä ollu jo -25 astetta...
Pk-seudulla 9 asteen pakkanen marraskuussa on jo paukkupakkanen ja ensiviikolle luvataan -18 asteen pakkasia.
Minusta 9 asteen pakkanen ei pauku missään. -18:aa luvataan ens viikolle joo, mutta sekin ennuste ehtii muuttua vielä moneen kertaan.
Gaia kirjoitti:Ootko ikinä tullut ajatelleeksi, että raha ei ole maailman tärkein juttu? Että toisinaan on ihan hyvä pitää vapaapäiviä?
Mä oon kans miettiny tätä. Ties kuinka monta meekeriä minäkin olen verorahoilla tänne suomeen lennättänyt siitä hyvästä että vietän kaiken inhimillisten ihmisten käyttämän vapaa-ajan töissä.
Kauankohan sitä sais pidettyä ittensä työttömänä työnhakijana työmarkkinatuesta nauttien, ennenkuin joku vihervasemmistolainen mulkku pakottaisi takaisin töihin?