Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppa :h: :h: :h: :h: :h:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Elppa! :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No johan! Kiitos :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Onnittelut! :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Turpeutta!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Turpeutta!
:l33t:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ohoh! Paljon onnea :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huima prkle...

FB:ssä ei työkavereiden takia. En halua vielä töissä kertoa kun on tulossa isot paltsut työasioista parin viikon sisään, enkä halua että raskaus vaikuttaa asioihin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Huima prkle...

FB:ssä ei työkavereiden takia. En halua vielä töissä kertoa kun on tulossa isot paltsut työasioista parin viikon sisään, enkä halua että raskaus vaikuttaa asioihin.
Raskaana sä selkeästi olet, kun et osannut lukea - että kommentoin Ninniä toisessa ketjussa, en sua :-D

Kun siis johonkin valitukseen kommentoin, että eikö raha-asiat ole nyt kunnossa, joten mitä jos käyttäisi siirtymiseen taksia kuten muutkin autottomat ihmiset - kun/jos kaverit eivät ole jeesaamassa ilmaisina taksikuskeina.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huima prkle...

FB:ssä ei työkavereiden takia. En halua vielä töissä kertoa kun on tulossa isot paltsut työasioista parin viikon sisään, enkä halua että raskaus vaikuttaa asioihin.
Raskaana sä selkeästi olet, kun et osannut lukea - että kommentoin Ninniä toisessa ketjussa, en sua :-D

Kun siis johonkin valitukseen kommentoin, että eikö raha-asiat ole nyt kunnossa, joten mitä jos käyttäisi siirtymiseen taksia kuten muutkin autottomat ihmiset - kun/jos kaverit eivät ole jeesaamassa ilmaisina taksikuskeina.
Ymmärsin, oli vaan heti samantien mun "älä kerro tätä Fb:ssä!"- jutun jälkeen, joten koin myös tarpeelliseksi perusteella :) Älä huolestu. Enhän mä nyt sulle vois suuttua, en edes ärsyyntyä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Turpeutta!
Miks mulla tuli tästä Tuksu mieleen? Ai mut sekin on turpeana!!1

Onnea Elppa ja Hunis!!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ihanaa! Onnee Elppa <3
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vaikka tiesinki tästä, niin IHANAA! :h:
Kohta päästään niitä vauvanvaatteita shoppaamaan..? Siis Elppa, minä ja TUKSU..kaikki yhes koos.

Mä kävin aamulla neuvolassa, ja olishan se pitäny taas tajuta, että niitä niitten gallup-kaavakkeita EI mennä täyttelemään rehellisesti. (Nyt ei ollu kyse alkoholikyselystä, vaan jostain mielialajutusta. Yhtä lailla, vaarallista silti.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti: Mä kävin aamulla neuvolassa, ja olishan se pitäny taas tajuta, että niitä niitten gallup-kaavakkeita EI mennä täyttelemään rehellisesti. (Nyt ei ollu kyse alkoholikyselystä, vaan jostain mielialajutusta. Yhtä lailla, vaarallista silti.)
Joo, se on se BDI-kaavake. Täytin sen enne synnytystä, sain jotain 7 pistettä. Täytin sen 2kk synnytyksen jälkeen, pisteitä 31. Enkä silti saanut/joutunut lääkäriaikaa/lääkäriajalle mielialan takia, paperi meni vain mappiin. Kääk.. kai se pitää itse tietää kun homma ei toimi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

oNpparit
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onnittelut Elppikselle! Uskomatonta mutta totta, itseäkin alkaa vauvakuumettaa. :shock:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

No nyt saa onnitella Elppaa kunnolla... :D Onnea koko paisuvalle perheelle! :h:

(Vähän kade oon, mut silleen tosi salaa... Kai se pian taas menee ohi. ) :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Poikanen sai influenssapiikin aamulla. Kiukkusi jo ennakkoon ja väänsi itkua kun piikki sattuu jne jne. Rokotus oli ohi noin kahdessa sekunnissa ja poikasen hölmistynyt ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun ei sattunutkaan yhtään :D
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gaia kirjoitti:Poikanen sai influenssapiikin aamulla. Kiukkusi jo ennakkoon ja väänsi itkua kun piikki sattuu jne jne. Rokotus oli ohi noin kahdessa sekunnissa ja poikasen hölmistynyt ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun ei sattunutkaan yhtään :D
Mulle kun laitettiin sikis viime vuonna niin epäilin mahtoiko edes pistää, kun ei tuntunut miltään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Poikanen sai influenssapiikin aamulla. Kiukkusi jo ennakkoon ja väänsi itkua kun piikki sattuu jne jne. Rokotus oli ohi noin kahdessa sekunnissa ja poikasen hölmistynyt ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun ei sattunutkaan yhtään :D
Mulle kun laitettiin sikis viime vuonna niin epäilin mahtoiko edes pistää, kun ei tuntunut miltään.
Hyvä Dave! Sä olet jo iso poika! :D

Gaia, pitikö lahjoa McHäppärillä?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Poikanen sai influenssapiikin aamulla. Kiukkusi jo ennakkoon ja väänsi itkua kun piikki sattuu jne jne. Rokotus oli ohi noin kahdessa sekunnissa ja poikasen hölmistynyt ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun ei sattunutkaan yhtään :D
Mulle kun laitettiin sikis viime vuonna niin epäilin mahtoiko edes pistää, kun ei tuntunut miltään.
Hyvä Dave! Sä olet jo iso poika! :D
Joo, ihan turhaan itkin!
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Elppis kirjoitti: Gaia, pitikö lahjoa McHäppärillä?
Ei tällä kertaa :D
Lupaus jäätelöstä välipalan jälkeen riitti :]
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Hyvä Dave! Sä olet jo iso poika! :D
Gaia, pitikö lahjoa McHäppärillä?
Luin aluksi, että pitikö Dave lahjoa McHäppärillä eli häpyhuulilla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ooo, Onnea Elppa :h:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 641
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Melnais kirjoitti: Uskomatonta mutta totta, itseäkin alkaa vauvakuumettaa. :shock:
Hui, tuo on melkein vaarallista :D

Onnea Elppikselle!

Meillä tytön kanssa lattiaelämä jatkuu. Kehitystä on onneksi tapahtunut jo ihan paljonkin, mutta harjoitukset jatkuu. Ihan mukavasti tyttö jo pyörii masulleen-selälleen-masulleen ja jonkinlaista etenemistäkin on, vaikka varsinainen ryömiminen puuttuu vielä. Ja onneksi mammalla ei enää ole tunteet niin pinnassa kuin vielä kaksi viikkoa sitten.
Äiti tietää
Vastaa Viestiin