Nyt prosessi seis ja nukkumaan.. Taas on kaivettu omaa hautaa päivä lisää, tänään syvennetään kuoppaa hetkisen!
Kaikki harmaantuu ja kuolee kuten syksyn lehdet!
Lunta ei onneksi tule, mutta sitttarin parkissa pistin kyylmän rauhallisesti invah-ruttuun koska sade tekee sokeaksi asfaltin pirun loistavaksi.. Kukaan ei uskaltanut naputtaa, vaikka olinkin levännyt vain hetken ennen kauppaan menoa!
Sillä samalla tämäkin alkaa, jatkuu ja päättyy, millä eilinenkin alkoi, jatkui ja päättyi. Söin sentään välissä mangosorbettia, mikä oli fantastisen päräyttävä kokemus.
Sain läpikäytyä kirjallista tuotantoa, nyt olisi vuorostani tuotettava sellaista itse. Kivaa.
Eilen Santa Fé:n ribsit ja Napapiirin Sankarit; pitkästä aikaa rehellisen hauska ja hyväntuulinen leffa. Kohta hakemaan poika muminsa luota ja Ikea-Kodin1-jne.-Kiertue alkakoon.. Apua...
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä jatkan ruoan valmistusta faijalle...puuhaa riittää koko päiväksi taas. Ja perkeleen kissat kaataneet taas saman kaktuksen, lattiat täys multaa. Nyt riitti, menköön roskiin mokoma, grr...
Ikeassa (LAUANTAINA!) ja Kodin 1:ssä käyty; nyt on uudet muhkeat tyynyt, parit lakana+tyynyliinasetit, kylppäriin uusi matto, pari pientä hygieniakassia, piparimuotteja (ihania! Kurre, poro ja etana ) ja pieni sininen termos. Yhteishinta alta 50€.
Mies läx Hämeenlinnaan saunailtapäivään ja sieltä katsomaan Stoke-Liverpool matsia Hml paikalliseen koko porukan kera. Pistin liikenteeseen autolla, mun mielestä reilua.
RP kirjoitti:^No nyt tunnen itseni taas, juuri leuhuutin miehelle että päästiiNpä edullisesti kun meni mania vaan noin 250€ vaikka olikin isoja ostoksia.
No edullisesti pääsittekin: lasten talvihaalarista maksaa loppupeleissä mielellään sen 100€ kun ostaa laatua ja kestävyyttä. Kolme paskaa haalaria on sama kuin 1 paska haalari Miksei samalla osta heti kunnon haalaria.
Elppis kirjoitti:... Napapiirin Sankarit; pitkästä aikaa rehellisen hauska ja hyväntuulinen leffa.
Mikäs tuossa oli ikäraja? Ja viihdyttäiskö myös esim. mun tyttöjen ikäisiä. Mietin mitä mennä katsomaan perheen kera ensiviikolla. Potter ei ole vielä sinä päivänä saatavilla ja Social Networkissa on liian korkea ikäraja...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis kirjoitti:... Napapiirin Sankarit; pitkästä aikaa rehellisen hauska ja hyväntuulinen leffa.
Mikäs tuossa oli ikäraja? Ja viihdyttäiskö myös esim. mun tyttöjen ikäisiä. Mietin mitä mennä katsomaan perheen kera ensiviikolla. Potter ei ole vielä sinä päivänä saatavilla ja Social Networkissa on liian korkea ikäraja...
Aika ronskia huumoria.. esim. mulla jäi mieleen sana "tappajalesbot!" En mä ehkä alta teini-ikäisiä veis kai?
Itse Ilkimys 3D??