Olen kirjoittanut neljäsosan lehtikirjoittamisen kurssille tarvittavasta artikkelista, jonka deadline on huomenna. Koko artikkeli on päässäni, olen tehnyt haastatteluja sitä varten ja tiedän, mitä olen kirjoittamassa, mutta se ei suostu tulemaan ulos. Yritän houkutella sitä juomalla kaakaota ja kuuntelemalla Pavarottia (perversioni ), mut ei. Ei se tuu.
Voi teitä. Siinä kihlasormuksessa lukee UK:n nimi. Ja hautaan sen vien. Hän tietää sen, eikä kommentoi millään tavalla. Herra on kuuliainen ja uskoo mitä mamma sanoo.
EDIT: mulla on jokaisessa sormessa peukaloita lukuunottamatta sormus.
^ Sanoi joku jotain eli ei, kuuluu hyviin tapoihin palauttaa kihlasormus viimeistään siinä vaiheessa kun lähtee nussimaan vieraita rekkamiehiä. Ei se ole mikään koristekoru vaan symboli lupauksesta jonka sinä rikoit. Melko vulgaaria kanniskella sitä sormessaan ikään kun ei olisi mitään tapahtunut.
ninnithequeen kirjoitti:Voi teitä. Siinä kihlasormuksessa lukee UK:n nimi. Ja hautaan sen vien.
Jos asialla on sulle noin suuri merkitys, niin miksi sun pitää väen väkisin fuckupata kaikki sun ja UK:n välillä kerta toisensa jälkeen, kun se on kaikesta päätellen ollut aina valmis sovittelemaan ongelmat teidän välillänne ja antamaan sun idioottimaisen narsistiset perheenrikkomisstuntit anteeksi kerta toisensa jälkeen?
Musta on suorastaan naurettavia eräät kommentit. Mä ajan vaikka pääni kaljuksi jos haluan. Ja kannan kihlasormusta jos haluan. Tai alan lesboksi, jos haluan. On se helvetti jos tein maailma siihen kaatuu.
Mun maailma just kaatui, räjähti ja riggoontui korjaamattomaksi, kun lesbo kaljuhobitti ei tiputtanutkaan sormusta mount doomiin. Kaikki on pilalla, mä en jaksa teitä enää! KSE! Piste!
RP kirjoitti:Mä haluaisin So Hardin räjähtäneestä makkarasta valokuvan. Vai söitkö sen jo.
Söin. Ei meillä köyhillä katsos ole varaa olla syömättä silloin kun tarjolla on. Kalju lesbovouti voi tulla ja viedä slerssin ja tiputtaa sen mount doomiin. On kuule tässä viimeaikoina maailma riggoutunut ja räjähdellyt siihen malliin.
exsu kirjoitti:Mua harmittaa, kun Ninnille on kerrottu paljonko Davella ja Tixillä on rahaa ja mulle ei.
Ei kai Ninnillä sentään ole enemmän rahaa kuin Elcolla tai minulla?
Asiaan, että symppaan Ninniä, ja varsinkin äitinsä kuoleman aikaan olisitte voineet olla vittuilematta. Silti minun lähtökohdistani Ninnin pari"suhde"käyttäytyminen ja "seurapiirit" ovat sitä mitä kloaakkielimistä tapaa tulla.
Raha ei tuo onnea, mutta se helpottaa elämää hurjasti.
Silti ostan edelleen vaatteet Kierrätyskeskuksesta ja asun tässä missä asun. Ja sekös eräitä vituttaa. Ninnillä menee hyvin. Vaikka se käyttääkiin vanhaa kihlasormusta. Ja käyttää vanhoja hippifarkkuja. Huih.
ninnithequeen kirjoitti:*räkäistä naurua moneen suuntaan*
Mites se kun täällä on esim. puhuttu lastenvaatteista tai ruoista ja illanvietoista, niin oot ollut kovin kärkäs kommentoimaan, että "joo leveilkää te vaan noilla jutuillanne, kun mulla ei oo ees... jaadijaa..." Vaikka kyseiset ihmiset eivät ole edes osoittaneet kirjoituksiaan sinulle. Ja nyt itse teet sitä? Ja vielä ihan tarkoituksen mukaisesti?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw