Pappailu?
Ei taida mimmit ymmärtää sitä suojelunhalua ja hirvitystä, koska miehet tietävät millaisia sikoja miehet ovat ja itse ainakin muistan mitä teinipojan päässä liikkui. Eli ei juuri mitään muuta kuin kaaret, ulokkeet ja syvänteet. Kammottaahirvittää jo veljentyttärienkin puolesta, saati että olisi oma.
Dave, ihan vinkkinä vaan että peli on jo menetetty jos poikaystävää kotiinkin asti tuodaan. Se on jo vakavaa.
Dave, ihan vinkkinä vaan että peli on jo menetetty jos poikaystävää kotiinkin asti tuodaan. Se on jo vakavaa.
No ei kyllä ole, älä pelottele Davea! Mulla kävi jo 10-vuotiaana "poikakaverit" kotona, eikä kyllä mitään hitaiden tanssimista tuhmempaa taidettu tehdä. Pussailuakin vaan pullonpyörityksessä! Eikä se, että poika haluaa seksiä, johda välttämättä seksiin. Ainakaan juuri sen tytön kanssa 

Prepare for the worstest.
Todellakin.So Hard kirjoitti:Dave, ihan vinkkinä vaan että peli on jo menetetty jos poikaystävää kotiinkin asti tuodaan. Se on jo vakavaa.
Nykyaikana kun teinit googlen avulla ovat oppineet ymmärtämään että fellaatio ei ole seksiä ja toisaalta todella miellyttääkseen pitää osata tehdä rimjob tai soittaa rusty trombonea.
Aina pystyy toisaalta lohduttautumaan sillä, että tyttäresi ehtii nykymaailmassa oppimaan ennen 18 syntymäpäiviään enemmän kuin Dave on ehtinyt tähän mennessä itse kokeilla.
Vielä ei ole liian myöhäistä lähettää luostariin.
Joskus taas tytöt ovat varsinaisia hyväksikäyttäjiä, eli jos pojat leikkivät kunnollista poikaystävämateriaalia - tytöt suorastaan palavat halusta päästä pöksyihin ja siirtyä suhteessa vakavammalle asteelle, näyttää olevansa aikuisempi kuin ikä antaisi olettaa.So Hard kirjoitti:Johan minä totesin, että miehet ovat sikoja. Ei sitä tarvitse enää alleviivata!
Senpä takia Daven kannattaisikin olla todella huolissaan, jos tuo poikaystäväkandidaatti on kiltin ja tunnollisen oloinen nuori mies - koska sellaiset varsinkin tuovat porvarillisten tyttöjen näyttämishalut esiin, kunnes myöhemmässä vaiheessa tulee sitten se pahojen poikien ihailu ja kokeilu.
Tosin täytyy todeta, että kyseinen avioliitto oli hyvä ja kesti seitsemän vuotta vanhempieni harjoittamasta alun myrskyisästä vastustuksesta huolimatta. Siinä mielessä ei voi puhua minun ongelmieni suurentamisesta, vaan vanhempieni murheesta toimimattoman tytärsuhteensa vuoksi.prosessi kirjoitti:Lisäksi menin naimisiinkin, kostoksi... Teinejä ei ehkä kannata rajoittaa aivan kohtuuttomasti, ellei halua suurentaa ongelmia.
Ja oikeesti, teinipojistakin löytyy sellaista herkkyyttä että ei uskoisi. Minusta se on myös pojan oma valinta, haluaako tytöltä pelkkää seksiä vai jaksaako kenties hengenheimolaisen löydettyään odottaa kunnes tyttökin haluaa. Näitäkin on, eivätkä ole välttis edes mikään vähemmistö. Jos ei jaksa odottaa, ehkä onkin parempi että äijä lähtee kiertoon 

Miten mulle tulee mieleen pikkuserkku, kun se alko 14-vuotiaana juosta kylillä vanhempien miesten perässä. Hyvin ehti pyöräyttämään ensimmäisen kakaran 17-vuotiaana ja pääsi nauttimaan yh:n elämästä jo nuorella iällä. Siinä ei paljon vanhempien kiellot ja kotiarestit auttaneet, kun tyttö karkaili kotoa ja oli välillä pitkäänkin poissa.
Parempi poikaystävä kotona kuin kymmenen kaupungilla tai jotain...
Parempi poikaystävä kotona kuin kymmenen kaupungilla tai jotain...

We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
Ai, näköjään olit jo sivunnut tuota aihetta ennen kommenttiani.prosessi kirjoitti:Tosin täytyy todeta, että kyseinen avioliitto oli hyvä ja kesti seitsemän vuotta vanhempieni harjoittamasta alun myrskyisästä vastustuksesta huolimatta. Siinä mielessä ei voi puhua minun ongelmieni suurentamisesta, vaan vanhempieni murheesta toimimattoman tytärsuhteensa vuoksi.prosessi kirjoitti:Lisäksi menin naimisiinkin, kostoksi... Teinejä ei ehkä kannata rajoittaa aivan kohtuuttomasti, ellei halua suurentaa ongelmia.
Came here for school, graduated to the high life
Ei pojan valinta ole se haluaako seksiä vaan on tytön valinta saako poika haluamaansa seksiä. Poika voi valita vain painostaako vaiko ei. Halut ovat jokaisella 14 veellä ihan takuuvarmat.nowaysis kirjoitti:Ja oikeesti, teinipojistakin löytyy sellaista herkkyyttä että ei uskoisi. Minusta se on myös pojan oma valinta, haluaako tytöltä pelkkää seksiä vai jaksaako kenties hengenheimolaisen löydettyään odottaa kunnes tyttökin haluaa. Näitäkin on, eivätkä ole välttis edes mikään vähemmistö. Jos ei jaksa odottaa, ehkä onkin parempi että äijä lähtee kiertoon
Tietty seksi <> penetraatio.
Mutta joo, ei kannattane davea tällä kiusata. Haulikonostamisrefleksi lienee muutenkin jo vaivana.
Minusta tässä on ihan sama asia jonka minäkin kirjoitin. Teinipoikien haluja en epäilekään yhtäänSo Hard kirjoitti: Ei pojan valinta ole se haluaako seksiä vaan on tytön valinta saako poika haluamaansa seksiä. Poika voi valita vain painostaako vaiko ei. Halut ovat jokaisella 14 veellä ihan takuuvarmat.

Kyllä mä olin poikaystävän luona yökylässä 15-vuotiaana. Tosin asuttiin Sambiassa; pojan isä oli suomalainen pastori, äiti oli mun äidinkielen opettaja ja sisko mun parhaita kavereita. Joten yökyläily meni niin, että ilta meni pojan huoneessa peiton alla pussatessa, yö kaverin huoneen lattialla 

The great club outshines the individual, always and forever.
Te voitte lohduttautua sillä, että menetin neitsyyteni vasta vuosia myöhemminRP kirjoitti:Voit lohduttautua sillä ettet ole yksin. Kohtalotovereita, piis.So Hard kirjoitti:Njoo, mun kämpän ainoa kaakelipinnoitettu alue on lattialämmitetty.RP kirjoitti:Oot vaan kateellinen kun et itse pääse painautumaan kylmää kaakelilattiaa vasten!

The great club outshines the individual, always and forever.
Äläs nyt.So Hard kirjoitti:Kohta G-mies tulee taas huutamaan murhanhimoista vihaa nussivaa maailmaa kohtaan. Lopettakee, ootte te ennenkin lopettaneet.
Minähän kiihoitun seksinovelleista. joissa teinix-neitsyitä korkataan.
Löytyy esim. täältä:
http://www.itsetyydytys.org/novellit/kaikki/?luokitus=5
Aika roskaa kirjallisesti, mutta enemmän tähtiä saaneissa on kohtuullisia.
Iso osa noista on tyttöjen kirjoittamia, vaikka joo Manaaja tietää, että paitsi ovat fiktiota, kaikki kirjoittajat ovatkin miehiä.
Dave voisi lukea noita ajatuksella, ja samaistaa tyttärensä novellien puhkaistaviin teinitytyihin. Ehkä tulisi sellainen isällinen onni tyttären puolesta? Minä taas samaistun korkkaajiin ja saatanpa vastedes ajatella Daven tytärtä korkattavana.