Mikä on dildopyllyhetero? Joo ei, liian vaikea... Missä päin puhutaan stadin slangia?
Osaatko/haluatko jotenkin avata tätä ajatusta? Musta on outoa pitää mauttomana ystävälliseksi tarkoitettua elettä. Lapsiaiheen loukkaavuus kuulostaa jotenkin siltä, että eleeseen ladataan merkityksiä joita lähettäjä ei ole tarkoittanut.Lolita kirjoitti:Kyllä mäkin odotan saavani sellaisen kortin veljen tyttären kuvalla, mutta suvun ulkopuolelta, mautonta.
Asiaan liittyi aikaisemmin kipeitäkin juttuja, jolloin ystävien ja sukulaisten lähettämät kuvat lapsukaisistaan tuntui lähinnä lyönniltä märällä rätillä naamalle. No, nyt on eri elämä eikä ihan lähipiirissä edes lapsia, mutta sitä oudommalta tuntuu saada kuva vieraasta lapsesta joulukorttina. Pääpointti on se hyvän joulun toivotus, ei jälkikasvun esittely. Lapset ei kiinnosta minua mitenkään automaattisesti, lähinnä leikki-ikäiset on kivoja leikkikavereina. Ehkä mun suhtautuminen lapsiin on enemmän sellainen persoonakohtainen, lapsi ei ole tärkeä sen takia, että se on lapsi, vaan oman itsensä takia. Tietenkin kaiken voi peilata tuon ensimmäisen lauseen kautta, mutta itselle tuo viimeinen lause on ehkä enemmän oman itsen tuntuinen.Melnais kirjoitti:Osaatko/haluatko jotenkin avata tätä ajatusta? Musta on outoa pitää mauttomana ystävälliseksi tarkoitettua elettä. Lapsiaiheen loukkaavuus kuulostaa jotenkin siltä, että eleeseen ladataan merkityksiä joita lähettäjä ei ole tarkoittanut.Lolita kirjoitti:Kyllä mäkin odotan saavani sellaisen kortin veljen tyttären kuvalla, mutta suvun ulkopuolelta, mautonta.
Kyllä mä tavallaan ymmärrän sun ajatusmaailman, mutta toisaalta jos koko ajan ajattelee, että joku saattaa tästä loukkaantua, niin ei paljoa voi tehdä.Lolita kirjoitti:Asiaan liittyi aikaisemmin kipeitäkin juttuja, jolloin ystävien ja sukulaisten lähettämät kuvat lapsukaisistaan tuntui lähinnä lyönniltä märällä rätillä naamalle. No, nyt on eri elämä eikä ihan lähipiirissä edes lapsia, mutta sitä oudommalta tuntuu saada kuva vieraasta lapsesta joulukorttina. Pääpointti on se hyvän joulun toivotus, ei jälkikasvun esittely. Lapset ei kiinnosta minua mitenkään automaattisesti, lähinnä leikki-ikäiset on kivoja leikkikavereina. Ehkä mun suhtautuminen lapsiin on enemmän sellainen persoonakohtainen, lapsi ei ole tärkeä sen takia, että se on lapsi, vaan oman itsensä takia. Tietenkin kaiken voi peilata tuon ensimmäisen lauseen kautta, mutta itselle tuo viimeinen lause on ehkä enemmän oman itsen tuntuinen.Melnais kirjoitti:Osaatko/haluatko jotenkin avata tätä ajatusta? Musta on outoa pitää mauttomana ystävälliseksi tarkoitettua elettä. Lapsiaiheen loukkaavuus kuulostaa jotenkin siltä, että eleeseen ladataan merkityksiä joita lähettäjä ei ole tarkoittanut.Lolita kirjoitti:Kyllä mäkin odotan saavani sellaisen kortin veljen tyttären kuvalla, mutta suvun ulkopuolelta, mautonta.
Mistä tulikin mieleen eräs suhteellisen läheinen ystäväni, joka ei oikeastaan mitään muuta halua kuin lapsen, mutta luonto on päättänyt toisin. Tämä ihminen on saanut, samat kuin itse, näitä lapsenkuva kortteja joissa toki runot lapsiperheen joulusta (miten on lapsiperheen juhla) yms. Ja sama reaktio aina = paskaksi meno.Lolita kirjoitti:Asiaan liittyi aikaisemmin kipeitäkin juttuja, jolloin ystävien ja sukulaisten lähettämät kuvat lapsukaisistaan tuntui lähinnä lyönniltä märällä rätillä naamalle.Melnais kirjoitti:Osaatko/haluatko jotenkin avata tätä ajatusta? Musta on outoa pitää mauttomana ystävälliseksi tarkoitettua elettä. Lapsiaiheen loukkaavuus kuulostaa jotenkin siltä, että eleeseen ladataan merkityksiä joita lähettäjä ei ole tarkoittanut.Lolita kirjoitti:Kyllä mäkin odotan saavani sellaisen kortin veljen tyttären kuvalla, mutta suvun ulkopuolelta, mautonta.
Lähetä niille takaisin kuva miehestäsi tonttulakki päässä, tai vastavuoroisesti laita kissa uuniin, uuniin valot päälle ja ota siitä joulukinkkukuva!Lolita kirjoitti: mutta sitä oudommalta tuntuu saada kuva vieraasta lapsesta joulukorttina.
Lauantain Bonesissa Bonesia pyydettiin sanomaan pari sanaa joulusta. Hän lausui: "Joulu juontaa juurensa entisestä saturnalia-juhlasta, jonka aikana juopoteltiin, laulettiin alastomina ja [jotain, en muista mitä]". Nyt vaan sitten lavastamaan tämmöinen saturnalia, ottaan siitä kuvia ja lähettään kaikille sukulaistädeille joulukorttina nämä kuvat!masa kirjoitti:Lähetä niille takaisin kuva miehestäsi tonttulakki päässä, tai vastavuoroisesti laita kissa uuniin, uuniin valot päälle ja ota siitä joulukinkkukuva!Lolita kirjoitti: mutta sitä oudommalta tuntuu saada kuva vieraasta lapsesta joulukorttina.
Ymmärretään. Mä jäin tätä oikeastaan miettimään kun alkuun pidin ihan selvänä että joo, joku voi loukkaantua. Sitten jäin miettimään miksi niin ja lopulta muistikuvan kätköpaikaksi paljastui joku ikiaikainen Kitinäketju, täällä minuun on kylvetty epävarmuuden siemen juhlatoivotuksista!Lolita kirjoitti: Tietenkin kaiken voi peilata tuon ensimmäisen lauseen kautta, mutta itselle tuo viimeinen lause on ehkä enemmän oman itsen tuntuinen.
Onhan ne lapsikortit tylsiä, hieman enemmän ne kiinnostavat kun voi verrata omaan muksuun. Niin ovat tietty tylsiä kaikki muutkin joulukortit eikä kai tuollaisen muodollisen hyväntahdon eleen nyt tarvitse ollakaan säkenöivän omaperäinen ja vitsikäs. Vähän sama kuin jos miettisi miten ilmaista osanottonsa läheiselle tämän puolison poismenon johdosta niin, että osanotto jää varmasti mieleen poikkeuksellisen kekseliäänä.urpiainen kirjoitti: Minusta lapsijoulukortit ovat aika ymmärrettäviä, mutta myös aika, sanoisinko, tylsiä.