Osuihan tällekin vuodelle naamiaiset. Tällä kertaa oon cowboy-tyttö ja taas sopivat vaatteet kävelivät vastaan kuin itsestään. Luotivyössä on aitoja luoteja ja asekin on aitoa muovia. Noinkohan tuon aseen kanssa kannattaa kuitenkaan kaupungissa käppäillä?
Aika on kuitenkin tehnyt tepposet... Muistan että 15-vuotiaana luotivyö keikkui sopivasti lanteilla, nyt se on lähempänä vyötäröosastoa... (Toisaalta olin teininä enemmän poikavartaloa, joten otetaan ilon kautta.)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ei ole tylsää kuulkaas. Surffaillaan iskun sivuilla valmistautuen huomiseen shoppailureissuun, kuunnellaan Voicelta Kotiteollisuuden keikkaa ja kohta alkaa kolmoselta TG. Tästä puuttuu enää drinksulasi kädestä.
Sitten odotellaan vielä Vedetään hatusta ja Biisikärpäsen alkua.
Mutsi oli mennyt lupaamaan kummitytölle, että mä teen sen huomisille kekkereille kakun ym. Ihan kiva, mut olis toki voinut varmistaa asian ensin multa, en nimittäin erityisesti nauti tästä krapulaleivonnasta...
Piti tulla tänne Varkauteen, koska talvirenkaat olivat Vianorin varastossa. Vaihdatin eilen, ja tänään täällä Savossa heitti lumet. Ens viikolla takas Orimattilaan.
No paino oli tietysti raakana. En uskalla pistää tuota uunia enään 250C kuumemmaksi kun alkaa lampusta tulemaan niin penteleesti savua, joten osa nesteistä on voinut kadota.
Olin Tallinna, nyt kotona. Oi että eilen sai hotlan tanssilattia taas kyytiä, miksen mä osaa pysyä poissa! Voi luoja että on taas mennyt kovaa.
Eilen hyvä pihvipaikka, hyvä drinksupaikka ja sitten yökerho-osasto meni vähän puihin kun kaveri ei keesin kanssa päässyt sissään, niin piti tyytyä Viru Hotellin yökerhoon, joka oli kivan lähellä.
Tuliaisina en tuonut kuin röökiä itelleni, sitä 60% kossua ei ollut, yllättäen kun jengi ostaa vaan halpaa vodkaa.
Päivä meni pihalaattoja laittaessa ja vähän sähkärin töitä tehdessä. Sauna teki kikkeliä ton jälkeen.
Huomenna samaa jumppaa lisää. Ja tasoitushiekkaa pitänee hakea autollinen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Selityshän sekin on: it wasn't me, sauna made me do it! Tuosta visioin jo uuden kotimaisen, sodomiankäryisen kauhuelokuvan kässärin raamit. Nimeän sen yksinkertaisesti "Sauna":ksi.
Pitikin mennä levittelemään sanaa että saattaisin olla menossa kaupungille illalla. Tunti 20 min sitten heräsin viestiin "kaupungilla?" vaikka olin kotona nukkumassa. No, eipä enää nukuta, stana. Taidan kattoo leffaa. Opiskelukin ois yks vaihtoehto, ehkä se tois parhaiten unen silmään. Nälkäkin ois..
Toisaalta, pitäisi olla otettu että edes joku lähipiirissäni pitää sitä vielä realistisena, että jaksaisin edes tämän kerran vuodessa kaupungin yöelämään lähteä..