Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Eli et tajua. Jos ihmisten raiskaaminen sanotaan vaikka kaisaniemen puistossa on ongelma niin sinne voitaisiin laittaa poliisi/muu vartiointi sitä vähentämään (tai poistaa tiettyjä ihmisryhmiä, joilla on taipumus väijyä naisia puskissa). Mutta milloin oikeasti missään olet nähnyt tämän tyylisiä muutoksia? Niin ellei ole kyse valtion verojen maksun valvonnasta tai muusta valtioon liittyvästä.
No kun ei voida. Puskaraiskaukset ovat marginaalinen osuus raiskauksista.
Nykyisellä rangaistuskäytännöllä en kannata sitä. Demarit loivat sen uuden päiväsakkokäytännön, joka on kaikkien aikojen lottoautomaatti. Jos rangaistus olisi suhteessa tehtyyn rikokseen voisin hyväksyä keskinopeusvalvonnan.
Uuden? Päiväsakkokäytäntö on ikivanha ja ei siinä ole mitään lottomaista. Maksat tulojen mukaan jos rötöstelet ja jäät kiinni. Onko sinun mielestäsi demokratiassa yhden yksilön mahdollista päättää, että noudattaako jotain sääntöä ja jos ei noudata, onko rangaistus kohtuullinen? Argumentoinnistasi saa aivovamman, niin täysin vailla sisäistä logiikkaa, johdonmukaisuutta ja järkeä se on. Josko edes sanoisit rehellisesti motiivisi, ei tarvitsisi tekopyhäillä surkeilla argumenteilla.

"Minä, Pertti I Suuri (Ruikuttaja), en osaa/halua noudattaa liikennesääntöjä. Siitä huolimatta Minua ei saa rangaista, koska Minä olen Minä ja säännöt eivät saa koskea Minua tai jos saavat, niin korkeintaan sen verran ettei Minua harmita ja tarvitse jatkuvasti uikuttaa keskutelupalstalle kuin valtiohirviö vainoaa MINUA. Ne on Mun jäljllä!"

-exPertti/raijasivu
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

sivustahuutaja kirjoitti:Uskaltaako Gattis mukaan? Megan Mcarthur, 2 muuta naisnauttia ja Gattis. Siinä uuden kolonian perustajat.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201010 ... 7_ul.shtml
"Tutkijat uskovat löytävänsä helposti neljä seikkailunhaluista astronauttia, jotka lähtisivät ensimmäisinä matkaan. Heidän tehtävänään olisi aloittaa Marsin kolonisaatio, eivätkä he enää koskaan palaisi Maahan."

Tosin gattiksen tuurilla naisia olisikin vain 2 ja niiltä heruisi vain sille toiselle miesastronautille.
Tuo alkaa vapaaehtoisuudella, mutta eiköhän tuossakin sitten siirrytä pakkotoimiin ... vrt Australia ;-)

Convicts and the British colonies in Australia
On 18 January 1788 the First Fleet arrived at Botany Bay, which Joseph Banks had declared suitable for a penal colony after he returned from a journey there in 1770.

Two more convict fleets arrived in 1790 and 1791, and the first free settlers arrived in 1793.

When the last shipment of convicts disembarked in Western Australia in 1868, the total number of transported convicts stood at around 162,000 men and women. They were transported here on 806 ships.

The transportation of convicts to Australia ended at a time when the colonies' population stood at around one million, compared to 30,000 in 1821. By the mid-1800s there were enough people here to take on the work, and enough people who needed the work. The colonies could therefore sustain themselves and continue to grow. The convicts had served their purpose.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
aasi kirjoitti: Onko tuossa 50m uima-allas?
Näyttäis siltä 8)
Kyl se olis ihan paska jos oliski vaan 25 m. Ei kelpais!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:...
...
Came here for school, graduated to the high life
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:...
...
Totuus pistää hiljaiseksi?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Totuus pistää hiljaiseksi?
Ajattelin, että siinähän se sinun asiaton kilahduksesi on kaikkien arvioitavana. Merkkasin vaan luetuksi.

Ei mulla muuta enää aiheesta. :)
Came here for school, graduated to the high life
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Totuus pistää hiljaiseksi?
Ajattelin, että siinähän se sinun asiaton kilahduksesi on kaikkien arvioitavana. Merkkasin vaan luetuksi.

Ei mulla muuta enää aiheesta. :)
Lolz. Jos sun idioottimaisuuksista kilahtaisi, tällä palstalla olisi kilahtaneita olisi 99% jengistä 95% ajasta. Olisin tietysti voinut kirjoittaa vaan vanhan kunnon POI:n.

Itse aiheesta sulla ei ole missään vaiheessa ollutkaan mitään muuta sanottavaa kuin sen minkä sanoin puolestasi älyllisesti rehellisellä tavalla.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Koreoiden rajalla ammutaan

Toivottavasti eivät liikaa innostu.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Teraslilja_m kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Uskaltaako Gattis mukaan? Megan Mcarthur, 2 muuta naisnauttia ja Gattis. Siinä uuden kolonian perustajat.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201010 ... 7_ul.shtml
"Tutkijat uskovat löytävänsä helposti neljä seikkailunhaluista astronauttia, jotka lähtisivät ensimmäisinä matkaan. Heidän tehtävänään olisi aloittaa Marsin kolonisaatio, eivätkä he enää koskaan palaisi Maahan."

Tosin gattiksen tuurilla naisia olisikin vain 2 ja niiltä heruisi vain sille toiselle miesastronautille.
Tuo alkaa vapaaehtoisuudella, mutta eiköhän tuossakin sitten siirrytä pakkotoimiin ... vrt Australia ;-)
Rikoksenuusijat ja väärin perustein turvapaikkaa hakeneet, joita ei voi palauttaa lähtömaahansa?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Koreoiden rajalla ammutaan

Toivottavasti eivät liikaa innostu.
Eurosta vetoa, että Etelä-Korea tekee ydinkokeen vuoden 2012 loppuun mennessä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
Teraslilja_m kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Uskaltaako Gattis mukaan? Megan Mcarthur, 2 muuta naisnauttia ja Gattis. Siinä uuden kolonian perustajat.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201010 ... 7_ul.shtml
"Tutkijat uskovat löytävänsä helposti neljä seikkailunhaluista astronauttia, jotka lähtisivät ensimmäisinä matkaan. Heidän tehtävänään olisi aloittaa Marsin kolonisaatio, eivätkä he enää koskaan palaisi Maahan."

Tosin gattiksen tuurilla naisia olisikin vain 2 ja niiltä heruisi vain sille toiselle miesastronautille.
Tuo alkaa vapaaehtoisuudella, mutta eiköhän tuossakin sitten siirrytä pakkotoimiin ... vrt Australia ;-)
Rikoksenuusijat ja väärin perustein turvapaikkaa hakeneet, joita ei voi palauttaa lähtömaahansa?
Emmänyt pitäisi ihan poissuljettuna sitäkään, etteikö se yksi wannabe-astronautti voisi ajatella pelkällä menolipulla perustettavan siirtokunnan rakentamisen olevan pitkällä tähtäimellä enemmän ihmis-, eläin- ja kasvikunnan etuja ajavaa kuin käsityöt. Voisi samassa opettaa Gattacalle ja kriminaaleille itsetuntemusta. Marsin uusi pääkaupunki voisi olla demellola.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti:Marsin uusi pääkaupunki voisi olla demellola.
Elco City.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Marsin uusi pääkaupunki voisi olla demellola.
Elco City.
On toteuttajia ja paskanpuhujia.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Manaaja kirjoitti:Yksi hyvä esimerkki tällaisesta oli PC puolella raytracing varsinkin animointipuolella.
Raytracing ei liity animointiin millään tavalla.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Ja onnellinen (vai onneton tunari?) isä on ...
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Leevi kirjoitti:Ja onnellinen (vai onneton tunari?) isä on ...
Päähän sattuu ajatella että tota on joku käynyt tyrkkäsemässä :barf:
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Dumis kirjoitti:
Leevi kirjoitti:Ja onnellinen (vai onneton tunari?) isä on ...
Päähän sattuu ajatella että tota on joku käynyt tyrkkäsemässä :barf:
Meinaat että viisari ei värähtäis jos tuksu vonkais ja esittelis mitä on tarjolla? 8)
Totuuden nimissä on sanottava, että tuollainen esittely ei olisi edes mahdollinen minun kohdalla, koska pysyttelen ihan riittävän kaukana tuksun kaltaisista ...
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Leevi kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Leevi kirjoitti:Ja onnellinen (vai onneton tunari?) isä on ...
Päähän sattuu ajatella että tota on joku käynyt tyrkkäsemässä :barf:
Meinaat että viisari ei värähtäis jos tuksu vonkais ja esittelis mitä on tarjolla? 8)
Tuskin sellaista känniä onkaan että tuosta valaasta sais pantavan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Leevi kirjoitti:Ja onnellinen (vai onneton tunari?) isä on ...
Hei, ihan oikeesti, jos ton kokonen ihminen on kolmannella kuulla paksuna niin näkyykö se? No ei välttämättä.. Että siksi sillä on iso maha. Ja paksut käsivarret. Ja turvonnut naama :facepalm:

Minua kyllä säälittää kyseinen henkilö aika paljon.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:Uskaltaako Gattis mukaan? Megan Mcarthur, 2 muuta naisnauttia ja Gattis. Siinä uuden kolonian perustajat.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201010 ... 7_ul.shtml
"Tutkijat uskovat löytävänsä helposti neljä seikkailunhaluista astronauttia, jotka lähtisivät ensimmäisinä matkaan. Heidän tehtävänään olisi aloittaa Marsin kolonisaatio, eivätkä he enää koskaan palaisi Maahan."

Tosin gattiksen tuurilla naisia olisikin vain 2 ja niiltä heruisi vain sille toiselle miesastronautille.
Hyvä kun muistat ihkuttamani Megan-nautin.
Itse "suunnitelmasta" täytyy tsekata muualta, mutta eppäilen onko tuota NASA vakavasti sanonut. Joku yleisluonteinen heitto ehkä. Alaa seuranneena sanon, että eipä tuu mittään, edes saada ihmisiä Marsiin lyhyesti käymään lähimmän 50 vuoden aikana, saati sitten siirtokuntaa.

Minun osuudestani, että toki haluaisin toiselle planeetalle. Mutta täytyy olla realistinen. Vielä epätodennäköisempää kuin että pääsisin astronautiksi on, että kukaan nainen antaisi minulle pillua ilmaiseksi. Ei vaikka ihmiskunnan jatkuvuus olisi minun "Siitä" kiinni. Ja jos siellä olisi yksikin muu miesastronautti, lievästi kärsisin niissä ahtaissa tiloissa kun naiset halulla panisivat kenen muun vaan miehen kuin minun kanssani. Sitä voihketta ja litinää tarpeeksi kuultuani lähtisin ulos ilman avaruuspukua.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

annepa kirjoitti:
Leevi kirjoitti:Ja onnellinen (vai onneton tunari?) isä on ...
Hei, ihan oikeesti, jos ton kokonen ihminen on kolmannella kuulla paksuna niin näkyykö se? No ei välttämättä.. Että siksi sillä on iso maha. Ja paksut käsivarret. Ja turvonnut naama :facepalm:

Minua kyllä säälittää kyseinen henkilö aika paljon.
Kai se ajattelee että hei, jos sanon olevani raskaana niin ei voi haukkua läskiksi. Kun on raskaana niin saa olla iso maha ja turvoksissa.

Mä en ole mikään pieni ja siro, mutta jouduin kyllä vaihtamaan kolmannella kuulla isompiin housuihin. Mutta ei se maha tommoseksi röllykäksi muutu. Raskaus tekee mahan isommaksi, ei suinkaan makkaroita.

Voisin lyödä vetoa että parin kuukauden kuluessa tuksu tulee julkisuudessa kertomaan kuinka sai keskenmenon. Että ei nyt sitten tulekaan sitä vauvaa jonka takia on iso.
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

par-sky kirjoitti:
Voisin lyödä vetoa että parin kuukauden kuluessa tuksu tulee julkisuudessa kertomaan kuinka sai keskenmenon.
Kertoimet ovat liian pienet vedonlyöntikohteeksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Crowbar kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Yksi hyvä esimerkki tällaisesta oli PC puolella raytracing varsinkin animointipuolella.
Raytracing ei liity animointiin millään tavalla.
Anteeksi nyt, mutta mitä vittua? Jos sä renderöit 25 raytracing-kuvaa peräkkäin niin sulla on sekunnin verran raytracingilla toteutettua animaatiota.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Anteeksi nyt, mutta mitä vittua? Jos sä renderöit 25 raytracing-kuvaa peräkkäin niin sulla on sekunnin verran raytracingilla toteutettua animaatiota.
Älä nyt.

Kaikille ei ole vielä kerrottu miten animaatiot syntyvät.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ai toinenkin. Siis yritetääs uudelleen. Raytracing ei liity animointiin millään tavalla. Ei voi sanoa "raytracing animointipuolella".
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin