Dumis kirjoitti:Joulun lähestyessä piparihammasta vähän kolottaisi taas...
Tuosta tulee jotenkin mieleen se kaalimadon joulunalusmainos, kun pukki halusi maistaa "Marjukan piparia".
Enpä ole kuullut, en seuraa mainoksia.
Sonerakin lähettää jotain pakettia, jännä nähdä että mitä sieltä on tulossa, varsinkin kun en ole tilannut mitään. Oliskin kiva bonari jos sieltä tulis Full HD-boksi telkkarin ja reitittimen väliin, se on jostain kivikaudelta (720p).
annepa kirjoitti:Työt ei maistu, yt:t jatkuu, vettä sataa.
Se on sellainen työmiehen perjantai.
Ja illalla voisi vetäistä kalsarikännin.
EI SAATANA hellu sai 12% palkankorotuksen O_o keskellä yt:itä! Nyt aletaan sit availeen paljon parjattua prosenttilaskuria
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa kirjoitti:Työt ei maistu, yt:t jatkuu, vettä sataa.
EI SAATANA hellu sai 12% palkankorotuksen O_o keskellä yt:itä! Nyt aletaan sit availeen paljon parjattua prosenttilaskuria
Osas pelata korttinsa oikein, joku toinen sai kenkää ja hän korotuksen
Eikä sitä prosenttilaskuria lopulta kukaan tainnut dissata, osasit vaan esittää sen sillein ilman perusteluita että karvat nous pystyyn
annepa kirjoitti:
EI SAATANA hellu sai 12% palkankorotuksen O_o keskellä yt:itä!
Osas pelata korttinsa oikein, joku toinen sai kenkää ja hän korotuksen
En tiiä saako joku ton takia kenkää, mut tätä korotusta oli ehottanut esimies eikä hellu. Hellu on vaan niin hiton hyvä siinä mitä se tekee
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exPertti kirjoitti:
Syytä olis
Emminä noilla mitään kalsarikännejä vedä. Vedän sen hienostuneesti viinillä.
Emminä noilla mitään kalsarikännejä vedä. Vedän sen hienostuneesti viinillä.
Hieno nainen just vetää sidukalla kännin. Etkö tiennyt?
En tiennyt että keskusteluun ovat liittynet jotenkin hienot naiset.
annepa kirjoitti:
Hellu on vaan niin hiton hyvä siinä mitä se tekee
Tosi kiva nähdä tätä kun ollaan aidosti ylpeitä ja onnellisia toisen saavutuksista <3
Mie oon myös tosi katkera, mutta firmalle, en hellulle, siitä että mun palkka ei juuri kehity. Vaikka aihetta olis. No nytpä on yks lyömäase lisää siihenki keskusteluun. Turha sanoa että ei oo rahaa, näyttää sitä olevan.
Jos joku vois tulla hakemaan ton pienen pojan hoitoon abt 17-20, niin mä voisin mennä nukkumaan. Armoton väsymys!! Kahvikaan ei tunnu auttavan *horros* Mieskin iltavuorossa, paras jatkaa, pitänee ostaa tulitikkuja tai pojalle tazergun.
The great club outshines the individual, always and forever.
Koska kaikki odottavat jännityksellä tietoa diagnoosista, niin paljastan, että keuhkoputkentulehdushan se oli. Kaiketi jotain vanhentumisjuttuja, kun kaikki lensut menevät keuhkon putkeen. Eli ei mene muuten putkeen. Loistavaa komiikkaa, vaikka itse sanonkin.