Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..
Tuulinen Torstai ehkä sateinen mene ja..
Suomessa terveydenhoito hyrrää tai ainakin jotain,,
Keksitään uusia virallisia ja myös epävirallisia nimiä terveyspalveluille, ennen oli sairaalat ja sairastuvat nykyään on terveys sitä ja terveys tätä?
Keksitään uusia virallisia ja myös epävirallisia nimiä terveyspalveluille, ennen oli sairaalat ja sairastuvat nykyään on terveys sitä ja terveys tätä?
Pyyhin Netikettiin..
Mua niin naurattaa toi kun yksi noista pomoista on niin "taistelujohtaja" kuin olla ja voi. Antaa kaikki komennot sotilaallisen miehekkäästi ja yrittää pitää kaikki langat käsissään, johon btw hänellä ei ole kompetenssia. Sitten kun hommat kusee, kuten ne kusee kaikilla joskus, niin hän hajoilee ihan täysillä... vaikka on tehnyt noita hommia jo viitisen vuotta. Voi kyllä ihailla asennetta työn tekoon, mutta samalla se on äärimmäisen raskasta henkisesti
Voi melkein kuulla päänsisäisen mantran "you can do this, you can do this!"?Dumis kirjoitti:Mua niin naurattaa toi kun yksi noista pomoista on niin "taistelujohtaja" kuin olla ja voi. Antaa kaikki komennot sotilaallisen miehekkäästi ja yrittää pitää kaikki langat käsissään, johon btw hänellä ei ole kompetenssia. Sitten kun hommat kusee, kuten ne kusee kaikilla joskus, niin hän hajoilee ihan täysillä... vaikka on tehnyt noita hommia jo viitisen vuotta. Voi kyllä ihailla asennetta työn tekoon, mutta samalla se on äärimmäisen raskasta henkisesti
Tänään ylläri-ilta miehen kanssa. Kakan ilman kyllä pieraisi, ei voi muuta sanoa!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä oon niin kade siitä, että pääset asumaan kunnon landelle. Malmilla joutuu syynäämään lehtikasat koirankakasta ennenkuin niihin pääsee peuhaamaan. IhanaaGaia kirjoitti:Mene viikonloppuna hyppimään lehtikasaan ja lätäköihin ja lopeta toi!exPertti kirjoitti:Ilmoja pidellyt tänäänkin. Mikään ei sano loppusyksy paremmin kuin suolavesilätäköt tiellä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Saatte tulla hyppimään meidän lehtikasoihin koska tahansa!Elppis kirjoitti:Mä oon niin kade siitä, että pääset asumaan kunnon landelle. Malmilla joutuu syynäämään lehtikasat koirankakasta ennenkuin niihin pääsee peuhaamaan. IhanaaGaia kirjoitti:Mene viikonloppuna hyppimään lehtikasaan ja lätäköihin ja lopeta toi!exPertti kirjoitti:Ilmoja pidellyt tänäänkin. Mikään ei sano loppusyksy paremmin kuin suolavesilätäköt tiellä.
-
- Kitisijä
Ei nyt halvalta mutta siedettävältä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:En tiedä näistä mitään, kuulostaako satku teistä halvalta?
Vertailukohta: -04 Golfiin sama operaatio 85e (kaksi vuotta sitten tosin).
edit. Sori. Tossa oli mukana etulevyjen vaihto myös. Eli aika kallis toi tojotaoperaatio on.
Viimeksi muokannut Gaia, 28.10.2010 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tarttis jarrupalat vaihtaa nollakolmoseen Avensikseen. Toyotalla oli 170e ja lempääläläinen Hartuksen Kari lupas satasella. En tiedä näistä mitään, kuulostaako satku teistä halvalta?
kuuluuko palat samaan hintaan? Niiden arvo näyttää olevan 30 euroa, joten tuntipalkaksi lafkalle jää kutakuinkin normaali 70 euroa.
Viimeksi muokannut masa, 28.10.2010 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Rellun julkistamalla "original" hinnastolla etupalojen vaihto on 139e merkkiliikkeen listahinta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tarttis jarrupalat vaihtaa nollakolmoseen Avensikseen. Toyotalla oli 170e ja lempääläläinen Hartuksen Kari lupas satasella. En tiedä näistä mitään, kuulostaako satku teistä halvalta?
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala kirjoitti:joomasa kirjoitti:kuuluuko palat samaan hintaan?
Niiden arvo näyttää olevan 30 euroa, joten tuntipalkaksi lafkalle jää kutakuinkin normaali 70 euroa. Tosin niillä ei kyl pitäs hommassa mennä 30 minsaa kauempaa, jos ei ongelmia ilmene.
Imo kallis, mutta on sit eri asia kannataako jonkiun parin kympin säästön takia alkaa metsästämään edullisempaa paikkaa.
Yritän tappaa tatskakuumetta surffailemalla Ugliest Tattoosissa. En ole aivan varma toimiiko se, tällaisista kammotuksista huolimatta: