Lutca se on!Elppis kirjoitti:Tai sitten vain aikamoinen player.So Hard kirjoitti:Feispuukkaveruutta nyt ei ehkä voi sanoa stalkkaukseksi, se kun perustuu molempien osapuolten tietoiseen valintaan jakaa ja vastaanottaa tietoa facebookkiin kirjoitetusta. Tai sitten mä olen varsinainen multistalkkeri!NuoriD kirjoitti: Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle
Oliks tää muuten se joogalentäjä?
Diizdai
Frigidejä, perkules.So Hard kirjoitti:Millaisiavat ovat aseksuaalit lutcat?NuoriD kirjoitti:Lutca se on!
Eli antavat ymmärtää etteivät ymmärrä antaa.
Viimeksi muokannut exPertti, 26.10.2010 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
- Riemumieli
- Kitisijä
On tämä just se. Hyvin sun musta kirja on taas ajan tasallaNuoriD kirjoitti: Kumpi on pahempi: stalkata eksää, vai että eksä menee chemtrail luonnolle
Oliks tää muuten se joogalentäjä?
En mä tosiaan muuten stalkkaisi, mutta kun plätkii tuollaista minun(kin) etusivulleni. Me ollaan tän eksän kanssa ihan kavereita, satunnaisesti tekemisissä, no hard feelings ja silleen. Ihmetyttää vaan hieman että mitä ihmettä mäkin olen joskus ajatellut. On kyllä helpottavaa ettei siitä mitään vakavampaa koskaan kehkeytynyt, huoh!
Haa, pääsen kuin pääsenkin perhevalmennukseen. (Mitä vain muuta kun tätä duunipaskaa..) Eli parin viikon pääst oon taas hurjasti fiksumpi synnytyksestä ja parisuhteesta ja sen semmosesta.
Urheilu on vaarallista. Kävin eilen lenkillä ja eksyin. Ens kerralla otan navigaattorit sun muut mukaan, ja pysyn lähempänä kotia.. Hmm, eli mulla on suuri ongelma..koska pidän kyllä kovasti juoksemisesta.
Urheilu on vaarallista. Kävin eilen lenkillä ja eksyin. Ens kerralla otan navigaattorit sun muut mukaan, ja pysyn lähempänä kotia.. Hmm, eli mulla on suuri ongelma..koska pidän kyllä kovasti juoksemisesta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulle tehtiin tänään ruoka, jälkkäriksi oli Ben&Jerrys-jätskiä ja sain ottaa päikkärit.
Mitäköhän tuo mies hautoo
Torstaina meillä on illanvietto kahdestaan, mies oli kirjoittanut kalenteriinsa 28.10 kohdalle "Viivi&Wagner" ja tänään nauroi että menikö läpi hämäys. Prkle! Komensi hellävaraisesti vaihtamaan työvaatteista casual-siisti-vaatetukseen ja olemaan valmiina klo 18. Emme yövy kotona.
IIIK!
Mitäköhän tuo mies hautoo
Torstaina meillä on illanvietto kahdestaan, mies oli kirjoittanut kalenteriinsa 28.10 kohdalle "Viivi&Wagner" ja tänään nauroi että menikö läpi hämäys. Prkle! Komensi hellävaraisesti vaihtamaan työvaatteista casual-siisti-vaatetukseen ja olemaan valmiina klo 18. Emme yövy kotona.
IIIK!
The great club outshines the individual, always and forever.