Diizdai
Diizdai
Ihanaa huomenta kaikille!
Aamulla rakentelin taas leipiä puolihorroksessa ja onnistuin kurkkutölkkiä avatessani vetäsemään avaajalla peukkuun niin hyvin että kynnenalunen on täynnä verta, sattui. Ostin kuitenkin sen tölkin mitä uhosin ja sisältö meni kahteen isoon kaupasta ostettuun lasiseen kurkkupurkkiin, nesteet tosin jäi vähän vajaaksi, mutta äkkiäkös mä syön päällimmäiset pois
Aamulla rakentelin taas leipiä puolihorroksessa ja onnistuin kurkkutölkkiä avatessani vetäsemään avaajalla peukkuun niin hyvin että kynnenalunen on täynnä verta, sattui. Ostin kuitenkin sen tölkin mitä uhosin ja sisältö meni kahteen isoon kaupasta ostettuun lasiseen kurkkupurkkiin, nesteet tosin jäi vähän vajaaksi, mutta äkkiäkös mä syön päällimmäiset pois
Lähinnä ajattelin, että tuo kuvastaa sekä keliä että kaikkea muutakin parilla sanalla.Gaia kirjoitti:Asennekysymys.exPertti kirjoitti:Synkkää on.
Minusta oikeita outoja lintuja ovat ne, jotka kiertävät pöydästä toiseen tähän aikaan vuodesta ja kehoittavat kaikkia ajattelemaan positiivisesti.
Came here for school, graduated to the high life
Ilo olla outo lintu.exPertti kirjoitti: Minusta oikeita outoja lintuja ovat ne, jotka kiertävät pöydästä toiseen tähän aikaan vuodesta ja kehoittavat kaikkia ajattelemaan positiivisesti.
Ajattele kuten lapset.
Pimeä on kivaa ja jännää, koska silloin voi halutessaan lähteä taskulamppuretkelle tai tehdä ulos tuikkukynttilöistä kiitoradan avaruusaluksille.
Sade on kivaa, koska silloin voi hyppiä ja roiskutella vesilätäköissä.
Tuulikin on kivaa koska silloin sataa lehtiä.
Eli asennekysymys (ja varuste-).
Huomenta!
Tunnistaudun ryhmään, joilla syksy herättää ennemminkin tarpeen kömpiä talviunille kuin retkeillä taskulampun kera. Pimeys ei ole ystävä.
Tänään kaivattaisiin taas luovuutta ja innovatiivisyyttä ja vaikka mitä työyhteisön brainstormaukseen. Juuri nyt tuntuu, että päässä pyörii vain broileri leppoisalla vauhdilla, mutta jospa sen tästä saisi käyntiin. Lisää kaffetta ja silleen.
Tunnistaudun ryhmään, joilla syksy herättää ennemminkin tarpeen kömpiä talviunille kuin retkeillä taskulampun kera. Pimeys ei ole ystävä.
Tänään kaivattaisiin taas luovuutta ja innovatiivisyyttä ja vaikka mitä työyhteisön brainstormaukseen. Juuri nyt tuntuu, että päässä pyörii vain broileri leppoisalla vauhdilla, mutta jospa sen tästä saisi käyntiin. Lisää kaffetta ja silleen.
Ei näin. Ei masentuminen syksyllä ei ole outoa. En ole joka syksy siihen itsekään sortunut. Mutta tämä "trallallalaa, tuon ilon sanomaan syksyn pimeydestä, älkää olko negatiivisia" on häiritsevää.masa kirjoitti:Gaia kirjoitti:Pertin mielestä tarvitsee.
Joo, huomattu.
En mäkään syksyä ja talvea mitenkään erityisesti rakasta mutta kun tässä maassa asuessa pimeydeltä ja märkyydeltä ei voi välttyä, ainoa keino on muuttaa omaa asennetta.exsu kirjoitti: Tunnistaudun ryhmään, joilla syksy herättää ennemminkin tarpeen kömpiä talviunille kuin retkeillä taskulampun kera. Pimeys ei ole ystävä.
Sitäpaitsi mielikuvitusleikki-iässä oleva lapsi on aika tehokas lääke syyssynkkistelyyn
Ja hei, jo viiden kuukauden päästä on huhtikuu!!!!1
Oli aamulla sen verran alijäähtynyttä vettä sadellut, että hyvä kun talvirenkailla pysähtyi pikkuteitten risteyksiin. Absit vaan raksuttivat.masa kirjoitti:Ainiiin, kesärenkailla mennään.
Ja kuten olen maininnut minulla on erityisen hyväpitoiset renkaat alla nyt. Ja auton isohko massakin auttaa jään murskaamisessa.
Hui sentään, mitenköhän sä pärjäät kun talvi alkaa oikeasti!!!exPertti kirjoitti:Oli aamulla sen verran alijäähtynyttä vettä sadellut, että hyvä kun talvirenkailla pysähtyi pikkuteitten risteyksiin. Absit vaan raksuttivat.masa kirjoitti:Ainiiin, kesärenkailla mennään.
Ja kuten olen maininnut minulla on erityisen hyväpitoiset renkaat alla nyt. Ja auton isohko massakin auttaa jään murskaamisessa.
Voi vidalis että toi selkä on taas remontissa, kohta pakko oikeasti mennä sinne hierojalle tai hajoan siihen kun noi selkälihakset on vähän väliä juntturassa.
Iroc iron whatever.Dumis kirjoitti:Eikun se MURSKAA jäitä paremmin!!!1Elco kirjoitti:Että painavampi auto pysähtyy nopeudesta x nopeammin kuin kevyempi?
Kyllä muistelen fysiikan tunnilta, että jää sulaa paineessa. Ja isompi massa tietty luo enemmän painetta. Ehkä murskaa oli jo vähän liikaa.
Minulla on tietty tuollaiset, itseasiassa kahdet. Ja tietty kummassakin ranteessa ne magneettirannekkeet, jota selänne kauppaa.Chap kirjoitti:Pertti, hanki tällaiset, niin kaamosmasis lähtee.
Muistinko sanoa, että liityin myös verkostomarkkinointiin ja ostin vesihanaan sellaisen suodattimen.