Aamu alkoi sitten reippaalla kohelluksella, jonka seurauksena pörisee nyt Windows 7 SSDllä. Ja pöriseekin sen verran vikkelästi ettei tässä täysin pettynyt voi olla.
^ Aika paljon! Mä en edes muista koska olisin viimeksi ollut kännissä. Alkuviikosta kyl kävi aika lähellä kun olin pienessä 65-senttilitraisessa punkuntissutteluhiprakassa.
Oon ajatellut että kännissä on aika sopivaa olla keskimäärin kahdesti vuodessa.
Manaaja kirjoitti:
Oon ajatellut että kännissä on aika sopivaa olla keskimäärin kahdesti vuodessa.
No emmä tohon halua pystyä! Nousukänni hyvässä seurassa kun on yhtä hyvää kuin rankan punttitreenin jälkeinen euforia
edtit: mutta toisaalta vois olla avartava kokemus, kun holin kanssa on tullut läträttyä sen verran pitkää "putkea". Tiedä miten elämä/roppa muuttuis sen myötä. Olikin kyl tuossa pieni suunnitelma olla puolisen vuotta ilman holia, mutta tuskin menen ihan noin pitkälle. Täyskiellot on persiistä joten vois kokeilla vaan kännitöntä.
Aivan liian kiire ollut viime päivät. Kiire ahdistaa. Huomenna olis vielä aamupäivällä laiturinnostoa mökillä...vittu kun tarttis omaa laatuaikaa. Haluan väijyä säbää tai futista, vetää maggaraa ja juoda bissee...rauhassa vailla mitään vitun velvotteita koko ajan.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aivan liian kiire ollut viime päivät. Kiire ahdistaa. Huomenna olis vielä aamupäivällä laiturinnostoa mökillä...vittu kun tarttis omaa laatuaikaa. Haluan väijyä säbää tai futista, vetää maggaraa ja juoda bissee...rauhassa vailla mitään vitun velvotteita koko ajan.
Noi on niitä hetkiä, jolloin poikamieselämä muistuu mieleen elämän parhaana aikana.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aivan liian kiire ollut viime päivät. Kiire ahdistaa. Huomenna olis vielä aamupäivällä laiturinnostoa mökillä...vittu kun tarttis omaa laatuaikaa. Haluan väijyä säbää tai futista, vetää maggaraa ja juoda bissee...rauhassa vailla mitään vitun velvotteita koko ajan.
Noi on niitä hetkiä, jolloin poikamieselämä muistuu mieleen elämän parhaana aikana.
Kriisiaikoja itse kussakin perheessä..
The great club outshines the individual, always and forever.
Kriisiaikoja itse kussakin perheessä..
Yeah, täälläkin oli ihme kiukku menossa, sanoin, että jääköön riehumaan kotiin, mä lähden salille.
Nonni, peruutin Suomen Kuvalehden tilaukseni. Nyt minulle ei tule mitään lehtiä kotiin.
Syy oli sama kuin hesarin kanssa: mikkopekkaheikkiset ovat idiootteja ja kirjoittavat idioottimaisia artikkeleita. Viimeinen niitti oli Hanna Leivonniemen kolumni "Kotoiset terroristimme", jossa tämä vihervasemmiston airut ajaa nettisensuuria ja ylläpitäjien vastuuta viha- ja rasismikirjoituksista. Koomista oli se, että Leivonniemi on tulistunut Akuliina Saarikosken saamista uhkauksista - voisi sanoa, että niin taitaa metsä vastata kuin sinne huutaa.
Mäkin olin petttynyt tarjontaan, mitä nyt tuhlasin isolla kädellä Korresin kosmetiikkaan. Olisin halunnut löytää jotain mitä kaikkialta saa, kuten ostamani titiMadamin strutsi-rintakoru.