PersuPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

martza kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ai hitto mutta martza ei sanonut että palkka on sama kuin ennen vaan että sitä tulee vain yhdeltä osastolta!
Palkka on ihan sama. Palkan maksaa nykyinen osasto, mutta ne työt, jotka teen Köpikseen niin laskutan silloin Köpiksen päätä. Tää on sitä rahojen sisäistä siirtoa edestakaisin
No niin. Työsopimusta ei työnantaja voi yksipuolisesti muuttaa. Jos vastuut oleellisesti muuttuu, sekä työnantajan että työntekijän pitää hyväksyä muutokset. Miksi olet hyväksynyt tällaisen järjestelyn?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

annepa kirjoitti:
martza kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ai hitto mutta martza ei sanonut että palkka on sama kuin ennen vaan että sitä tulee vain yhdeltä osastolta!
Palkka on ihan sama. Palkan maksaa nykyinen osasto, mutta ne työt, jotka teen Köpikseen niin laskutan silloin Köpiksen päätä. Tää on sitä rahojen sisäistä siirtoa edestakaisin
No niin. Työsopimusta ei työnantaja voi yksipuolisesti muuttaa. Jos vastuut oleellisesti muuttuu, sekä työnantajan että työntekijän pitää hyväksyä muutokset. Miksi olet hyväksynyt tällaisen järjestelyn?
Myös tällä petaan tulevaisuuttani ja näin mielestäni takaan töitä itselleni jatkossakin, koska osastollani tehdään suuria työmuutoksia. Tämä on sitä joustavuutta molemmin puolin. Lupasivat pitää Köpiksen päässä minusta hyvää huolta ja pyrkivät siihen, että en kuormitu heidän puolestaan liikaa. Näin olen ymmärtänyt, että voitelu pelaa sieltä päin hyvin. :)
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
annepa
Kitisijä

martza kirjoitti:
annepa kirjoitti:
martza kirjoitti: Palkka on ihan sama. Palkan maksaa nykyinen osasto, mutta ne työt, jotka teen Köpikseen niin laskutan silloin Köpiksen päätä. Tää on sitä rahojen sisäistä siirtoa edestakaisin
Myös tällä petaan tulevaisuuttani ja näin mielestäni takaan töitä itselleni jatkossakin, koska osastollani tehdään suuria työmuutoksia. Tämä on sitä joustavuutta molemmin puolin. Lupasivat pitää Köpiksen päässä minusta hyvää huolta ja pyrkivät siihen, että en kuormitu heidän puolestaan liikaa. Näin olen ymmärtänyt, että voitelu pelaa sieltä päin hyvin. :)
Ihan fiksua ajatella pidemmälle kuin tätä viikkoa. Eihän tuossa sitten mitään väärää tai hankalaa ole, niinkuin ekassa viestissä väitit. Vai oliko se vitsi joka vain meni minulta ohi?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä olen kyllä vähän katkera EW:lle tuosta itsekkyys-ketjusta. Se on imenyt mehut niin totaalisesti, etten jaksa tänään tarttua edes niihin aiheisiin (erityisesti sudet ja homoadoptio), joissa tarjotaan niin provosoivia syöttejä (erityisesti Zeb :shock: ), että normaalisti antaisin mennä näppäimistö sauhuten. Urpiaisen tappio on Kitinän voitto.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:Mä olen kyllä vähän katkera EW:lle tuosta itsekkyys-ketjusta. Se on imenyt mehut niin totaalisesti
Tietääkö SE tästä?

Post coitum omne animal triste est.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Kun valitsin sananmuodon, odotin puujalkaa Pertsalta. Kertooko tämä jotain minusta, sinusta vai Pertsasta, en osaa sanoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiinalaista, anyone?

Kaamea nälkä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti:Mä olen kyllä vähän katkera EW:lle tuosta itsekkyys-ketjusta. Se on imenyt mehut niin totaalisesti, etten jaksa tänään tarttua edes niihin aiheisiin (erityisesti sudet ja homoadoptio), joissa tarjotaan niin provosoivia syöttejä (erityisesti Zeb :shock: ), että normaalisti antaisin mennä näppäimistö sauhuten. Urpiaisen tappio on Kitinän voitto.
Koeta nyt puristaa vaan. Olisi ihan kiva tietää mistä ja millä perustein nyt tarkkaan ottaen olet eri mieltä.
NuoriD

urpiainen kirjoitti:^ Kun valitsin sananmuodon, odotin puujalkaa Pertsalta. Kertooko tämä jotain minusta, sinusta vai Pertsasta, en osaa sanoa.
Aina pitää laukoa, kun on paikka.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

kiitos onnitteluista, olihan siinä kova työ nukkua kun sisko synnytti :D
toivottavasti tänään jaksavat ottaa superinnoikkaita vieraita vastaan sairaalassa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Niin joo, onnea Milli-tädille täältäkin! :)
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

urpiainen kirjoitti:^ Kun valitsin sananmuodon, odotin puujalkaa Pertsalta. Kertooko tämä jotain minusta, sinusta vai Pertsasta, en osaa sanoa.
Palstan default-taulukko määrittelee, että kaikki epäilyttävä kertoo pertsasta.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

exPertti kirjoitti:
Palstan default-taulukko määrittelee, että kaikki epäilyttävä kertoo pertsasta.
Pertti on syyllinen, kunnes toisin todistetaan :wink:
Viimeksi muokannut NuoriD, 15.10.2010 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annepa
Kitisijä

milli kirjoitti:kiitos onnitteluista, olihan siinä kova työ nukkua kun sisko synnytti :D
toivottavasti tänään jaksavat ottaa superinnoikkaita vieraita vastaan sairaalassa.
Munki kaveri synnytti eilen. Onksse sun sisko? :D
milli

annepa kirjoitti:Munki kaveri synnytti eilen. Onksse sun sisko? :D
öööööööh.. mä en tiedä :D
exPertti
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Pertti on syyllinen, kunnes toisin todistetaan :wink:
"Kunnes hän pystyy toisin todistamaan".

Ja kuten susikeskustelustakin taas muistamme faktat ovat helppo tapa vakuuttaa muut oman kantansa oikeellisuudesta.
exPertti
Kitisijä

No piristystä netin uumenista:

Isoäitini luulee edelleen, että LOL tarkoittaa Lot's Of Love.

Hän laittoi juuri viestin, että "isoisäsi kuoli, LOL".
NuoriD

exPertti kirjoitti:No piristystä netin uumenista:

Kuva
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikkia kiihottanut UUTINEN!
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:D (Anteeksi naureskeluni sinänsä vakavalle aiheelle.)
milli

voi surku :(
exPertti
Kitisijä

milli kirjoitti:

voi surku :(
Siis en tiedä onko tämä totta vai läppä. Löysin kuvakaappauksen aiheesta netin kuvapalvelusta.
milli

exPertti kirjoitti: Siis en tiedä onko tämä totta vai läppä. Löysin kuvakaappauksen aiheesta netin kuvapalvelusta.
aaaaaaaa. :D siis mä ihmettelin jo että yllättävän tyynesti ottaa oman isoisänsä kuoleman .. :oops:
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Meen tänään kampaajalle, ekaa kertaa niin moniin vuosiin. Harrastaako ne vielä nykyisinkin siellä semmosta "tuomitsemista".."mikset ole tullut aiemmin"/"kuka näitä on viimeksi leikannut"? Mitä oikeutta niillä on tehdä tommosta? Eikö niitten pitäisi olla asiakaspalvelijoita?
Heh, en diggaa..ihan ku hammaslääkärissä.. 8) Toivottavasti, tai oikeastaan luultavasti, olen väärässä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

sipsi kirjoitti:Meen tänään kampaajalle, ekaa kertaa niin moniin vuosiin. Harrastaako ne vielä nykyisinkin siellä semmosta "tuomitsemista".."mikset ole tullut aiemmin"/"kuka näitä on viimeksi leikannut"? Mitä oikeutta niillä on tehdä tommosta? Eikö niitten pitäisi olla asiakaspalvelijoita?
Heh, en diggaa..ihan ku hammaslääkärissä.. 8) Toivottavasti, tai oikeastaan luultavasti, olen väärässä.
Ei ne mun mielestä enää nykyisin. Kilpailu on kovaa eikä ihmiset halua tylytystä vaan palvelua. Mutta ihan totta että tuollaista se joskus tosiaan oli.
Vastaa Viestiin