Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Miten minä sitten selvisin hengissä pentuajoistani, jolloin ei nuita suojajuttuja mietitty, kenelläkään ei ollut turvaistuinta autossa, tulitikkuja oli saatavilla ja seinä täynnä aseita, joiden patruunat löytyi nurkkakaapista? :D

No mitäs siellä perunakellarissa lukkojen takana ois sit voinut tapahtua?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miten minä sitten selvisin hengissä pentuajoistani, jolloin ei nuita suojajuttuja mietitty, kenelläkään ei ollut turvaistuinta autossa, tulitikkuja oli saatavilla ja seinä täynnä aseita, joiden patruunat löytyi nurkkakaapista? :D
No mitäs siellä perunakellarissa lukkojen takana ois sit voinut tapahtua?
Kyllä se oli paremminkin päinvastoin. Minä kerran kysyin vanhemmiltani, saanko ajaa pyörällä kaupungin toiselle puolelle. Nuo ihmettelivät, että eihän sitä ole kukaan koskaan kieltänytkään.

Olin niin kiltti ja harkitsevainen lapsi. Esim. kun kaverini kanssa leikimme 10-12 -vuotiaina länkkäriä isän revolverilla, sehän oli meille kenenkään käskemättä ihan itsestäänselvää, että sitä ei 1.) Ladata (patruunoita toki oli), 2.) viedä ulos 3.) Ammuta ihmisiä tai mitään.

Ehkäpä nykykasvatus suojeluineen ja komentoineen juuri tekeekin lapsista itsevastuuttomia, aikuisten käskyjen ja kieltojen varaisia idiootteja?

Jaa niin, te muuthan OLETTE idiootteja, synnynnäisesti. Paimennettava kuin karjaa.
masa

Gat kirjoitti: Jaa niin, te muuthan OLETTE idiootteja, synnynnäisesti. Paimennettava kuin karjaa.

Sun kannattas perustaa Rollon kanssa bändi. Tai vaikkapa kokonaan uusi ihmisrotu!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Jaa niin, te muuthan OLETTE idiootteja, synnynnäisesti. Paimennettava kuin karjaa.

Sun kannattas perustaa Rollon kanssa bändi. Tai vaikkapa kokonaan uusi ihmisrotu!
Joo, kannatetaan! Mutta mistä munasolu?
masa

Zeb kirjoitti:
masa kirjoitti:

Joo, kannatetaan! Mutta mistä munasolu?

Kyllä noin edistykselliset kaverit lisääntyy jo kuule jakaantumalla!
masa

No, ei Gat nyt sentään ihan kuusessa ole, vaikka perunakellarin kasvatilta kuulostaakin.

Kuva
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Voisko tässä olla sellainen looginen virhe, että jos et olisi selvinnyt, et olisi kirjoittamassa kitinään?

Muslimien taivaasta ei taida olla nettiyhteyksiä tänne päin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sälenaruun kuristuminen on luokkaa todella paska säkä. En laittaisi vanhempien piikkiin. Samalla leimaan syyllistäjät moralistiksi. Vaaroja on maailma täynnä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Jäsen M tottui läsnäolooni pitkällä saikullani - oli kannellut koko aamun t-paitaani nuuhkien sitä ja hokien isi isi. Söpöjä nuo lapsukaiset.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jäsen M tottui läsnäolooni pitkällä saikullani - oli kannellut koko aamun t-paitaani nuuhkien sitä ja hokien isi isi. Söpöjä nuo lapsukaiset.
Tytsä itkee nykyään miehen perään. Tänäänkin kun mies tuli hakemaan kauppalapun, lähti sitten mukaan. On niin isän tyttö, aina ollut.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onko mies vässykkä tai nainen luonnonvastainen, jos mies haluaa jäädä vanhempainvapaalle kotiin lapsen kanssa, eikä niin, että normaalikäytännön mukaan äiti olisi kotona ensimmäiset 9 kk? Naisen työ huomattavasti parempipalkkaista ja tulevaisuuden näkymät paremmat kuin miehen uralla, ja mies mielellään jäisi kotiin. Aiheuttanut kamalasti säpinää tuttavapiirissä tällainen järjestely; mitä mieltä te olette?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

edit. hups
Viimeksi muokannut Dumis, 01.11.2010 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onko mies vässykkä tai nainen luonnonvastainen, jos mies haluaa jäädä vanhempainvapaalle kotiin lapsen kanssa, eikä niin, että normaalikäytännön mukaan äiti olisi kotona ensimmäiset 9 kk? Naisen työ huomattavasti parempipalkkaista ja tulevaisuuden näkymät paremmat kuin miehen uralla, ja mies mielellään jäisi kotiin. Aiheuttanut kamalasti säpinää tuttavapiirissä tällainen järjestely; mitä mieltä te olette?
**DUMIS ON HASSU***.
:twisted:
Viimeksi muokannut Elppis, 01.11.2010 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Miehessä ei nyt ainakaan mitään vikaa ole. Naisesta en osaa sanoa, itselle olisi ollut täysin mahdoton ajatus erota pikkuisesta. Parasta olisi jos molemmat voisi olla kotona useamman kuukauden.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Njaa, meillä toimisi varsin hyvin tuo järjestely. Mies kotona lapsen kanssa ja mä duunissa. Mies lupasi jäädä kotio ilomielin jos tienaan vähintään saman verran mitä se nyt; ei tapahdu ihan just tähän hätään, jos koskaan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Njaa, meillä toimisi varsin hyvin tuo järjestely. Mies kotona lapsen kanssa ja mä duunissa. Mies lupasi jäädä kotio ilomielin jos tienaan vähintään saman verran mitä se nyt; ei tapahdu ihan just tähän hätään, jos koskaan.
Kyllä mäkin nyt olisin varmaan tuohon valmis. Tai ainakin kohta puoliin 8)

Mutta Elppa kyseli kai ihan vastasyntyneestä tai niin ainakin ymmärsin.
Elppis
Kitisijä

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Njaa, meillä toimisi varsin hyvin tuo järjestely. Mies kotona lapsen kanssa ja mä duunissa. Mies lupasi jäädä kotio ilomielin jos tienaan vähintään saman verran mitä se nyt; ei tapahdu ihan just tähän hätään, jos koskaan.

Juu, vanhempainvapaa alkaa 3 kk jälkeen, 9 kk jälkeen hoitovapaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:
Zeb kirjoitti:

Juu, vanhempainvapaa alkaa 3 kk jälkeen, 9 kk jälkeen hoitovapaa.
No ei nyt nussita pilkkua. Ylipäätänsä mun mielestä ei ole mitenkään outoa jos isukki jää muksun kanssa kotio, oli ikä mikä tahansa.
Elppis
Kitisijä

^Mitään en nussinut, tarkensin vain että just tota tarkotin: lähes vastasyntyneen kotona oloa miehen kanssa. Kiva RP kun tuli kerrankin eriävä mielipide. Itse olen samaa mieltä; mun mielestä noi kaikki riippuu niin parisuhteesta kuin ihmistyypeistä.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Varmasti riippuu paljon parista tosiaan, mutta kyllä tuo on meillä suunnitelmissa jos saan sopivan paikan. Eli mä lähden siinä tapauksessa töihin ja äijä jää kotiin pötkön kanssa. Eikä musta nyt tunnu mitenkään pahalta olla erossa lapsesta: tiedän että mies pärjää kyllä pienen kanssa siinä missä minäkin. Ja voihan olla että myös lapsen isä haluaa viettää aikaa siinä missä äitikin.

Maitokin loppui niin ei mussa ole enää mitään erityisominaisuuksia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mieheni jäi kotiin esikoisen täytettyä 3kk. Minä menin töihin.
Viisi kuukautta tuolla järjestelyllä meni hienosti. Perheemme molemmat miehet selviytyivät hengissä ja mieheni pyykkäsi ja viikkaili jopa kestovaippoja, vaikka se tuntuikin hänen mielestään homostelulta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Isien synnytyksen jälkeinen masennus on luultua yleisempää
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... 11/1216142

Oliko palstan isukeilla masennusta?
Systereiden faijalle puhkesi perinnöllinen paniikkihäiriö systereiden synnyttyä ja siten koko ukkeli muuttui täysin kivasta lähes hulluksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Dumis kirjoitti:Oliko palstan isukeilla masennusta?
Eip. Olen tosin usein epämääräisesti ahdistunut.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vanhemmalla tytöllä oli eilen poikaystävä kylässä :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Vanhemmalla tytöllä oli eilen poikaystävä kylässä :shock:
Kai ne panee jo? ...vai oisko se liikaa tässä vaiheessa?
Vastaa Viestiin