Urheiluosasto
-
- Kitisijä
Zumbaa 45 min. Kolmas kerta. Ekalla kerralla huomasin rajani kun ne meni jo 2 km sitten, meinasin yrjötä ja pyörtyä. Viimeksi meni jo ihan ok, nyt taas meinas laatta lentää ja piti oikeen hidastella sitten.
Zumba on tosi kivaa, mut mulla alkaa sattuun oikeaan lonkkaan joratessa. Sit se lonkka on kipeä monta päivää. PASKAAAAaaargh!!111 No, en anna sen häiritä, en vaan sit hetkuta niin paljoa.
Nyt tuleeki kolmen viikon tauko, koska lähden hirvimetsälle. Sit raportit ois kaks viikkoa joka päivä tyyliä "metsäkävelyä 10h".
Zumba on tosi kivaa, mut mulla alkaa sattuun oikeaan lonkkaan joratessa. Sit se lonkka on kipeä monta päivää. PASKAAAAaaargh!!111 No, en anna sen häiritä, en vaan sit hetkuta niin paljoa.
Nyt tuleeki kolmen viikon tauko, koska lähden hirvimetsälle. Sit raportit ois kaks viikkoa joka päivä tyyliä "metsäkävelyä 10h".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
ma: crossing basic, crossing cardio 35 + zygäily salille ja takaisin
ti: kävellen töihin, crossing basic + salitreeni
ke: crossing pro
to: "lepopäivä" ... kotona käsi- ja selkälihaksia jumppakumilla
pe: aamu-uinti
la: crossing + sali
su: crossing cardio
ensiviikolla tulee varmaan pidettyä ihan oikeakin lepopäivä, vaikka.. eihän tuo torstaina kotitreeni ollut millään tavalla rasittava, siivotessakin tulee enemmän hiki
sit luonnollisesti joka päivä tulee käytyä kolmisen kertaa ulkona koiran kanssa
ti: kävellen töihin, crossing basic + salitreeni
ke: crossing pro
to: "lepopäivä" ... kotona käsi- ja selkälihaksia jumppakumilla
pe: aamu-uinti
la: crossing + sali
su: crossing cardio
ensiviikolla tulee varmaan pidettyä ihan oikeakin lepopäivä, vaikka.. eihän tuo torstaina kotitreeni ollut millään tavalla rasittava, siivotessakin tulee enemmän hiki

sit luonnollisesti joka päivä tulee käytyä kolmisen kertaa ulkona koiran kanssa
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Otin nuhaa kurkusta kiinni, nostin seinälle ja hakkasin kilon painolla sitä niin kauan naamaan, että se lopulta oksensi verisiä hampaanpätkiä ja olisi itkenyt, jos olisi ollut tajuissaan.
Eli vittuunnuin niiskutukseen ja menin salille jalkatreenaamaan apaut niin täysillä kuin vain kintuista lähti. Ei niistä paljon lähtenyt, mutta hyvä fiilis tuli silti. Meni reilu kymppikilsa pyörälläkin, mikä on poikkeuksellisen paljon viime aikoina.
Eli vittuunnuin niiskutukseen ja menin salille jalkatreenaamaan apaut niin täysillä kuin vain kintuista lähti. Ei niistä paljon lähtenyt, mutta hyvä fiilis tuli silti. Meni reilu kymppikilsa pyörälläkin, mikä on poikkeuksellisen paljon viime aikoina.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No mä kyl käyttäisin punttisali-reeniin, mutQ silti sitä niin tarttis ku duunis olis kyl ilmainen (snadi) sali ja säkki. Oli kerran SATS:lle kahden vuoden kortti ja ei nyt ihan heti haluis semmoista taas ja jos hajoaa joku paikka, niin siihen saa aina saikkulappua lääkäriltäSuvinen kirjoitti:No mä tein just niin. Harvakseltaan tuota jäsenyyttä tulee muuhun käytettyä kuin polkemiseen..Dumis kirjoitti: Viittis mitään xiljooan juuron arvoista vuoden/kahden-jäsenkorttia pelkän spinnin takii hommaa.

Millä tavalla parempi fiilis?Bhven kirjoitti:Hmm. Oon nyt käynyt kolmen vartin juoksulenkin sijasta ihan vaan kävelemässä parin tunnin lenkin joka päivä ja oon huomannu että siitä tulee parempi fiilis.
Mähän kävin salilla. Selkäpäivä olisi ollut, mutq jalat hierottiin niin jätin maven pois ja tein yläselän lisäksi olkapäät.