Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Huonekaluja
- pari mattoa
- multaa
- sepeliä
- mursketta
- pihalaattoja
- reunusnauhaa (kestävää) nurtsin ja sepelin väliin
- nurmikonsiemeniä
- kasveja pihalle.
- pari mattoa
- multaa
- sepeliä
- mursketta
- pihalaattoja
- reunusnauhaa (kestävää) nurtsin ja sepelin väliin
- nurmikonsiemeniä
- kasveja pihalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ei voi laskea, sillä mä en ole kehdannut pukea sitä päälleni kuin yhden ainoan kerran yllytyksestä. Jotkut sen sijaan kai pukeutuu noihin yöpukuihin ja crocseihin ihan vapaaehtoisesti ja toistuvasti.Vesper kirjoitti:Elvis-paita.Manaaja kirjoitti:Joo-o, crocsit jalkaan niin on täydellistä catwalkkamaa.
Äläs nyt, oon tossa pötköä pukiessani miettiny aina välillä et miks mulla ei oo tällasta? Semmosta mukavaa ja pehmosta haalaria. Pilkkihaalari kun ei oo yhtään sama!Manaaja kirjoitti: Jotkut sen sijaan kai pukeutuu noihin yöpukuihin ja crocseihin ihan vapaaehtoisesti ja toistuvasti.
Sen lisäksi haluisin semmosen pehmustetun kärryn, missä mua työnneltäisiin ulkona. Sit voisin vaan nukkua pehmosessa ja lämpösessä, mutta raikkaassa ilmassa. Ja matkakin taittus.
Miettikää mimmonen markkinarako esim. baarista lähtijöille! Voittas muuten taksin ihan 6-0.
Crocksit julkisilla paikoilla on kyllä joo vähän...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Edellisiin voisi lisätä että semmoinen paita jossa on Suomen leijona, leijonakulakoru ja leijona sormus, miksei myös leijonahousut ja leijonakengät?
Kannattaa hankkia myös Michael Jackson kamaa niin edistämään taas yhtä typerää amerikkalaista legendaa, vai jätettäisikö se vain filippiiniläisille vangeille?
Elämä, koska on stereot televisio videonauhuri, jääkaappi-pakastin, ja kahvinkeitin mikroprosessori ja pölynimuri..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOmPSllKb64[/youtube]
TAVARA se vasta onnelliseksi tekee!!!
Voi jee kuinka onnelliseksi se tekeekään!

Kannattaa hankkia myös Michael Jackson kamaa niin edistämään taas yhtä typerää amerikkalaista legendaa, vai jätettäisikö se vain filippiiniläisille vangeille?
Elämä, koska on stereot televisio videonauhuri, jääkaappi-pakastin, ja kahvinkeitin mikroprosessori ja pölynimuri..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eOmPSllKb64[/youtube]
TAVARA se vasta onnelliseksi tekee!!!
Voi jee kuinka onnelliseksi se tekeekään!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Pyyhin Netikettiin..
Se on aika pirullinen; Belgiassa kokatessani 10 ihmiselle aamupalat, lounaat ja illalliset päivittäin huomasin käyttäväni sitä liiankin helposti. Se oli niin helppo käyttää ja belgialaiset rasvamahat rakastivat kaikkea friteerattua. Itse suomalaiset työntekijät söi onnessaan normiruokaa ohessaBluntly kirjoitti:Hirmuisesti tekee edelleenkin mieli rasvakeitintä.

The great club outshines the individual, always and forever.
Noin se aikuisuus vähitellen alkaa, käydään hakemassa omat tavarat vaivihkaa pois vanhempien luota?Manaaja kirjoitti:Muistuta mua taas viikon päästä kun en oo kuitenkaan muistanut käydä tonkimassa sitä esiin.Bluntly kirjoitti:^ DealLuulen että se on mun vanhempien kellarissa. Täytyy käydä joku päivä tonkimassa siellä.
Pyyhin Netikettiin..
Hyviä ja huonoja uutisia.Bluntly kirjoitti:^ Deal
Hyvät uutiset: Löysin vehkeen, se on tosiaan kuin uusi, paketteineen kaikkineen. Sillä voi friteerauksen lisäksi myös höyryttää ja keittää.
Huonot uutiset: Vehkeessä on tallella höyrytysritilä, mutta friteerausta varten tarvittava reikäkulho on karannut omille teilleen. Joten siihen pitäisi joku sellainen käydä esim. ikeasta noutamassa parilla eurolla jos friteerata haluaa.