Täytyy ottaa vielä tuosta en tarvitse miestä -väittämästä kiinni ja muistuttaa, että harva nainen on niin säälittävä kuin sellainen, joka miehen löydettyään kehuu oivaa onneaan ja elämänsä täydellisyyttä. Ensin ollaan frigidejä luuskia, mutta munan makuun päästyä ollaankin jotain aivan muuta.
Arvon rouvat, on ihan jees kaivata puolisoa/toista ihmistä elämäänsä. Se ei ole merkki heikkoudesta, vaan kyse on täysin luonnollisesta tarpeesta. Erakoituminen ja kyräily puolestaan ovat huolestuttavia merkkejä mielen vähittäisestä murtumisesta.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 04.10.2010 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä rakastan tätä maanantaita Nyt näkyy valoa sellaisen tunnelin päässä, jossa en ikinä uskonut sitä tulevan näkymään. Olen niin helpottunut, että mua vähän itkettääkin. Toisaalta, en usko ennen kuin näen.
Tsorppa, pakko olla tämän asian kanssa kryptinen, mutta pakko myös hehkuttaa jossain, jollain tapaa. Missään muualla kuin täällä en voi sitä tehdä.
swirl kirjoitti:Mä rakastan tätä maanantaita Nyt näkyy valoa sellaisen tunnelin päässä, jossa en ikinä uskonut sitä tulevan näkymään. Olen niin helpottunut, että mua vähän itkettääkin. Toisaalta, en usko ennen kuin näen.
Tsorppa, pakko olla tämän asian kanssa kryptinen, mutta pakko myös hehkuttaa jossain, jollain tapaa. Missään muualla kuin täällä en voi sitä tehdä.
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Pox?
The great club outshines the individual, always and forever.
^^ Hyvä että jollain on hyvin pullat uunissa. Itellä on kyllä semmoista oravan pyörää että ei haittais jos pääsis lähtee Australiaan puoleks vuodeks vaikka kalastajaksi. Vois vähän muuttaa perspektiiviä.
swirl kirjoitti:Mä rakastan tätä maanantaita :h: Nyt näkyy valoa sellaisen tunnelin päässä, jossa en ikinä uskonut sitä tulevan näkymään. Olen niin helpottunut, että mua vähän itkettääkin. Toisaalta, en usko ennen kuin näen.
masa kirjoitti:
Ainiin. Karitan mies oli matkassa myös.. Ilmeisesti sillä on rahaa jonnin verran. Sillä layoutilla ei kyllä ton näköstä naista muuten saisi..
^^No en helvetissä! Tämä liittyy asiaan - tai siis henkilöön - joka on tuottanut mulle suunnattomasti ahdistusta muutaman viimesen vuoden aikana. Ahdistuksen aiheuttaja kadonnee kuviosta lähiaikoina.
elco kirjoitti:[Te voitte perustaa blissin kanssa Katkeroituneet Wanhat Piiat-yhdistyksen, jossa keskustellaan etupäässä siitä kuinka te ette tarvitse miestä mihinkään.
Justhan mä sanoin olevani munaa vailla. Mikä teitä tänään vaivaa, kun ette lue mun viestejä kunnolla?!
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Deep, deep...
No tota, ei toi nyt tavoiteltavalta tilalta sunkaan elämäs vaikuta...
elco kirjoitti:Te voitte perustaa blissin kanssa Katkeroituneet Wanhat Piiat-yhdistyksen, jossa keskustellaan etupäässä siitä kuinka te ette tarvitse miestä mihinkään.
Justhan mä sanoin olevani munaa vailla. Mikä teitä tänään vaivaa, kun ette lue mun viestejä kunnolla?!
Tzi-ting! Tienasitte juuri kymmenen herutusviestiä Gattikselta galleriaanne.
Mjinu kumppani ei tee bisnes Sergei kanssa. Ja mjeidan asiakkaat saa taysi luottamuksellinen pjalvelu, ej ole sjopivaa taalla kjeskeneraisista asioista kjeskustella.