Päivän uutiskatsaus
Sais olla laadukkaampaa lihaa ruudussa sitten, ainakin noitten taulujen perusteella tai sitten toisten naisten ei vain pitäisi hymyillä..Dumis kirjoitti:Myös Hooters suomeen?
(No joo aamulla kun pyörähdin Alepassa "salaattiaostoksilla" väläytti joku teekkarityttö sellaisen hymyn siirtäessään italiansalaattiani minua lähemmäs että sillä pärjää iltaan asti!)
Ai níin Kiinalainen tapa hoidella vanhuksia!
Pyyhin Netikettiin..
Parempi toikin kuin hampurilaispaskamättökuppilat, mutta innostun sitten, kun Taco Bell tulee Suomeen. Sitä odotellessa..Dumis kirjoitti:Myös Hooters suomeen?
Koskoo niin kovasti!
Eilen sain mainitun kyseisen Laasasen kirjan loppuun, ja mun mielestä se oli harvinaisen osuva ja totuudenmukainen. Salmeen taitaa kalikka kalahtaa aika kovaa, kun valitus on tuota luokkaa. Feminismi todellakin tähtää tasa-arvoon, mutta naisten kantilta katsottuna. Naisella on parisuhdemarkkinoilla enemmän valtaa kuin miehellä, ja surkeimmat miehet jäävät ilman, kun taas lähes jokaiselle naiselle löytyy ottajansa. Mä rakastan sitä kirjaa!
Ai niin, mitä siinä eilisessä mielipidekirjoituksessa sanottiin?
Eilen sain mainitun kyseisen Laasasen kirjan loppuun, ja mun mielestä se oli harvinaisen osuva ja totuudenmukainen. Salmeen taitaa kalikka kalahtaa aika kovaa, kun valitus on tuota luokkaa. Feminismi todellakin tähtää tasa-arvoon, mutta naisten kantilta katsottuna. Naisella on parisuhdemarkkinoilla enemmän valtaa kuin miehellä, ja surkeimmat miehet jäävät ilman, kun taas lähes jokaiselle naiselle löytyy ottajansa. Mä rakastan sitä kirjaa!
Viimeksi muokannut Lolita, 28.09.2010 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
En vielä lukenut kolumnia, mutta vastaan tähän.Lolita kirjoitti:
Laasanen viittasi tutkimukseen, jossa työttömistä oli suhteessa suurempi osa yksinasuvia miehiä kuin yksinasuvia naisia.
Joku tutkija oli tulkinnut tämän osoittavan, että yksinasuvien miesten on yksinasuvia naisia vaikeampi saada töitä.
Laasanen kirjoitti - mielestäni oikein - että oikea selitys on, että työttömän miehen on vaikeampi pariutua kuin työttömän naisen.
-
- Kitisijä
Jollakin sentään järki juoksee! Työtön nainen sentään siivoaaja laittaa ruokaa, mutta työtön mies ei osaa muuta kuin maata sohvalla ja juoda kaljaa. Ei ole vaikea miettiä kumman noista ottaa mieluummin ristikseen.NuoriD kirjoitti:Laasanen kirjoitti - mielestäni oikein - että oikea selitys on, että työttömän miehen on vaikeampi pariutua kuin työttömän naisen.
Ei työttömällä ole varaa puhalluslamppuun Crème brûléeta varten. Olet liian ankara.Manaaja kirjoitti:Enpä olisi niinkään varma siitä että tämän päivän työtön nainen edes osaa. Aivan käsittämättömän paljon tullut deittaillessa vastaan naisia jotka eivät osaa edes ruokkia itseään.sivustahuutaja kirjoitti:Työtön nainen sentään siivoaaja laittaa ruokaa
Viikon paras otsikko:
Lesbo taekwondo-opettaja sieppasi teinirakkaansa vankilasta. Saattaa olla jopa kuukauden paras.
Lesbo taekwondo-opettaja sieppasi teinirakkaansa vankilasta. Saattaa olla jopa kuukauden paras.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 6_uu.shtml
Se mitä oon EF:stä saanut käsitystä, niin yrittävät kyllä viimeiseen saakka vierittää syyt oppilaan ja hänen perheensä niskaan, vaikka itse ovat pyörittäneet oppilasta kouluttamattomissa, valmistautumattomissa perheissä jne... Tuon järjestön kautta ei omat lapset tule menemään minnekään, koskaan, ikinä.
Se mitä oon EF:stä saanut käsitystä, niin yrittävät kyllä viimeiseen saakka vierittää syyt oppilaan ja hänen perheensä niskaan, vaikka itse ovat pyörittäneet oppilasta kouluttamattomissa, valmistautumattomissa perheissä jne... Tuon järjestön kautta ei omat lapset tule menemään minnekään, koskaan, ikinä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
"Autoja sytytettiin palamaan Vantaan Martinlaaksossa"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 2_uu.shtml
Mikä vitun pyromaaniaalto nyt on menossa?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092 ... 2_uu.shtml
Mikä vitun pyromaaniaalto nyt on menossa?
Päivän hyvä huono uutinen
Huonoa tietysti se, että verotus kiristyy, mutta hyvää se, että työn ja yrittämisen verotus ei kiristyisi.
Kiviniemi taitaa olla himpun verran Vanhasta oikeammalla?
Kiviniemin isähän on joku munakeisari. Isin tyttö.
Huonoa tietysti se, että verotus kiristyy, mutta hyvää se, että työn ja yrittämisen verotus ei kiristyisi.
Kiviniemi taitaa olla himpun verran Vanhasta oikeammalla?
Kiviniemin isähän on joku munakeisari. Isin tyttö.
-
- Kitisijä
Milloinkohan joku keksii, että pitää säästää pöhöstä eikä kiristää veroja. Voi olla, että Soinikaan ei uskalla olla noin järkevä, koska aluetuet lienevät hänen agendallaan välttämätön.NuoriD kirjoitti:
Kansa on täysin valmis siihen, että pöhöstä leikataan, kunhan sitä vaan ei markkinoida "palveluiden leikkaamisena".
-
- Kitisijä
Perustetaan puolue. Ohjelmajulistus on: Puolitetaan pöhö, säästöistä puolet palveluiden lisäämiseen ja toinen puoli verojen alentamiseen.elco kirjoitti:Kansa on täysin valmis siihen, että pöhöstä leikataan, kunhan sitä vaan ei markkinoida "palveluiden leikkaamisena".
- kokkarit äänestävät
- persut äänestävät
- demarit äänestävät
- vihreät protestoivat kun liito-orava ei saanut mitään
- keskusta vaatii pöhön säilyttämistä ja siirtämistä kuusamoon
- vasurit eivät suostu alentamaan rikkaiden veroja
Lopputuloksena on kuitenkin yksinään enemmistön saavuttava puolue, eli käytännössä johtaisimme suomea yksipuoluejärjestelmänä. Minä olisin pääministeri ja sinä ATK-ministeri.
Mihin mahdat perustaa arviosi siitä, että demarit äänestäisivät tätä?sivustahuutaja kirjoitti:Perustetaan puolue. Ohjelmajulistus on: Puolitetaan pöhö, säästöistä puolet palveluiden lisäämiseen ja toinen puoli verojen alentamiseen.elco kirjoitti:Kansa on täysin valmis siihen, että pöhöstä leikataan, kunhan sitä vaan ei markkinoida "palveluiden leikkaamisena".
- kokkarit äänestävät
- persut äänestävät
- demarit äänestävät
- vihreät protestoivat kun liito-orava ei saanut mitään
- keskusta vaatii pöhön säilyttämistä ja siirtämistä kuusamoon
- vasurit eivät suostu alentamaan rikkaiden veroja
Lopputuloksena on kuitenkin yksinään enemmistön saavuttava puolue, eli käytännössä johtaisimme suomea yksipuoluejärjestelmänä. Minä olisin pääministeri ja sinä ATK-ministeri.
Came here for school, graduated to the high life