*tirsk*SikaMika kirjoitti:*reps*Homeboy65 kirjoitti:Siivous.ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
Mulla olisi ehdottaa hommaan erästä tyyppiä, joka on ilmoittanut tekevänsä noita mielellään. Hän on melko lailla sinun tyyppisesi, tulisitte varmasti juttuun keskenänne.
KekkulaatioKeskiviikko
Re: KekkulaatioKeskiviikko
Work like a captain, play like a pirate.
Kävin vetäseen kaverin kotiteatterin+telkkarin pelikuntoon, kun eilen vastaanottaessani en jaksanut pyytää toimittajia niitä kasaamaan, kun oli kiirus kotiin IFK:N matsia kattomaan. Kaveri oli sentään jättänyt kivasti lahjoja siitä hyvästä että otin kamat vastaan.
Sitä ennen kävin huollossa tsekkaamassa oven ja kontin lukot autosta, paskanahan ne on tietysti.
Sitä ennen kävin huollossa tsekkaamassa oven ja kontin lukot autosta, paskanahan ne on tietysti.
Leivottu banaani-suklaamuffineita speltistä ja tehty huominen ruoka, kesäkurpitsasosekeitto paahdetuilla auringonkukansiemenillä. Ihana tuoksu kämpässä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Suvinen kirjoitti:True Bloodin kolmas tuotantokausi korkattu. Kolme ekaa jaksoa vaikuttavat loistavilta: seksiä, verta ja suolenpätkiä, mustaa huumoria ja vielä lisää seksiä. Joka jaksossa nähdään Alexander joko ilman paitaa tai kokonaan nakuna. Masan uhallakin lähtisin mr Skarsgård jr:n mukaan anyday, lääääääh!!!!
Mikä noissa impotenteissa oikein kiehtoo? Jos olen Yöjuttuni lukenut oikein, ei vampyyreilla ole lainkaan verenkiertoa, joten milläs niiden paisuvainen oikein toimiikaan? Tuhkalla vai?
Paljon parempi kuin S2.Suvinen kirjoitti:True Bloodin kolmas tuotantokausi korkattu. Kolme ekaa jaksoa vaikuttavat loistavilta: seksiä, verta ja suolenpätkiä, mustaa huumoria ja vielä lisää seksiä. Joka jaksossa nähdään Alexander joko ilman paitaa tai kokonaan nakuna. Masan uhallakin lähtisin mr Skarsgård jr:n mukaan anyday, lääääääh!!!!
Kauden arkkipahiksena luuhaa köyhän miehen al pacino.
Et oo selkeästi lukenut tarpeeksi tarkkaan. Masa, vampyyreita ei oikeasti ole olemassa. Ne ovat satua. Ja saduissa mikä vaan on mahdollista.masa kirjoitti:Jos olen Yöjuttuni lukenut oikein, ei vampyyreilla ole lainkaan verenkiertoa, joten milläs niiden paisuvainen oikein toimiikaan? Tuhkalla vai?

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw