Lauantaiketju nibankin kiusaksi
Lauantaiketju nibankin kiusaksi
Ihan vaan vittuillakseni perustin tällaisen viikonpäiväketjun!
Eikö tuollainen helvetinkone romuta sun koko identiteetin?ninnithequeen kirjoitti:
Ja arvatkaas, mä saan huomenna ASTIANPESUKONEEN
Herätty. Aamupuuro naamaan ja rugbya väijymään itäiseen kaupunginosaan. Olo on hieman levoton, janottaakin. Pitäisi tosin tänään purkittaa läjä opintoja pois alta, ne on käytännössä tehtävä tänä viikonloppuna. Plääh...
- Pulkannaru
- Kitisijä
Meni pointti ohi? En mä IHAN kaikkea kerro. Paitsi et nyt se tiskaa. Ja kohta se imuroi. Loistavan koulutuksen saanut näköjään. En mä sen ammattia kerro, mut ei ainakaan rekkakuski.Manaaja kirjoitti:Mitähän pahaa toi kaveri on tehnyt edellisessä elämässään jos tärkein saavutettu titteli kolmekymppiseksi mennessä on "sotilaspoliisi"?
Ninnihän aina kutsuu näitä tuttujaan sillä tittelillä, jolla on saavutettu elämässä kaikista eniten auktoriteettia niinkuin murhaaja, rekkamies tai skini.
Uk, Rekkis ja Sotilaspoliisi. Ni ainaki tajuutte keistä on kyse. Nicknames you know.
Ehkä siitä kohta tulee tiskari?ninnithequeen kirjoitti:Meni pointti ohi? En mä IHAN kaikkea kerro. Paitsi et nyt se tiskaa. Ja kohta se imuroi. Loistavan koulutuksen saanut näköjään. En mä sen ammattia kerro, mut ei ainakaan rekkakuski.Manaaja kirjoitti:Mitähän pahaa toi kaveri on tehnyt edellisessä elämässään jos tärkein saavutettu titteli kolmekymppiseksi mennessä on "sotilaspoliisi"?
Ninnihän aina kutsuu näitä tuttujaan sillä tittelillä, jolla on saavutettu elämässä kaikista eniten auktoriteettia niinkuin murhaaja, rekkamies tai skini.
Uk, Rekkis ja Sotilaspoliisi. Ni ainaki tajuutte keistä on kyse. Nicknames you know.
Nyt penikseni on fantastinen!
Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari. Jos kyseisen lajin edustajat kiinnostavat, niin tänään vaan Aussibaariin ihmettelemään. Saavun itsekin paikalle, jos ehdin.
Tiukkaa vääntöä oli, ei huonokuntoisten ja helposti rikkoontuvien miesten laji. En tiennyt säännöistä juuri mitään ennen pelin alkua, sen loputtua olin hieman kartalla. Lähtee melko naseva pamaus, kun kaksi 120-kiloista ukkoa juoksee hartiat edellä päin toisiaan. Samoiten huomioin, että kaksimetrisen ja ~130-kiloisen hemmon on keskimääräistä helpompaa edetä kentällä ihan vain tönimällä toisella kädellään pienempiä edestään syrjään.
Ja sitten taas opintojen pariin.
Tiukkaa vääntöä oli, ei huonokuntoisten ja helposti rikkoontuvien miesten laji. En tiennyt säännöistä juuri mitään ennen pelin alkua, sen loputtua olin hieman kartalla. Lähtee melko naseva pamaus, kun kaksi 120-kiloista ukkoa juoksee hartiat edellä päin toisiaan. Samoiten huomioin, että kaksimetrisen ja ~130-kiloisen hemmon on keskimääräistä helpompaa edetä kentällä ihan vain tönimällä toisella kädellään pienempiä edestään syrjään.
Ja sitten taas opintojen pariin.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Lapio on vaarallinen työkalu. Se tekee väsyneeksi.
Nyt vähän ruokaa ja sitten sauna kuumenemaan.
Nyt vähän ruokaa ja sitten sauna kuumenemaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Njääh, niiden kakkosjengi (jossa T siis pelaa) hävisi pronssiottelunsa ja ygönen finaalin. Vanha ystäväni J sen sijaan voitti miesten puolella mestaruuden.Elppis kirjoitti:T:lle onnittelut?SikaMika kirjoitti:Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari. Jos kyseisen lajin edustajat kiinnostavat, niin tänään vaan Aussibaariin ihmettelemään. Saavun itsekin paikalle, jos ehdin.
Mä en ole varma, montako kaverilla on. Jenginsähän on vienyt nyt kolme mestaruutta putkeen, mutten tiedä montako vuotta kaveri on siellä notkunut. Jyväskylän porukallahan on joitain muinaisia mestaruuksia, sielläkö tuttusi mättää vai Helsinki/Tampere-akselilla?Suvinen kirjoitti:Mullapa löytyy moninkertainen sellainen, lällislää!SikaMika kirjoitti:Nyt löytyy kaveripiiristä sitten rugbyn suomenmestari.