SingleMalt kirjoitti:
Valahtelet. Valuit kuitenkin ihan kuin niagara, kun kuvat näit.
No sitähän sä toivoisit, mut ehei kuule. Keski-ikää hurjalla vauhdilla lähestyvä tätsyä ei paljon kuvat lämmitä. Tarvitaan tiäks jo jotain sellaista käsiin lämpimältä tuntuvaa materiaalia, että jaksaa innostua.
Miten nää tämmöset Kiipeä vuorelle/Juokse Euroopan halki/Kasvata viikset -hvyäntekeväisyyshommat käytännössä toimii? Toi sivusto on hidas ja minä typerä. Joka tapauksessa olis kyllä kiva pitää marraskuussa bändipaitaa, kun noi viikset ei oikein kasva.
Mulla oli viikset jostain tammikuusta toukon alkuun asti, ei ne ainakaan pahentanu mua.. tosin mulla oli leukajouhiakin. Harmi etten tajunnut pitää pelkkiä viiksiä vähän aikaa ennen puhdistautumista.
Movember tulee taas. Movember on australiasta lähtöisin oleva tapahtuma, jossa Miehet kasvattavat viikset hyväntekeväisyyteen. Marraskuu on viiksimiesten kuukausi.
Lasketaanpa, jos viiksisatiaisilla ei ole selkeää yhdyskäytävää partasatiaisten luokse.
Tuosta tuli mieleen Ally McBealin kertoma, siinä sarjassa tylsäksi rankattu vitsi:
Kaksi satiasta tapasi. Toinen oli pahasti kylmettynyt ja flussassa. Selitti, että oli matkustanut sinne prätkäjätkän parrassa, siis kylmässä viimassa. Kaverisatiainen neuvoi, että seuraavan kerran mene jonkun lentoemännän tuheroon, ja matkusta lämpimässä lentokoneessa.
Kun tapasivat uudestaan, satiainen oli taas flunssassa. Kertoi noudattaneensa kaverin neuvoa. Meni lentoemännän pillukarvoihin. Mutta nukahti sinne.. ja heräsi prätkäjätkän parrassa moottoritiellä.
Dumis kirjoitti:Toi on aika paha, tekis mieli lähteä messiin. Mietin vielä hetken
Yritän suostutella miestä kasvatuspuuhaan, mä voin hoitaa loput ---> viiksien markkinoinnin. Hyvä kohde hyväntekeväisyydelle.
Hitto kun mullakin olis nainen joka tykkäis siitä että sen kerran viidessä vuodessa kasvattaisin gynther-viikset. Ei niitä kauaa jaksais pitää, ehkä sen kuukauden just.