"But let there be spaces in your togetherness and let the winds of the heavens dance between you. Love one another but make not a bond of love: let it rather be a moving sea between the shores of your souls."
Elppis kirjoitti:^Työkaveri katso mua ihmeissään kun sanoin ton Ford Fairlanen ihqulla urpoäänellä ääneen
hitsi kun olin hidas, mä olisin kans halunnut brassailla tunnistaessani Ford Fairlanen... mä näin sen elokuvan ekan kerran vasta tässä vähän aikaa sitten, ihana
"But let there be spaces in your togetherness and let the winds of the heavens dance between you. Love one another but make not a bond of love: let it rather be a moving sea between the shores of your souls."
Kahlil Gibran. Hyvä ohje muuten.
Kyllä. Kuten suurin osa Kahlil Gibranin ajatuksista
Kahlil Gibran. Hyvä ohje muuten.
Kyllä. Kuten suurin osa Kahlil Gibranin ajatuksista
Elppis kirjoitti:^Työkaveri katso mua ihmeissään kun sanoin ton Ford Fairlanen ihqulla urpoäänellä ääneen
hitsi kun olin hidas, mä olisin kans halunnut brassailla tunnistaessani Ford Fairlanen... mä näin sen elokuvan ekan kerran vasta tässä vähän aikaa sitten, ihana
Mä en tiennyt, mutta arvasin. Ois jotenkin mahdotonta ettei bliss lainais Ford Fairlanea ensimmäisenä tällaisissa ketjuissa.
"Kummalliseksi menny tämä maailma ... Nuaret flikat jua viinaa ja raavaat miehet syö salaattia."
Ylermi Ylihankala kirjoitti:"Kyllä pano on aina pano."
En muista leffan nimeä enkä näyttelijää. Se missä juppipariskuntaa huijattiin ja joutuivat köyhien lähiöön.
Eiku tossa oli velä parempi se yks toinen repliikki. (Olen pahoillani, että en muista sitä sanatarkasti.)
"Etsä oo mitään oppinu?! Täällä miehet nussii takaapäin ja hakkaa vaimojaan."
Jakomäki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Yks mieleenpainuvimmista ja samalla hauskimmista kohtauksista/läpistä on Helppo elämä-sarjan kohtauksessa, jossa se kepuli perheenisä on pihallaan ja sattumalta pihaan pelmahtaa vittumaisen ivallinen ja tarmokas rikoskonstaapeli. Hän tietää perheenisän toimista liikaa, eikä perheenisä voi kuin myötäillä dekkarin sanailulle. Se dekkari aloitti tapansa mukaan jauhamalla kautta rantain niitänäitä, kunnes haistaa pullan tuoksun avoinna olevasta ikkunasta. Siihen dekkari sitten, että: "Jahas, paistaako vaimo pullia keittiössä? Perheenisä vähätellen vastaa, että: "Valmispullia tässä vaan sulattelen." "Herkkää se on silti", virnuilee dekkari ja kolleega Tampereelta remahtaa kotisoffallaan.
Sori, ettei ollut kysymysmuodossa. Ajattelin, et vika lainaus olis jäänyt vaille vastausta iäti.
"Silivuplee!
Tehräänkö kissasta rukkaset?
Prrrkkle! Mikämikämikä!
Hyvät on kelit, meinaan kikkelit!
Tulukkee maistammaan! On meinnaan hyvä maku, vapauttaapi estoloista."