Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Useat Kitinämisut, joiden kanssa haluaisin olla sukupuoliyhdynnässä, eli työntää penikseni heidän vaginaansa, ovat vielä rekisteröityneitä Kitinään, mutteivat kirjoita enää. Päällimmäisenä (saisivat olla allanikin) mielessäni ovat Superior ja Georgina. Tämä ei ollut kysymys vaan toteamus.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Useat Kitinämisut, joiden kanssa haluaisin olla sukupuoliyhdynnässä, eli työntää penikseni heidän vaginaansa, ovat vielä rekisteröityneitä Kitinään, mutteivat kirjoita enää. Päällimmäisenä (saisivat olla allanikin) mielessäni ovat Superior ja Georgina. Tämä ei ollut kysymys vaan toteamus.
Tässä ketjussa ei todeta, vaan vastataan tai kysytään. Tämäkin oli toteamus.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:A)Useat Kitinämisut, joiden kanssa haluaisin olla sukupuoliyhdynnässä, eli työntää penikseni heidän vaginaansa, ovat vielä rekisteröityneitä Kitinään,

B)mutteivat kirjoita enää.
Mikä on oikea selitys:
1. Korrelaatiota?
2. kausaliteettia?
3. vai sattumaa?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olisko mitään hauskoja ideoita "narikkalappuun"? Kyseessä on siis lappu, jolla saa ilmaisen narikan baarista poistuessaan eli ei tarvitse kaivaa omaa kuvetta portsarille. Lappu on sellainen käyntikorttikokoinen ja -paksuinen lipare, ei siis pitkiä runoja :]
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriD

Vesper kirjoitti:Olisko mitään hauskoja ideoita "narikkalappuun"? Kyseessä on siis lappu, jolla saa ilmaisen narikan baarista poistuessaan eli ei tarvitse kaivaa omaa kuvetta portsarille. Lappu on sellainen käyntikorttikokoinen ja -paksuinen lipare, ei siis pitkiä runoja :]
"Tällä kupongilla saat aivosi takaisin ilmaiseksi"
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Olisko mitään hauskoja ideoita "narikkalappuun"? Kyseessä on siis lappu, jolla saa ilmaisen narikan baarista poistuessaan eli ei tarvitse kaivaa omaa kuvetta portsarille. Lappu on sellainen käyntikorttikokoinen ja -paksuinen lipare, ei siis pitkiä runoja :]
"Vaatteesi ovat jo kadulla"
Vesper
Kitisijä

Teillä oli niin tyhmät ideat, että keksin itse paremman :]
NuoriD

Vesper kirjoitti:Teillä oli niin tyhmät ideat, että keksin itse paremman :]
Housuissas on tyhmä idea!
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Teillä oli niin tyhmät ideat, että keksin itse paremman :]
Housuissas on tyhmä idea!
Tykkäät kuitenkin!

Ja kun teitä kuitenkin kiinnostaa, tein Get out of jail free -kortteja.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Housuissas on tyhmä idea!
Tässä se on! Tuollaisella narikkalapulla ei voi hävitä!
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos lahjoituksesta.
Muistakaa myös Joulupatamme.
-Pelastusarmeija
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oisko hyviä myyntipalstoja? Huuto.net ihan pska, yhtä ainutta tarjousta saanut ja kolme kertaa jo laittanut ilmon hintaa alentaen. Ärsyttää.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Huuto.net on ihan hyvä kun käyttää niitä myynninedistämistuotteita.
Maksullisia mutta toimii!

edit. Laitas mulle linkki sun ilmoitukseen.
Viimeksi muokannut Gaia, 17.09.2010 8:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Kyllä.
Ahaa.
Jep.
Ai hän on poistanut tunnarinsakin :(
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:Ai hän on poistanut tunnarinsakin :(
Mitähän ihmeen draamaa sitten? Kertokee, ootte ennenkin kertoneet.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://kilo.naurunappula.com/nn/0/283/477/296146.jpg

:)
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Gaia kirjoitti:^Huuto.net on ihan hyvä kun käyttää niitä myynninedistämistuotteita.
Maksullisia mutta toimii!

edit. Laitas mulle linkki sun ilmoitukseen.
Huuto.netissä kannattaa tosiaan laittaa muutama euro näkyvyyden lisäämisen.

Katso

http://www.huuto.net/fi/ohje-maksulliset.php3

Mä olen laittanut ilmoituksen pääosaston näyteikkunaan.

Jos ei käytä mitään myynninedistämistä, niin ilmoitus hukkuu satojen samanlaisten joukkoon.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^Huuto.net on ihan hyvä kun käyttää niitä myynninedistämistuotteita.
.
Huuto.netissä kannattaa tosiaan laittaa muutama euro näkyvyyden lisäämisen.

Heh, minä en ikinä lue niitä "ylös nostettuja" ilmoituksia vaan scrollaan suoraan niihin perinteisiin. Miten niin kaavoihini kangistunut? :P
sivustahuutaja
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Oisko hyviä myyntipalstoja? Huuto.net ihan pska, yhtä ainutta tarjousta saanut ja kolme kertaa jo laittanut ilmon hintaa alentaen. Ärsyttää.
Riippuu siitä, mitä myyt. Harrastajakama liikkuu usein parhaiten harrastajien keskustelufoorumien myyntipalstoilla.
sivustahuutaja
Kitisijä

masa kirjoitti:Heh, minä en ikinä lue niitä "ylös nostettuja" ilmoituksia vaan scrollaan suoraan niihin perinteisiin. Miten niin kaavoihini kangistunut?
Sama juttu. Tosin huutista tulee käytettyä todella harvoin kun hakuominaisuudet ovat mitä ovat.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mitä eroa on palkkaako firma sut suoraan vai rekryfirman kautta? Hyvät ja huonot puolet? Kokemuksia?
masa

Sola kirjoitti:Mitä eroa on palkkaako firma sut suoraan vai rekryfirman kautta? Hyvät ja huonot puolet? Kokemuksia?
Tarkennatkos?

Rekryfirma hoitaa sut siis sisään siihen varsinaisenen taloon, ja sun työsuhde jatkuu sen varsinaisen talon kanssa? Jos näin, niin ei mitään eroa eikä haittaa. Nykyajan tapa.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

masa kirjoitti:
Sola kirjoitti:Mitä eroa on palkkaako firma sut suoraan vai rekryfirman kautta? Hyvät ja huonot puolet? Kokemuksia?
Tarkennatkos?

Rekryfirma hoitaa sut siis sisään siihen varsinaisenen taloon, ja sun työsuhde jatkuu sen varsinaisen talon kanssa? Jos näin, niin ei mitään eroa eikä haittaa. Nykyajan tapa.
Kun mä en tiiä miten ne hommat toimii... Tuli viesti että "paikka täytetään GO-Onin tai Baronan kautta: yrityksessämme ei ole tällä hetkellä lupa palkata uusia työntekijöitä suoraan firman listoille".
masa

Sola kirjoitti: Kun mä en tiiä miten ne hommat toimii... Tuli viesti että "paikka täytetään GO-Onin tai Baronan kautta: yrityksessämme ei ole tällä hetkellä lupa palkata uusia työntekijöitä suoraan firman listoille".
Kysy. Maksaako palkkasi Barona, vai varsinainen talo. Eli kumman palkkalistoille kuulut.

Muuten rekryfirmojen käyttö on ihan arkipäivää. Moni lafka ulkoistaa rekryprosessin miellään jollekin muulle.
Vesper
Kitisijä

Sulla on siis työsuhde siihen rekryfirmaan. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että sulla on rekryfirman soppari ja edut, varsinaisen työpaikan vastaavat eivät koske sinua.
Viimeksi muokannut Vesper, 17.09.2010 9:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin