Musta se oli hauska. Ei saa aina kiusata Perttiä.Dumis kirjoitti:No näköjään ei ollut kaikille.masa kirjoitti:Ainou. Vanha juttuhan toi..Dumis kirjoitti: pertin huumorista,
Motivational poster, tee se itse

Edit: joku piikki junttiudestakin tuossa? Itse olette kusetettuja monissa urbaanitavoissanne.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tämä on ollut yllättävä ketju. Pertti on paljastunut taitavaksi ja osuvaksi motivaatioposterin tekijäksi, kun taas Gat ei. Olisin kuvitellut toisinpäin. Gattiksen tekstit ovat liian pitkä eivätkä tarpeeksi osuvia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Saisinko pillua minusta tehdyillä kuvilla? Jaa siis ei.
Miksei vielä ole ollut kuvaa luisevasta paljaasta perseestäni?
Ja siis hei nää täytys laittaa Kitinän gallerian kautta, eikä noin että näkyy kaikille kuten muutama kuva tekee.
Mun edelliset kuvat saa jäädä noinkin.
Sitten olen välttänyt henkilöön käymistä, paitsi Manaajan psykopatologian oletetuista juurista.
Jannen savolaisuus ei ole rasismia koska savolaiset ovat savolaisia ja loukkaavinta minullekin on kun minua on luultu savolaiseksi.
Janne oikeasti on.
Tämä on kai Ninnin skiniveli?

Miksei vielä ole ollut kuvaa luisevasta paljaasta perseestäni?
Ja siis hei nää täytys laittaa Kitinän gallerian kautta, eikä noin että näkyy kaikille kuten muutama kuva tekee.
Mun edelliset kuvat saa jäädä noinkin.
Ilmeisesti en osaa one-linereita.Lolita kirjoitti:Tämä on ollut yllättävä ketju. Pertti on paljastunut taitavaksi ja osuvaksi motivaatioposterin tekijäksi, kun taas Gat ei. Olisin kuvitellut toisinpäin. Gattiksen tekstit ovat liian pitkä eivätkä tarpeeksi osuvia.
Sitten olen välttänyt henkilöön käymistä, paitsi Manaajan psykopatologian oletetuista juurista.
Jannen savolaisuus ei ole rasismia koska savolaiset ovat savolaisia ja loukkaavinta minullekin on kun minua on luultu savolaiseksi.
Janne oikeasti on.
Tämä on kai Ninnin skiniveli?

Mäkin ajelen toiselta puolelta rintakarvani että saan hakaristin näkymään paremmin. Ei vaan tajua miten noloudella ei joissain piireissä ole minkäänlaista kattoa. Uskomatonta miten ei tuu missään vaiheessa sellasta lamppua pään päälle että bling, sheivaanko toisen tissini ja vetäisinkö siihen hakaristin tai bling, pitäisköhän mun tatuoida mun naamaan vähän suomenlippuja ja leijonia.
Aina kun luulee ettei ihmiset enää vaan voi suoriutua vähä-älyisemmin niin ne yllättää ronskisti.
Aina kun luulee ettei ihmiset enää vaan voi suoriutua vähä-älyisemmin niin ne yllättää ronskisti.
No siihen saa asitten olla jo aivan saatanan tyhmä. Varsinkin siihen että uskoo jonkun pienimunaisen pygmin "sunpuolesta"-tappouhoihin.ninnithequeen kirjoitti: Ja tappaisi uudestaan myös mun puolesta.
Etkö säkään tajua miten vitun kieroutunut toi sun pelkoon ja väkivaltaan perustuva kunniakäsite on mistä jauhat joka toinen päivä?
Aina sama laulu. Se vetäis turpaan, pahoinpitelis, puukottais, tappais tai ampuis sen ja sen puolesta sitä ja tota. Te olette kilahtaneita sosiopaatteja kaikki, sano.