SikaMika kirjoitti:
Näyttö/kypsyyskokeella noi on ennenkin hoidettu.
Kypsyyskokeen mä ymmärrän..se tarkoittaa sitä, että kumpaan kypsyy nopeammin.. Mutta entä se näyttökoe? Onks se semmonen että viedään kandidaatit vanhemmille näytille ja ne saa sitten päättää että mihin heitä käytetään?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
^Tässä mitään vanhempia tarvita! Noi pidetään visusti salassa ettei isi ja äiti saa vääriä käsityksiä että tässä jotain perhettä muka aletaan perustamaan.
Uuvuttaa: Lapsen unikoulua aloitellaan perjantaina. Jännittää: Tavarantarkastajan lausunto taloon tarvittavista korjauksista meni kustannusarvioitavaksi, sieltä sitten myyjille. Selviäisikö tästä paskasta ilman kierroksia kuluttajariitalautakunnassa ja oikeudessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jaaha se on faija sitten heräämössä parasta aikaa. Selän kolme alinta nikamaaa on jäykistetty ja täytetty tukkoon. Vielä ei tiedetä liikkuuko varpaat.. elämme jännittäviä aikoja..
Edit. ja viesti tuli. 5 tunnin leikkaus, kaikki ok. Hyvä juttu, saan apumiehen raksalle
Olin tänään ahkera ja kävin salilla. On mulla jossain tän pienen ja söpön kaljamasun alla ihan lihastakin, mä tiiän. Ja kävin kävelyllä ystin kanssa. Saanhan nyt hyvällä omallatunnolla syödä vähän suolapähkinöitä saanhan?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.