Muutama viikko mennyt liikunnallisesti täysin munille. Milloin olen ollut kipeä, milloin töiden tai koulun ( = ryypiskelyn) takia kiireinen. Tällä viikolla ollut hieman yritystä. Täytyy petrata tästä etiäpäin. Onneksi koulun "pakolliset" riennot hieman helpottavat, itse kouluhommat taas puolestaan kiristyvät. Kaikki syyt olla liikkumatta (terveenä) ovat kuitenkin tekosyitä, joten täytyy sitten vaikka vähentää kitinöimistä, jos ei muuten meinaa ehtiä. Ehdin liikkumaan pääsykokeisiin aamusta iltaan lukiessanikin 1-2h päivässä, joten luulisi ehtivän nytkin.
Pyöräiltyä tuli viikolla 36 päälle 70km ja koko vuoden saldo on 2397km. Kolme tonnia pitäisi mennä kirkkaasti rikki tänä vuonna, mutta katellaan nyt mitkä kaikki lentsut on vielä lusittavina.
Tunti punttia ja lopuxi paiskoin säkkiä jonkusen minuutin, oli yllättävän kivaa. Täytynee läiskiä säkkiä kunnolla, kunhan peruskunnon saa kuosiin, vois vaikka mennä jonnekin reenailemaan sitä.
Ai niin viime viikko! Eli Uusi Parempi Elämä, viikko neljä:
Ma Power + tunnin Stretching, ti Strip + ShapeUp, ke armotonta shoppailua + harrastamista (caching), to Strip + ShapeUp + FitnessFusion, pe Power + caching, su TerveSelkä.
Leikin pari tuntia perunasäkkiä taas, hevonen oli samaa mieltä. Nyt on jopa olo samanlainen kun perunasäkillä on, joten olen varmasti muuttunut perunasäkiksi.
Tunnin rimpuilu punttiksella kevyesti jalkoja painottaen. Sen jälkeen 5-10 minsaa säkkiä takoen. Piti ottaa iisisti että huomenna pääsis tsykällä töihin... niinpä niin, vetäsin kuitenkin jalkaprässissä täpöt ja leikattu polvi rusahti. Ei oo käynyt aikoihin niin, kun kuitenkin varon sitä aina. Toivottavasti ei tullut ongelmia siitä.
Ti Strip+ShapeUp, ke caching, to Strip+ShapeUp+FitnessFusion, pe Power + caching, punkkujanosta ja jääkaappiin pesiytyneistä ölppätölkeistä päätellen tällä viikolla ohjelmassa enää kännikätköilyä.
Kolme varttia punttireeniä pitkillä sarjoilla ja lyhyillä palautuksilla.
Vajaa kymppi säkin hakkaamista kunnes olkapää alkoi kertomaan totuuksia levosta. Perskeles.
Tää viikko mennäänkin pitkillä sarjoilla, jos nyt reeniä pääsee vetään, tuntuu että paikat on aika kovilla nyt.
Toka jalkatreeni tauon jälkeen. Laitoin jo vähän enemmän rautaa tankoon, raskaaltahan tuo tuntui mutta niin tuntuu varmasti jaloissakin muutaman seuraavan päivän.
16 kilsaa työmatkapyöräilyä. Takaisin tullessa olin saletti että tulee ihan paska aika, kun tuuli on niin kova, mutta kas, ihan samaan meni kuin aikaisemminkin.