Kekkiviikko
Tämä vie ajatukset seksistä?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ln7Y62_Z_xs&feature=fvw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ln7Y62_Z_xs&feature=fvw[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
Ei mitään unia oo nähtynä, kun oon köhinyt ja pyörinyt sängyssä, kele.
Tosin en panis pahakseni jos vähän sexitimea siellä pyöris.
Eilinen fillarilenkki tuntuu polvessa ja maanatainen rintapäivä olkapäissä, joten taidan jättää reenin tänään väliin ja lepäillä. Perjantaixi vapaa ja sitten iltasella miesten päivä-bileet, kuulemma töräytetään Century Challenge eli 100 kpl shotteja bisseä 100 minuuttiin, viimeistelee pohjat raflaa varten
Tosin en panis pahakseni jos vähän sexitimea siellä pyöris.
Eilinen fillarilenkki tuntuu polvessa ja maanatainen rintapäivä olkapäissä, joten taidan jättää reenin tänään väliin ja lepäillä. Perjantaixi vapaa ja sitten iltasella miesten päivä-bileet, kuulemma töräytetään Century Challenge eli 100 kpl shotteja bisseä 100 minuuttiin, viimeistelee pohjat raflaa varten

100 * 4cl = 400clDumis kirjoitti: kuulemma töräytetään Century Challenge eli 100 kpl shotteja bisseä 100 minuuttiin, viimeistelee pohjat raflaa varten
400cl / 33cl = n. 12
Eli 12 olutpulloa tunti 40 minuuttiin.
Noin kahdeksan minuutin välein yksi pullo olutta.
Kyllähän tuolla juu pohjat saa viimeisteltyä ja tuo annostelu shoteiksi takaa vielä sen tasaisen tahdin.
Aiotte Guinnessin Ennatyskirjaan vai?
Ottakaa vaikka Power Hour? Ja juokaa 21 paukkua tunnissa, siinä olisi teille juopoille vähän tekemistä! Luultavasti osa kuolisi tai saisi vaurion..
Tulos?
Vastauksena myös Elpalle..
Tällaiset kisat ja vastaavat ovat niistä päättömimpiä juttuja mitä pääsee..
Amerikassa kuulemma joku riitti kun siellä saa vasta 21v kovaa viinaa kaupasta..
Juodaan viinaa ihan tarkoituksella?Century Challenge eli 100 kpl shotteja bisseä 100 minuuttiin, viimeistelee pohjat raflaa varten
Ottakaa vaikka Power Hour? Ja juokaa 21 paukkua tunnissa, siinä olisi teille juopoille vähän tekemistä! Luultavasti osa kuolisi tai saisi vaurion..
Tulos?
Vastauksena myös Elpalle..
Tällaiset kisat ja vastaavat ovat niistä päättömimpiä juttuja mitä pääsee..
Amerikassa kuulemma joku riitti kun siellä saa vasta 21v kovaa viinaa kaupasta..
Viimeksi muokannut Niba, 08.09.2010 14:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
No ei niitä kumminkaan kukaan jaksa lukea, ni haitanneeko tuo.Elppis kirjoitti: Reilu jätkä, neuvoo toisille muka jotain kivaa, ja ilmoittaa lopuksi että you're all going to die!
Välihuomautus: "Nylkyttää" on mun lempisanoja. Sopii vähän joka väliin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Re: Kekkiviikko
1) Facebookninnithequeen kirjoitti:Mitä mielessä nussukat?
2) Safka

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tuli se tilaamani ilmanen askartelupaketti. Millä perkeleellä mä sen pystyn olemaan avaamatta ku Nita tulee vast perjantaina. 
Vähänkö himottais.
Sossutantat kahvitettu viimeisen kerran, kiitos vaan tiedän kyllä kenelle joka FB-kirjoitusten takia ilmoituksen teki. Näin niitä verorahoja hukataan, olemalla vittumaisia muutenkin murheelliselle ihmiselle.
Kohta naapuriin viemään kahvipaketti ja vastaleivottua pullaa kun siellä on mulle lyhennettyjä farkkuja ja pari koristetyynyliinaa![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Vähänkö himottais.
Sossutantat kahvitettu viimeisen kerran, kiitos vaan tiedän kyllä kenelle joka FB-kirjoitusten takia ilmoituksen teki. Näin niitä verorahoja hukataan, olemalla vittumaisia muutenkin murheelliselle ihmiselle.
Kohta naapuriin viemään kahvipaketti ja vastaleivottua pullaa kun siellä on mulle lyhennettyjä farkkuja ja pari koristetyynyliinaa
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)