Pitäisi varmaan käydä taas kerran. Mutta sompaillaan nyt ja jollei pysty liikkumaan, lähdetään taas pyytämään lähetettä. Viimeisimmät käynnit ovat menneet liikennevakuutuksesta (niin kuin toki aluksi, välissä Tapiola maksoi 2009 tähystyksen, muttei maksa muuta, koska jalassa ei ollut mitään uutta vammaa), toivotaan että paska-If maksaa myös magneetin.Dumis kirjoitti:Ehkä sunkin kannattais käydä magneettikuvauksessa (?).
Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat
- Riemumieli
- Kitisijä
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tuossa Diacorin suhteellisen tuore hinnasto: http://www.diacor.fi/images/stories/Tut ... 202009.pdf
Eli tuommoiset vajaa 400 rahaa omavastuuta riippuen laajuudesta. Etkö tosiaan saa vakuutuksesta? Nyt otat vain vakuutuksen ja sitten menet ilmoittamaan uudesta vammasta.
Eli tuommoiset vajaa 400 rahaa omavastuuta riippuen laajuudesta. Etkö tosiaan saa vakuutuksesta? Nyt otat vain vakuutuksen ja sitten menet ilmoittamaan uudesta vammasta.
Paras päivä ikinä.
Elppa, Joensuu on nasta kaupunki. Kyllä siellä viihtyy ihan suhteellisen hyvin. Itselläni on lämpimät muistot kyseisestä paikasta.
Useampi vuosi sitten, sateisella kadulla, humalassa, kello 4 aamulla baari-illan jälkeen.
Minä: "Mennnnnäääkx naimisii?"
Mies: "Joo mennään, ajattelin just samaa *plurp*"
Minä: "Ollaan samal levelil, joskoo taksii, nussimaan.... liian märkä tie siihe"
Mies: "Joo"
Aamulla:
Mies: "Nii, kai me mentiin naimisiin?"
Minä: "Joo, nukutaan ja nussitaan eka. Pää halkee *plurp*"
Ja loppu onkin pupuloiden historiaa <3
Meillä on alusta asti ollu tää romantiikka hallussa, osana tavallista arkea.
Useampi vuosi sitten, sateisella kadulla, humalassa, kello 4 aamulla baari-illan jälkeen.
Minä: "Mennnnnäääkx naimisii?"
Mies: "Joo mennään, ajattelin just samaa *plurp*"
Minä: "Ollaan samal levelil, joskoo taksii, nussimaan.... liian märkä tie siihe"
Mies: "Joo"
Aamulla:
Mies: "Nii, kai me mentiin naimisiin?"
Minä: "Joo, nukutaan ja nussitaan eka. Pää halkee *plurp*"
Ja loppu onkin pupuloiden historiaa <3
Meillä on alusta asti ollu tää romantiikka hallussa, osana tavallista arkea.